Gå til innhold

Samsung Galaxy S26

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Den har ikke blitt lansert ennå, men virker å ha fått lekket litt om kamera og størrelse.
https://itavisen.no/2025/10/02/samsung-galaxy-s26-ultra-kameramodul-lekkasje/

Her sies det at S26 Ultra blir omtrent lik som S25 Ultra, bare 1 mm høyere og bredere. Jeg syntes den var bred nok (for min hånd).

Den får en kameramodul som stikker ganske høyt ut. Hvordan vil dette påvirke trådløs ladning når man legger mobiltelefonen flatt på bordet? Kanskje man er nødt å bruke et deksel som flater den ut litt mere.

Endret av DJViking
Videoannonse
Annonse
Skrevet
DJViking skrev (5 minutter siden):

Den får en kameramodul som stikker ganske høyt ut. Hvordan vil dette påvirke trådløs ladning når man legger mobiltelefonen flatt på bordet? Kanskje man er nødt å bruke et deksel som flater den ut litt mere.

Pleier ikke være et problem, siden ladeputen ligger mellom mobilen og bordet kommer neppe kameratuten nedi bordet under lading. Ladingen vil trolig funke selv med et deksel på mobilen, min S24 Ultra har et litt kraftig deksel som beskytter kameratutene slik at den ligger flatt på bordet, og den lader helt fint trådløst.

Skrevet (endret)

Jeg har et deksel med kredittkort-lommebok bak for min S23+ og den støtter trådløs lading direkte på den lommeboken.

660121790B-2_1000X1000.jpg

Jeg hadde muligheten å få ny mobiltelefon fra jobben i år, og tenkte først på S26 Ultra, men jeg bestemte meg for å hoppe over S25 og tenkte å vente på S26 Ultra. Må nesten holde den for å finne ut om den ekstra 1mm gjør den for vanskelig å holde i min hånd.

Endret av DJViking

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...