Gå til innhold

Nettverket hacket?


Anbefalte innlegg

"...takknemlighet overfor USA?" :roll:

 

Oppriktig talt. Det blir som det svake mennesket som forsvarer en bølle fordi "Han har aldri gjort MEG noe... han er kul når du kjenner'n"

 

- hva med prinsippene, og hva med resten av verden?

 

Det er selvfølgelig anarkistiske drittunger som står bak denne hackingen, og jeg har lite til overs for det, men det betyr ikke at de dypest sett tar feil mht. USA - for ikke å snakke om hva denne Bush er.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
bare folk som ble misforstått som liten og ikke fikk sine sosiale ferdigheter utviklet godt nok, derfor mistolker de folk. folk blir bare blir forbannet over deres budskap i stedet for å kansje være enige med dem hvis materialet hadde blitt presentert på en seriøs måte :wallbash::roll:

Det kunne jeg ikke sagt meg mer enig i.

 

Hvis du vil vise at du klarer å hacke hw-nettverk sidene har du iallfall gjennomført noe. Hvis du faktisk prøver å spre propaganda på denne måten, har du totalt misforstått. Man blir iallfall ikke tatt seriøst ved å hacke en side og spamme den med propagande.

Lenke til kommentar
jeg forstår ikke helt hvorfor de velger å angripe hw sider i norge for å fremme politiske synspunkter.

JA! Jeg ville ha hacka sidene til de amerikanske myndighetene hvis jeg ville ha oppmerksomhet rundt temaet ;D Tror ganske enkelt at dette er fjortiser som ikke helt har forstått hvordan en skal gå frem nå en vil legge frem meninga si. Dette er i alle fall ikke rette måten å gjøre det på (sikter da til hacking).

Lenke til kommentar
Pøhh.. Hadde aldri snakke tysk.. Veldig enig med Mad Wolf Magnux der!

 

Tysk er et møkka sprøk så det ville fort ha kommet et nytt :ermm:

ROFL, "ville kommet et nytt" nice sammfundsforståelse :laugh:

Men du skjønte poenget? Fant ikke på noen annen måte å si det på..

 

Edit: offtopic.. glem det

Endret av jonas22282460
Lenke til kommentar
Europa var på Defansiven helt til USA blandet seg inn.

Du er søren meg historieløs.

 

Russerne hadde allerede begynt å snu den tyske fronten da Amerika kom på banen for å sikre de relevant fremtidige handelspartnere (Europa) m. Tyskland, Frankrike etc..

 

Fortell meg hvor russernes fronter møte amerikanernes.

Lenke til kommentar

så, dem klarte å komme til hw-nettverket også til slutt. TechTeam er vore kjent nå en liten stund og har herjet rundt en liten stund. (1 måned?) iallefall, det var snakk om en cracker konkuranse for en stund siden, der målet var å cracke flest mulige websider på så og så lang tid. men dette blei utsatt siden media fekk "nyss" på dette. lurer på om det er dette som kanskje er rundt å går men aldri godt å vete siden det er TechTeam eg har sett "ads" av i det siste.

også, så trur eg dem har laga en backup av på de serverene dem cracker. den ligger berre skjult. tipper du får sikkert hjelp med å finne index.html/php backup'ene om ikkje admin'en klarer å finne det ut sjølv. det følger jo med email... anyway, de fleste websteder har jo backup og skal ikkje vere for mykje strev...ka målet deira he å sei, det ekje godt å sei, det kan både vere politisk eller berre et bud på at dem vil at admins skal friske opp systemet sitt eller at dem rett og slett er noen fjortisser som sitter bak en datamaskin og trur dem er kjempe tøffe.. :thumbdown:

 

dem burde helder berre sende en mail til admin istadenfor i mitt syn...men dem vil sikkert også igjen..berre tagge igjen sitt varemerke...jaja...stakkars liv..dem har vel ikkje stort anna å finne på.. ;)

Lenke til kommentar

Sikkert noen røde nisser som ville statuere et eksempel. :thumbdown:

 

Tapere som sitter på et klamt lite rom og hacker dagen lang, uten sjanse på å se mus i annen form enn det som er på matta, naturprogrammer eller nedlasta porr.

 

Ikke noe tegn på sosial intelligens iallefall...

 

Misliker du det USA gjør i så stor grad at du må demonstrere så skriv et brev eller tenn på deg sjøl!

Helst det siste -Slik blir verden kvitt flere idioter.

Kalles "Naturlig utvalg" - Slå op i Darwins utviklingslære under orangutang for å lære mer om mentaliteten til likesinnede... :laugh:

Endret av Jalla
Lenke til kommentar

"I nattens løp har noen nerder med psykososiale vanskeligheter hacket serveren vår, noe som resulterer i at samtlige index.html -filer er endret. Dette har påvirket alle våre artikler, men vi regner med å være tilbake til gammel status i løpet av dagen. Måtte de ansvarlige brenne....."

 

 

HAHA sykt lol ass, sorry men nå lo jeg godt... :laugh:

 

EDIT: Mente for all del ikke at det var bra at hw.no sidene med søstersider ble hacket.

Endret av Cramping Death
Lenke til kommentar
Personlig synes jeg at det burde være mer antiamerikansk holdning på HW, ergo synes jeg det bra jobbet. :yes:

 

Men det er jo litt unødvendig å hacke HW...   :thumbdown:

Synes vi skulle hacke du jeg. Tosk. Hadde det ikke vært for USA så hadde du snakket Tysk nå. Skikkelig takknemlighet du viser :no:

Nei vi hadde aldri snakka tysk. Hvor dum er du? Idet de allierte gikk i land i Frankrike sto Russland rett utenfor Polen. Altså, Russland hadde tatt Tyskland alene. Men det er jo fint at du tror at verden hadde gått under hadde det ikke vært for USA. Sier litt.

Europa var på Defansiven helt til USA blandet seg inn. Eneste grunnen til at Russerene klarte å ta Tyskerene var fordi Tyskerene sloss på to fronter. Uten USA sin hjelp hadde Russerene fått grisebank.

 

Å for å si det sånn. Hvis USA ikke hadde blandet seg, å med MASSE flaks at Russerene hadde tatt Tyskerene. Hva da?? Jo, da hadde du snakket Russisk idag.

Tror du er litt naiv. Og over til noe annet. Stalin var verre enn Hitler noensinne var.

 

Fy ****** å naiv du er.

 

Å over til anti USA her. Greit nok at flesteparten her er mot USA. Men så er fleste parten her også 16 år å vet ingenting om verden. Burde ikke ha stemmerett hvis man ikke involverte seg spør du meg

 

Men nok med dette vaset.

 

Hackingen av siden var latterlig, det er jeg enig i.

Med dine skriveferdigheter ser nok fort hvem som er 16 av oss.

Endret av rivaldo
Lenke til kommentar
Legger merke til at halvparten syns det er kult at hw blir hacket, mens andre sporer ut i en politisk diskusjon.

 

Dette bare bekrefter teorien om at forumet flommer over av dritunger og folk som er lite intressert i data.

 

Synd syns nå jeg:(

 

Moderatorer - utfør deres plikt...

Interesse for politikk = liten interesse for data?

 

"Spore ut?" Særlig i denne sammenhengen, som dreier seg om politisk propaganda på hjemmesidene... :thumbs:

Lenke til kommentar
Får jeg bare bemerke at forumklokka er en time for treig??

off-topic: Det er instilling på din profil ;) ikkje noe annet... hehe.

Edit: kanskje eg har feil? normalt på andre forum at det er mulig å velge ka tids-sone du er i...

Endret av Rockj
Lenke til kommentar
Europa var på Defansiven helt til USA blandet seg inn.

Du er søren meg historieløs.

 

Russerne hadde allerede begynt å snu den tyske fronten da Amerika kom på banen for å sikre de relevant fremtidige handelspartnere (Europa) m. Tyskland, Frankrike etc..

 

Fortell meg hvor russernes fronter møte amerikanernes.

Hvis ikke jeg husker feil så sa Gen. Patton at USA burde tatt Russerene i samme slengen, hvis ikke ville det bli masse rot fremover. Han ble nektet, å hva skjedde???? Jo, den kalde krigen.

 

Russerene har alltid vært fulle av ******........

 

Men uansett. Gidder ikke krangle på denne posten......OK???

Lenke til kommentar
Heraldo, jeg beklager at jeg tydeligvis ikke er din intelektuelle likeman.:cry:

 

vi er alle forskjellige men enn så like :sleep:

 

de har lagt ut ulike forsider på ulike nettsteder (jfr. http://www.zone-h.org/en/defacements/filte...acer=TechTeam/)

 

mulig kobling til hw.no (rent spekulativt) bortsett fra programvarens sårbarhet: http://adbusters.no/galleri/poster.jpg

Endret av heraldo
Lenke til kommentar
Legger merke til at halvparten syns det er kult at hw blir hacket, mens andre sporer ut i en politisk diskusjon.

 

Dette bare bekrefter teorien om at forumet flommer over av dritunger og folk som er lite intressert i data.

Den slags kommentarer bidrar ikke til en mer saklig tone.

 

Fikser du å ta inn over deg den tanken, Hr. Femtekolonist?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Legger merke til at halvparten syns det er kult at hw blir hacket, mens andre sporer ut i en politisk diskusjon.

 

Dette bare bekrefter teorien om at forumet flommer over av dritunger og folk som er lite intressert i data.

 

Synd syns nå jeg:(

 

Moderatorer - utfør deres plikt...

Interesse for politikk = liten interesse for data?

 

"Spore ut?" Særlig i denne sammenhengen, som dreier seg om politisk propaganda på hjemmesidene... :thumbs:

er enig.

men for guds skyld, la oss heller diskutere hardware spørsmål i denne tråden som faktisk handler om at nettverket ble tatt og hvorfor.

for det vil jo ikke være å spore av ;)

 

dog ble det plutselig kjedelig i denne tråden, ettersom mesteparten baserer sine meninger på det de har sett i amerikanske filmer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...