Gå til innhold

Prosjekt Snekkerboden. Sammendrag s 80


Anbefalte innlegg

Slik som de fleste sier, så syns jeg at nr.2 var best av hdd-løsningene, men dette kommer jo egentlig ut på hvilken av løsningene som demper virbrasjonene best. Men går vell ut i fra at du Snekker'n har testa begge løsningene, men da gå for den beste uansett!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja godt spørsmål det der,det vil vel aldri bli noe som slår disker som henger fritt (strikkoppheng).

Men jeg tok den ramma som jeg har neopren i satte den på en glassplate med de samme dempingene på som de jeg skal ha i kabinettet, så satte jeg et glass med vann ved siden av (også dette stod på glassplaten) og startet opp disken, kunne ikke registrere bevegelser i vannflaten . Dette skulle indikere ganske bra at det da ikke overføres vibrasjoner til kabinettet.

Lenke til kommentar

Tja si det du,hadde tenkt å begynne å lage frontene til dvd spillern og dvd brennern , så får vi se.

Tanken er at alle deler skal vere ferdige , så jeg får lakket de siste strøkene med lakk før monteing . Jeg venter med de til alt er tilpasset da det er lett å lage merker/riper menst man tilpasser ting .

Lenke til kommentar
Tja si det du,hadde tenkt å begynne å lage frontene til dvd spillern og dvd brennern , så får vi se.

Tanken er at alle deler skal vere ferdige , så jeg får lakket de siste strøkene med lakk før monteing . Jeg venter med de til alt er tilpasset da det er lett å lage merker/riper menst man tilpasser ting .

:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...