Gå til innhold

Nettverket hacket?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke mange ganger jeg kunne vært enig i at litt gammeldags juling hadde hjulpet mot noe som helst ass. Men når folk driver på bevist med å ødelegge for andre, skulle junling vært innført som straff. Blir bare så forbanna når folk som dette gjør slikt, sitter sikkert en nå å leser disse post'ene å tror han er så ******* flink. At folk har så lite vett i hode er skummelt for fremtiden hvis slike amøber skal kunne drive som de vil.

 

Håper dere ikke får alt for mye å gjøre Mods....

Lenke til kommentar
jeg forstår ikke helt hvorfor de velger å angripe hw sider i norge for å fremme politiske synspunkter.

Det er ikke "hw sider i norge" som er målet, det er maskiner generelt med sårbar software. Alle som kan tas er mulige mål, samma hvor de er eller hva de inneholder (iallfall nesten helt sikkert).

 

_

johanf

Lenke til kommentar
Har dere noen spor å gå etter angående hvor dette angrepet kom fra? (IP? proxy? eller.. noe?)

FÅr håper på dem ikkje var flinke nok å slette logger men...sansynligheten for det er svært liten siden TechTeam er ganske så kjent... jafall i mine auge...sett dem før..og hørt dem herje rundt en GOD stund...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
jeg forstår ikke helt hvorfor de velger å angripe hw sider i norge for å fremme politiske synspunkter.

Det er ikke "hw sider i norge" som er målet, det er maskiner generelt med sårbar software. Alle som kan tas er mulige mål, samma hvor de er eller hva de inneholder (iallfall nesten helt sikkert).

 

_

johanf

jeg sa ikke at det var målet i seg selv.

er man ute etter å skape mest mulig trøbbel så tar man alle de sårbare sidene man finnere. er man ute etter å fremme et synspunkt så tar man vesentlige sider som har noe med saken å gjøre.

Lenke til kommentar

Mad Wolf Magnux:

Veit desverre ikkje noke, har ikkje sjekket det ut men kan finne det ut når eg setter meg heime i kontorstolen heime. ATM så sitter eg på skulen... kan spørre litt rund med andre folk ...

 

EDIT: http://www.zone-h.org/en/defacements/filte...omain=gamer.no/

 

viss du ser, så er det reportert der så det er sikkert en slags konkuranse som er ute å går? (nå veit eg ikkje kva zone-h.org blir brukt til men trur det er visst berre vanlige brukere som reporterer inn...)

 

EDIT2: er tilbake om 45min. på tide å dra hjem :((

Endret av Rockj
Lenke til kommentar

Det er ikke "hw sider i norge" som er målet, det er maskiner generelt med sårbar software. Alle som kan tas er mulige mål, samma hvor de er eller hva de inneholder (iallfall nesten helt sikkert).

 

_

johanf

jeg sa ikke at det var målet i seg selv.

er man ute etter å skape mest mulig trøbbel så tar man alle de sårbare sidene man finnere. er man ute etter å fremme et synspunkt så tar man vesentlige sider som har noe med saken å gjøre.

Tja - alle vellykkede angrep på en site med forholdsvis mange brukere, som HW / OK .no osv. havner i media og da spiller det vel ingen trille hva som egentløig er budskapet på siten. Men jeg er enig i at det kanskje finnes mål som er bedre, om man bare vil ha budskapet frem.

 

_

johanf

Lenke til kommentar

Microplex, Overklokking, ja nesten alle samarbeidspartnerene var ned i går. Skulle gjøre litt late-night shopping hos Microplex, da "hitler-bush"- bildet kom opp. Da kjente jeg ble litt småforbannet og trodde først Microplex hadde politiske motiver! Bra budskap, men jævlig barnslig å ødelegge for andre seriøse nettsider på den måten, BARNSLIGT!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...