Sovna Skrevet mandag kl 09:40 Skrevet mandag kl 09:40 Jo mer jo bedre kanskje også? Vi har alle vår greie...
Uderzo Skrevet mandag kl 09:49 Skrevet mandag kl 09:49 Not. Jeg synes ikke det er attraktivt, men hver sin smak. 4
Klote Skrevet mandag kl 11:26 Skrevet mandag kl 11:26 Kvinner har veldig ulik hårvekst på de områdene du tenker på, så det kan i mange tilfeller gå helt fint, selv om det ikke er mitt foretrukne valg, i den grad jeg kan påvirke det. Og, kvinner har utrolig mye å gå på før det IKKE er hot lenger, det skal en del til for å komme dit. Om hårveksten er mer enn bare fint og ønsket for henne, og praktisk, men derimot ment som en protest mot et eller annet, da synes jeg det er verre å håndtere enn hårvekst, da er det ofte noe problematisk med hele personen. 2
quantum Skrevet mandag kl 11:44 Skrevet mandag kl 11:44 Sier som Jim Carrey, - The question is not why i grew a beard, the question is why i grew a beard and still shave my balls ... 3
Atib Azzad Skrevet mandag kl 11:46 Skrevet mandag kl 11:46 Jeg synes det er litt suspekt å fremme idealer som kanskje minner mest om prepubertet, og veldig forståelig med de som protesterer på slike idealer. Samtidig som jeg først og fremst synes det bør være opp til eieren av kroppen hvordan man ønsker å stelle seg. 3 1
Selfuniverse Skrevet mandag kl 12:41 Skrevet mandag kl 12:41 Håret tjener mange formål som er bra for kroppen generelt. Mindre friksjon, beskyttelse fra livsformer, temperaturregulering. Jeg har sett flere og flere som også utvider 'all nature' på andre områder. Der man unngår mye av det som samfunnet ofte forventer at man skal utsette seg for. Det er gledelig å se. Det er opptil enhver om man vil være fornuftig eller ikke. 1 1 1
Sovna Skrevet mandag kl 14:37 Forfatter Skrevet mandag kl 14:37 Klote skrev (3 timer siden): Kvinner har veldig ulik hårvekst på de områdene du tenker på Ja, kan godt tenke på flere steder også jeg. Men er man på det detaljerte så kan utseende farge/mengde/tetthet noe man synes er mer eller mindre attraktivt. Eller estetisk om man vil. For å slippe å bli tatt for å være vulgær kan jeg foreløpig forholde meg til øyenbryn. Her er jeg totalt på kollisjonskurs med hva kvinner ofte velger å gjøre. Nappe til tynne streker og enda verre tegne de tydeligere igjen etter det de nettopp har tatt bort. Hvem i all verden fant på at dette var attraktivt? Dette er en urgammel greie. Har sett Sonja Henie. Lurer jammen på om ikke Kleopatra var der også. I min verden er tydelige og naturlige øyenbryn en flott innramming til et pent kvinneansikt. 4
Iki Skrevet mandag kl 14:43 Skrevet mandag kl 14:43 Er selv ikke noen spesielt stor tilhenger av så mye hår. Men synes iallefall øyenbrynene kan bli bevart. Men så er det ikke jeg som bestemmer, det er opp til hver enkelt, og jeg kan fint finne meg i valget deres. 2
Populært innlegg WiiBoy Skrevet mandag kl 14:45 Populært innlegg Skrevet mandag kl 14:45 2 hours ago, Atib Azzad said: Jeg synes det er litt suspekt å fremme idealer som kanskje minner mest om prepubertet, og veldig forståelig med de som protesterer på slike idealer. Det samme kan man jo si om at menn er glattbarberte i ansiktet, et minner om "prepubertet". Jeg synes den sammenligningen er søkt, med mindre det er en hel pakke av preferanser som alle tyder på interesse for det prepubertal. 11
Atib Azzad Skrevet mandag kl 15:01 Skrevet mandag kl 15:01 16 minutes ago, WiiBoy said: Det samme kan man jo si om at menn er glattbarberte i ansiktet, et minner om "prepubertet". Jeg synes den sammenligningen er søkt, med mindre det er en hel pakke av preferanser som alle tyder på interesse for det prepubertal. Ja, det har du kanskje rett í. 2
Griever Skrevet mandag kl 15:02 Skrevet mandag kl 15:02 Atib Azzad skrev (3 timer siden): Jeg synes det er litt suspekt å fremme idealer som kanskje minner mest om prepubertet, og veldig forståelig med de som protesterer på slike idealer. At man blander inn prepubertet i dette er noe av det fjerneste jeg vet om, og jeg ser absolutt ikke at det er et forståelig grunnlag for protest. Da strekker man seg seg så latterlig langt for å gjøre menn til griser at det ikke ville forundre meg om det da ofte er ren mannefiendtlighet som ligger bak. Jeg synes faktisk litt armhulehår er ganske pent, men ikke all out. Ingen "hot" stemme for all nature hos meg, altså. Og alle som mener at det er noe pedofilt over det ler jeg bare av. 🤷♂️😊 5 1
Sovna Skrevet mandag kl 15:02 Forfatter Skrevet mandag kl 15:02 WiiBoy skrev (13 minutter siden): Det samme kan man jo si om at menn er glattbarberte i ansiktet, et minner om "prepubertet". Jeg synes den sammenligningen er søkt, med mindre det er en hel pakke av preferanser som alle tyder på interesse for det prepubertal. Finnes praktiske eksempler også. Ben/legger hos syklister. Var det luftmotstand eller noe? Når jeg tenker meg om har jeg sett noen mannlige skihoppere som har nappet og streket øyenbryn. OK? Javel, så hopper de kanskje 20 cm lenger da.. hva vet jeg.🥶 1
Sovna Skrevet mandag kl 15:06 Forfatter Skrevet mandag kl 15:06 Griever skrev (2 minutter siden): Og alle som mener at det er noe pedofilt over det ler jeg bare av. 🤷♂️😊 Driften hos en pedofil. Armhule. Link?😁
Griever Skrevet mandag kl 15:13 Skrevet mandag kl 15:13 Sovna skrev (4 minutter siden): Driften hos en pedofil. Armhule. Link?😁 Usikker på hva du spør om. Det var not stemmen min jeg siktet til, ikke kommentaren om armhulen.
Sovna Skrevet mandag kl 15:20 Forfatter Skrevet mandag kl 15:20 (endret) Griever skrev (7 minutter siden): Usikker på hva du spør om. Det var not stemmen min jeg siktet til, ikke kommentaren om armhulen. Glem det. Skjønner ordet "not", det holder det. Selv er jeg "all nature," jeg finner det mer tennende til og med. Såå ute på jordet er altså jeg. På en kvinne blir det da tilsammen 3 områder på kroppen jeg går all in for.. Endret mandag kl 15:21 av Sovna
Marihøne Skrevet mandag kl 15:38 Skrevet mandag kl 15:38 (endret) Hva med mannfolka? hår på 🍆 og armhuler Hot or Not? Endret mandag kl 15:41 av Marihøne 3
Marihøne Skrevet mandag kl 15:44 Skrevet mandag kl 15:44 (endret) Not Endret mandag kl 15:53 av Marihøne
Simen1 Skrevet mandag kl 16:05 Skrevet mandag kl 16:05 Tråden handler om kvinner. Lag din egen tråd om menn eller så blir det totalt kaos her. Toveistrafikk i ett felt. 2
kremt Skrevet mandag kl 16:17 Skrevet mandag kl 16:17 Bare det ikke er skjegg på kvinne, der går grensen 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå