Gå til innhold

Prosjekt Snekkerboden. Sammendrag s 80


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Knallprosjekt dette her. Meget detaljert worklog, med mange bilder som viser prosessen steg for steg uten at det blir for mange bilder (nesten så det skulle vært fler IMO)...

 

Du får ha lykke til med resten av prosjektet, du ender nok her opp med noe du kan være meget stolt av. :w00t:

Lenke til kommentar

Takk igjen for alle tilbakemeldinger :blush:

Holder nå på og lager en ramme for dvd,brenner og viftestyring , når den er ferdig så begynner jeg med en montering i kabinettet for å se at alt passer .

Etter det blir alt demontert for å påføre de siste lag med lakk før den endelige montering.

Får håpe at solen titter frem igjen til da så jeg får lakkert .

Lenke til kommentar
Takk igjen for alle tilbakemeldinger :blush:

Holder nå på og lager en ramme for dvd,brenner og viftestyring , når den er ferdig så begynner jeg med en montering i kabinettet for å se at alt passer .

Etter det blir alt demontert for å påføre de siste lag med lakk før den endelige montering.

Får håpe at solen titter frem igjen til da så jeg får lakkert .

Jupp, men er ikke det fineste været akkurat nå, bare regn og kaldt!

Men tiden vil vise hva som skjer utenfor husveggene..

Lenke til kommentar

Legger inn denne som et tips til alle som modder, jeg tenker da på den forsatsen jeg har på her. Den er beregnet til bruk ved fresing og den virker faktisk meget bra, bruker den også ved pussing/sliping der det er viktig å holde samme høyde hele tiden .

 

78.jpg

 

Feks som dette der jeg har frest ut forsenkning for vanntanken inne i kabinettet.

 

79.jpg

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Legger inn denne som et tips til alle som modder, jeg tenker da på den forsatsen jeg har på her. Den er beregnet til bruk ved fresing og den virker faktisk meget bra, bruker den også ved pussing/sliping der det er viktig å holde samme høyde hele tiden .

 

78.jpg

 

Tror du den der funker til Co/Tech multifunksjons verktøyene ? isåfall , hvor får man tak i den og hvor mye koster den ?

Lenke til kommentar
Tror du den der funker til Co/Tech multifunksjons verktøyene ? isåfall , hvor får man tak i den og hvor mye koster den ?

Den passer i utgangspunktet ikke. Gjengene på dremel og cotech er forskjellige. Cotech har større frontkapsel og gjenger, så det er endel jobb å modde den til også. Sikkert mulig hvis du vil veldig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...