Gå til innhold

Nettverket hacket?


Anbefalte innlegg

Seriøst hvem gidder noe slik da ?

så latterlig . de oser jo av supernerder på forumet må jo kunne gå ann og ta de på en måte ! :roll:

 

Edit: jeg la merke til dette i går ca kvart på ett ? tror jeg

jeg skulle svare på en topic og fikk opp en slaks accunt login med slik vindu som poppa opp akkurat som i windows 2000 pro. login lissom rart !

 

 

edit 2: og hva vil de si og skrive over de index filene ? :roll:

Endret av HEE
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Personlig synes jeg at det burde være mer antiamerikansk holdning på HW, ergo synes jeg det bra jobbet. :yes:

 

Men det er jo litt unødvendig å hacke HW...   :thumbdown:

Synes vi skulle hacke du jeg. Tosk. Hadde det ikke vært for USA så hadde du snakket Tysk nå. Skikkelig takknemlighet du viser :no:

Greit nok at Amerikanerene hjalp til under 2. verdenskrig, men det betyr ikke at de har rett i alt i all evig fremtid. De har en utenrikspolitikk som virkelig suger. :no:

 

De crackerne som har vært på ferde i natt burde brenne et vist sted

Endret av Aeternus
Lenke til kommentar

Synest det er kjedli når slike ting skjer... LIker å holde meg oppdatert via HW.no

Men men... man kommer ikke utenom.

 

Må si at jeg er litt uenig i den politikken som USA holder nå, men stort sett har de vært til hjelp for oss, men de har svært mange negative sider.

Spesielt krigslysten!

 

Hardware: Lykke til med å fikse sikkerhet og sidene deres... :yes:

Lenke til kommentar
Tosk. Hadde det ikke vært for USA så hadde du snakket Tysk nå.

Er enig i at det blir litt poengløst å cracke hw.no. Men ser man på Zone-H sin hjemmeside, så er det jo ikke så mange der som er politisk motivert.

 

Jaja. Cracking er nå en uting uansett om det er nambla, girllovers, eller whitehouse som blir rammet.

Eneste positive med det er at folk får øya opp for nødvendigheten av å ha skikkelig sikkerhet - dog er det et sirkulært argument.

 

OT:

Trolling, fett.

Svarer gjerne på det.

 

Først og fremst, vi hadde ikke snakket tysk, men russisk, eller mer sannsynlig fransk. (Snakker europa forresten engelsk nå? Dott.).

 

Videre: Amerika kan brenne.

Lenke til kommentar
Personlig synes jeg at det burde være mer antiamerikansk holdning på HW, ergo synes jeg det bra jobbet. :yes:

 

Men det er jo litt unødvendig å hacke HW...  :thumbdown:

Synes vi skulle hacke du jeg. Tosk. Hadde det ikke vært for USA så hadde du snakket Tysk nå. Skikkelig takknemlighet du viser :no:

Nei vi hadde aldri snakka tysk. Hvor dum er du? Idet de allierte gikk i land i Frankrike sto Russland rett utenfor Polen. Altså, Russland hadde tatt Tyskland alene. Men det er jo fint at du tror at verden hadde gått under hadde det ikke vært for USA. Sier litt.

Lenke til kommentar
Personlig synes jeg at det burde være mer antiamerikansk holdning på HW, ergo synes jeg det bra jobbet. :yes:

 

Men det er jo litt unødvendig å hacke HW...  :thumbdown:

Synes vi skulle hacke du jeg. Tosk. Hadde det ikke vært for USA så hadde du snakket Tysk nå. Skikkelig takknemlighet du viser :no:

...og hadde det ikke vært for Sverige, hadde Norge vært mye større nå. Hadde det ikke vært for araberne hadde vi ikke hatt så mye kjennskap til matematikk, astronomi o.l. Og hadde det ikke vært for amerikanerne hadde diverse land i Sør-Amerika unngått perioder med militærdiktatur

 

Ville bare sette ting i perspektiv her... Ikke la historien unnskylde hva som skjer seinere...

 

Tilbake til saken: Selv om Bondevik & co er i elskovsrus med Bush & co betyr ikke det at alle nordmenn er det samme. Faktisk så har jo hw.no vist seg å være kritiske til amerikanske fenomener som palladium (tror ikke det kunne ha oppstått i så mange andre "vestlige" land). Sikkert bare noen moroklumper som tror det er greit fordi det er antiamerikansk... Der kan du bruke ordet "tosk"! Og nå ser det ut til at det er problemer igjen (ser ikke forumet på framsida).

 

....det var sinnsykt mange lesere av denne tråden

Lenke til kommentar
Greit nok at Amerikanerene hjalp til under 2. verdenskrig, men det betyr ikke at de har rett i alt i all evig fremtid. De har en utenrikspolitikk som virkelig suger.

 

De crackerne som har vært på ferde i natt burde brenne et vist sted

 

Du tok ordene ut av munnen min! Jeg ble skikkelig provosert av han som påsto at vi ville ha snakket tysk i dag om det ikke har vært for amerikanerne. Hva med England og Russland som "sto han av"?

Dette vet jeg er en diskusjon som hører hjemme på andre fora, MEN IKKE KOM MED SLIKE PROVOSERENDE UTALELSER!!

 

USA har i likhet med Israel ikke monopol på å bestemme hva som er rett og galt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...