Gå til innhold

Prosjekt Snekkerboden. Sammendrag s 80


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble bra nå når du får lakke videre utvendig, og nå er det jo et sinnsykt fint vær. Er sånn ca. 15-17 grader i skyggen her, og du bor jo ikke så langt unna, men så er det jo beliggenhet!

Men du får ha en god tid videre med lakking osv..

Lenke til kommentar
Ja, ja for en gangs skyld får vi håpe at det er bedre vær nord i landet en det er her nede :D

Hehe, du minner meg på Kjetil Stokkan(d) (nordnorsk trubadur, for de uinvidde...) og "Vi overleve' rææægneet, vi overleve sneeeeee"... :D

 

ÅNEI, hva har jeg gjort? Nå får jeg ikke den sangen ut av hodet! :cry:

 

btw: Snekkern'n - du burde begynne som møbelsnekker!

Lenke til kommentar
Da var siste strøk med sort lagt,nå får det tørke til i morgen , så får vi håpe på like pent vær da så klarlakken kan legges.

Tror nok at været kommer til å holde seg fint i morgen også her, så da kan vi vell kanskje vente oss en liten update til (ikke for å mase!).

Men har mine tanker om hvordan det kanskje blir med klarlakk...

Endret av k_drey
Lenke til kommentar

Husker i fjor, satt jo nesten å lagde snømann på denne tiden, og nå er det 23 grader ute :blink:

 

Kommer du til å prøve og få det tilnærmet speilfinish, eller gir du deg når pussearmen ikke orker mer? :p

Blir en del pussing det der, men er vi ikke perfeksjonister alle mann?

Lenke til kommentar

jeg må bare slenge meg på dette vær snakket.

 

hær oppe i nord så e det 22 grada å knalle sol. dåkker sku vært hær dåkker søringan. me engang d e bra vær i sør kommer d i avisa. kvær gang d e bra vær i nord så syyt å klage dåkker over d dårlie være dåkker har.

 

ellers. Bra jobbet snekker`n. jeg gleder meg til å se det ferdige resultat. er det lenge til?

 

Edit: va ikkje 19 grada men 22 på grade stokken. sorry at d e off topic men æ klarte ikkje å dy mæ. lykke til snekker`n

Endret av Haukeboe
Lenke til kommentar
jeg må bare slenge meg på dette vær snakket.

 

hær oppe i nord så e det 19 grada å knalle sol. dåkker sku vært hær dåkker søringan. me engang d e bra vær i sør kommer d i avisa. kvær gang d e bra vær i nord så syyt å klage dåkker over d dårlie være dåkker har.

 

ellers. Bra jobbet snekker`n. jeg gleder meg til å se det ferdige resultat. er det lenge til?

dette er litt offtopic, men er enig me deg!! se på minst ei værmeldingen i dag. Er det dårlig vær sør og bra i nord så vises det på holdningen og snakket til værdama!! MEn nok om det.

 

Hvordan går det så lang Snekker'n, ble jo et knallvær i dag også, mye bedre enn i går så det må være knallert å arbeide nå!

Endret av k_drey
Lenke til kommentar

Har desverre ikke fått gjordt noe i dag fordi det i går kveld oppstod et pussig fenomen. Begge diskene som står i raid speiling forsvant fra os,har prøvd å gjennopprette uten hell,har også prøvd dem i en annen maskin uten hell,får hele tiden beskjed om at det ikke finnes partisjoner på dem.Dette inneberer at de må formateres på nytt noe som inneberer at alt som ligger på dem forsvinner, inklusive alt ang denne loggen .

Hva er da vitsen med raid speiling når begge diskene "forsvinner" samtidig, det er ikke feil på diskene så her må det vere raidkontrollen som har laget krøll.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...