Gå til innhold

Prosjekt Snekkerboden. Sammendrag s 80


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du må lage føtter i plexi (som en kort sylinder). og så borrer du hull i dem og monterer blåe led`s. Tror det ville sett kult ut-

5341152[/snapback]

 

Det hadde sikkert sett fett ut men i samme slengen ville det gitt stor "jalla" faktor.

Kabinettet er av tre og for og være ærlig så syns jeg det så fett ut slik som det ser ut fra før av :)

 

HUSK: Dette er MIN mening, prøver ikke og være frekk:)

 

 

Tor Martin Ølberg

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
hvor får du tak i det gittert ??

har letet men finner det ikke på noen snekker butikker hehe

Du finner det på butikker som selger stylingutstyr til biler , det er nemmelig beregnet til å lage griller på biler med , det er 30 x 90 cm og koster ca 250.- kr finnest i sort og chrome.

2511760[/snapback]

Hvor store er mellomrommene til gitteret?

Du har vel ikke tilfeldigvis noen internett sier der man kan bestille slikt?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Du må lage føtter i plexi (som en kort sylinder). og så borrer du hull i dem og monterer blåe led`s. Tror det ville sett kult ut-

5341152[/snapback]

 

Det hadde sikkert sett fett ut men i samme slengen ville det gitt stor "jalla" faktor.

Kabinettet er av tre og for og være ærlig så syns jeg det så fett ut slik som det ser ut fra før av :)

 

HUSK: Dette er MIN mening, prøver ikke og være frekk:)

 

 

Tor Martin Ølberg

5342924[/snapback]

 

Er du Tor Martin Ølberg? Heter ikke du tmolberg her på forumet?

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Dette var mildt sagt overveldende flott å se! :D Mest imponert var jeg over å bygge det i tre! Og ikke minst hvor glatt du fikk det - slik det ser ut som da :yes:

Hadde i tankene å bygge et kabinett i tre jeg også, men ser nå hvor krevende det kan egentlig være. Fine temps også! Vil egentlig ikke treet samle bedre varme, teoretisk sett? Eller er lakken så god at den hindrer det meste i dette? :)

Lenke til kommentar

Nå må du gi deg Klekkus, han søkte sikkert, eller leste artikkelen og fant det han ville, og skrev der istede for å lage en ny tråd.

 

Når man søker finner man ofte eldre tråder, og skriver i dem, det blir da for dumt å klage på bumping når man ellers hadde klaga om han hadde laget en tråd om emnet istedet for å søke først...

Endret av Sjulimann
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...