Gå til innhold

Nå er "all nature" in hos kvinner. Også full behåring i armhuler. Hot or Not?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvinner har veldig ulik hårvekst på de områdene du tenker på, så det kan i mange tilfeller gå helt fint, selv om det ikke er mitt foretrukne valg, i den grad jeg kan påvirke det. Og, kvinner har utrolig mye å gå på før det IKKE er hot lenger, det skal en del til for å komme dit. Om hårveksten er mer enn bare fint og ønsket for henne, og praktisk, men derimot ment som en protest mot et eller annet, da synes jeg det er verre å håndtere enn hårvekst, da er det ofte noe problematisk med hele personen. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er litt suspekt å fremme idealer som kanskje minner mest om prepubertet, og veldig forståelig med de som protesterer på slike idealer.
Samtidig som jeg først og fremst synes det bør være opp til eieren av kroppen hvordan man ønsker å stelle seg.

• Innsiktsfullt 1
Skrevet

Håret tjener mange formål som er bra for kroppen generelt. Mindre friksjon, beskyttelse fra livsformer, temperaturregulering.

Jeg har sett flere og flere som også utvider 'all nature' på andre områder. Der man unngår mye av det som samfunnet ofte forventer at man skal utsette seg for. Det er gledelig å se.

Det er opptil enhver om man vil være fornuftig eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...