Gå til innhold

Nettverket hacket?


Anbefalte innlegg

Hva er så artig med det da ?

Få ip-adressene deres så sender vi en gjeng med siddis 14isser etter dere fra #irc

 

Det kan umulig være i noens interesse at hw nettverket blir hacket...

 

Bortsett fra webshops som blir kritisert her på HW.no :D

 

Mhv

 

Jus_blank26

 

 

 

Edit: Skriveleif

Endret av Just_blank26
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Criminals, no doubt but they somehow contribute to make the internet more safe creating a necessary challenge to the ITsec world"

 

Hadde det ikke vært for "hackere" hadde alle vært sårbare.

 

Som sagt så er det admins som ikke har patchet et sikkerhetshull. Som også sto i beskjedene fra "hackerne".

Lenke til kommentar
Vel - takket være noen idioter som burde bruke livet til noe konstruktivt, er SAMTLIGE av våre index.html -filer endret. Ergo er ALLE artikler angrepet. At noen synes dette er stilig / morsomt sier vel helst litt om dem. Dette medfører MASSE ekstraarbeid for oss som heller kunne vært brukt til å skrive artikler. Håper de ansvarlige blir tatt en gang - vi har i alle fall INGEN sympati med slike asosiale elementer.

Du kan si hva du vil om disse som gjør slikt, men i bunn og grunn er det jo server-administratorne sin skyld, som tydeligvis ikke holder seg selv og serverne oppdatert....

Det argumentet der er omtrent like godt som at jenter som går alene hjem fra fest selv legger opp til å bli voldtatt fordi de har på seg festklær.

Lenke til kommentar

Du kan si hva du vil om disse som gjør slikt, men i bunn og grunn er det jo server-administratorne sin skyld, som tydeligvis ikke holder seg selv og serverne oppdatert....

Det argumentet der er omtrent like godt som at jenter som går alene hjem fra fest selv legger opp til å bli voldtatt fordi de har på seg festklær.

:yes: kunne ikke sagt det bedre selv..

 

- J

Lenke til kommentar

Du kan si hva du vil om disse som gjør slikt, men i bunn og grunn er det jo server-administratorne sin skyld, som tydeligvis ikke holder seg selv og serverne oppdatert....

Det argumentet der er omtrent like godt som at jenter som går alene hjem fra fest selv legger opp til å bli voldtatt fordi de har på seg festklær.

:yes: kunne ikke sagt det bedre selv..

 

- J

Ikke jeg heller. :p

Lenke til kommentar
Vel - takket være noen idioter som burde bruke livet til noe konstruktivt, er SAMTLIGE av våre index.html -filer endret. Ergo er ALLE artikler angrepet. At noen synes dette er stilig / morsomt sier vel helst litt om dem. Dette medfører MASSE ekstraarbeid for oss som heller kunne vært brukt til å skrive artikler. Håper de ansvarlige blir tatt en gang - vi har i alle fall INGEN sympati med slike asosiale elementer.

Du kan si hva du vil om disse som gjør slikt, men i bunn og grunn er det jo server-administratorne sin skyld, som tydeligvis ikke holder seg selv og serverne oppdatert....

Det argumentet der er omtrent like godt som at jenter som går alene hjem fra fest selv legger opp til å bli voldtatt fordi de har på seg festklær.

Greit nok det, men vi lever i en fæl verden. Jentene blir voldtatt og hw. blir hacket, så jeg vil heller be datteren min ta en taxi eller hente henne på samme måte så må jeg selv ta ansvar for min "sikkerhet" på nettet.

Noe annet vil være uansvarlig.

 

Så jeg er enig, å ikke være oppdatert mht. til sikkerhet er å lage ris til egen bak.

 

FLAUT!! :thumbdown:

Lenke til kommentar
Vel - takket være noen idioter som burde bruke livet til noe konstruktivt, er SAMTLIGE av våre index.html -filer endret. Ergo er ALLE artikler angrepet. At noen synes dette er stilig / morsomt sier vel helst litt om dem. Dette medfører MASSE ekstraarbeid for oss som heller kunne vært brukt til å skrive artikler. Håper de ansvarlige blir tatt en gang - vi har i alle fall INGEN sympati med slike asosiale elementer.

Eller bruke litt tid på og forebygge og skaffe litt backup som fønker litt fortere?

Ser også at det er kun linux/freebsd greier som er hacka på. Det er jo ingen bombe.

 

Billig OS fønker ikkje så bra i lengda.

 

GO Microsoft!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...