Gå til innhold

Nettverket hacket?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Personlig synes jeg at det burde være mer antiamerikansk holdning på HW, ergo synes jeg det bra jobbet. :yes:

 

Men det er jo litt unødvendig å hacke HW...  :thumbdown:

Synes vi skulle hacke du jeg. Tosk. Hadde det ikke vært for USA så hadde du snakket Tysk nå. Skikkelig takknemlighet du viser :no:

Pøhh.. Hadde aldri snakke tysk.. Veldig enig med Mad Wolf Magnux der!

 

Tysk er et møkka sprøk så det ville fort ha kommet et nytt :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

"I nattens løp har noen nerder med psykososiale vanskeligheter hacket serveren vår, noe som resulterer i at samtlige index.html -filer er endret. Dette har påvirket alle våre artikler, men vi regner med å være tilbake til gammel status i løpet av dagen. Måtte de ansvarlige brenne....."

 

:D:D:D

jeg forstår ikke helt hvorfor de velger å angripe hw sider i norge for å fremme politiske synspunkter.

Lenke til kommentar
-Fant ut at forum var nede en stund i natt, har det noe med dette å gjøre? :scared:

Tror forumet ligger på en annen server, så det skjedde ikke noe der, tror jeg...

hva er det som har skjedd da?

 

Forum var i allefall ned rundt kl 12 igår :scared:

Forumet er nede til tider.. tror ikke det var på grund av angrepet at det var nede i går.

Lenke til kommentar

Itavisen påstår at noen skrev dette på forsiden til ok.no etter å ha fjernet det hackerne la igjen:

 

I nattens løp har noen nerder med psykososiale vanskeligheter hacket serveren vår, noe som resulterer i at samtlige index.html -filer er endret. Dette har påvirket alle våre artikler, men vi regner med å være tilbake til gammel status i løpet av dagen. Måtte de ansvarlige brenne.....

 

I så fall, kongebra!

 

 

Synes forresten at artikkelen var lite gjennom ført, og det var litt snodig å kalle ok.no for nerde-sted. Dem om det.

 

Mer om den saken her.

Lenke til kommentar
Personlig synes jeg at det burde være mer antiamerikansk holdning på HW, ergo synes jeg det bra jobbet. :yes:

 

Men det er jo litt unødvendig å hacke HW...   :thumbdown:

Synes vi skulle hacke du jeg. Tosk. Hadde det ikke vært for USA så hadde du snakket Tysk nå. Skikkelig takknemlighet du viser :no:

Nei vi hadde aldri snakka tysk. Hvor dum er du? Idet de allierte gikk i land i Frankrike sto Russland rett utenfor Polen. Altså, Russland hadde tatt Tyskland alene. Men det er jo fint at du tror at verden hadde gått under hadde det ikke vært for USA. Sier litt.

Europa var på Defansiven helt til USA blandet seg inn. Eneste grunnen til at Russerene klarte å ta Tyskerene var fordi Tyskerene sloss på to fronter. Uten USA sin hjelp hadde Russerene fått grisebank.

 

Å for å si det sånn. Hvis USA ikke hadde blandet seg, å med MASSE flaks at Russerene hadde tatt Tyskerene. Hva da?? Jo, da hadde du snakket Russisk idag.

Tror du er litt naiv. Og over til noe annet. Stalin var verre enn Hitler noensinne var.

 

Fy ****** å naiv du er.

 

Å over til anti USA her. Greit nok at flesteparten her er mot USA. Men så er fleste parten her også 16 år å vet ingenting om verden. Burde ikke ha stemmerett hvis man ikke involverte seg spør du meg

 

Men nok med dette vaset.

 

Hackingen av siden var latterlig, det er jeg enig i.

Lenke til kommentar
-Fant ut at forum var nede en stund i natt, har det noe med dette å gjøre? :scared:

Tror forumet ligger på en annen server, så det skjedde ikke noe der, tror jeg...

hva er det som har skjedd da?

 

Forum var i allefall ned rundt kl 12 igår :scared:

Forumet er nede til tider.. tror ikke det var på grund av angrepet at det var nede i går.

bare lurte jeg, ettersom jeg aldri har opplavd at det har vert nede :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...