xrays Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden (endret) https://www.rettssikkerhet.org/ Se på linken over her. Jeg har fått med med i sosiale medier at det foregår mye stygt i Norge, både i private instanser og offentlig sektor. Spesielt innen Barnevernet. Jeg har også fått med meg at det skjer verden over. Er det noen som har en formening om hva det er som foregår??? Brorskap som frimurere er involvert. Jeg trodde på staten osv. Jeg driver og innbiller meg dette er deep state og at det kommer i fra usa som trekker i trådene. Siden de styrer mye her. Jeg har jo fått med meg at dette ikke bare foregår i Norge. Jeg blir så sjokkert over dette. Og redd. Fordi jeg har hørt flere historier på sosiale medier. BV valser inn, gjerne med politi, og tar barn uten grunnlag og foreldre står rettsløse. Over later barn til overgripere. Den 4. statsmakten skriver ikke noe om dette. "fordi de angivelig får støtte i fra staten og ikke tørr". Det har også vært demonstrasjoner utenfor Stortinget flere ganger i år pga dette. Endret 2 timer siden av xrays
:utakt Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Folk som sier at barnevernet har gått til omsorgsovertakelse uten grunn eier ikke selvinnsikt. 3 1
xrays Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden :utakt skrev (3 minutter siden): Folk som sier at barnevernet har gått til omsorgsovertakelse uten grunn eier ikke selvinnsikt. Nå har jeg jo en mistanke om at det er veldig feil og poste dette her på diskusjon.no
The Very End Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) Barnevernet er for barna, ikke for voksne som ikke har selvinnsikt nok til å forstå at de ikke er det beste for barna. Barnevernet dukker ikke opp på døra, og enda mindre griper inn, uten at det er særlig gode grunner. Dessverre har de ikke lov å uttale seg i media, slik at eneste versjon man får høre er foreldrenes egen tolkning av situasjonen. Endret 2 timer siden av The Very End 3
:utakt Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden xrays skrev (16 minutter siden): Nå har jeg jo en mistanke om at det er veldig feil og poste dette her på diskusjon.no Du nevner frimurere, "Deep state" og at "USA trekker i trådene". I en tråd om norsk barnevern. Jeg vet ikke hvilke nettsider du henger på, men dette her er fullstendig galskap. Ta imot et godt råd, ikke bruk mer tid på det. 1 1
leticia Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden :utakt skrev (25 minutter siden): Folk som sier at barnevernet har gått til omsorgsovertakelse uten grunn eier ikke selvinnsikt. Stort sett, ja. Men det forekommer nok også menneskelig feil i den etaten , akkurat slik som det vil være overalt hvor det er mennesker som tar vurderinger. 1
leticia Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Skal man først snakke om rettssikkerhet, så er jeg mer bekymret over hvor mye det koster å ta saker til retten generelt. Faller man utenfor fri rettshjelpordningen og heller ikke har masse penger på bok vil jeg si at man er temmelig rettsløs i praksis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå