Tussi Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) leticia skrev (3 minutter siden): Vel, du kaller jo kvinner som tar abort for mordere du da, så du bør egentlig klappe skikkelig igjen når det gjelder å demonisere sine meningsmotstandere. Det har jeg aldri gjort, du finner ikke ett innlegg der jeg har gjort det. Ikke ett Jeg har kalt abort for fosterdrap der andre kaller oss for tvangsfødslere. Jeg har abort for drap, jeg har absolutt ikke kalt kvinner som tar abort for noe som helst. Mine kommentarer har vært rettet mot abort som fenomen, aldri mot kvinner per se. Men du beviser jo poenget mitt, demonisere sine meningsmotstandere Endret 2 timer siden av Tussi 1
leticia Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Tussi skrev (6 minutter siden): Det har jeg aldri gjort, du finner ikke ett innlegg der jeg har gjort det. Ikke ett Neihei, så når du sier at "abort er mord / drap", hvem er morderen her da? 4
Tussi Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) leticia skrev (2 minutter siden): Neihei, så når du sier at "abort er mord / drap", hvem er morderen her da? Abortlegen, og politikerne som tillater det. Altså jeg kan gjerne diskutere abort, men hele saken handler om å tillegge meningsmotstandere ting de ikke har gitt uttrykk for uten konsekvenser, og at dette faktisk kan resultere i drap. Som med CK. Det var poenget mitt Endret 2 timer siden av Tussi 2
leticia Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Tussi skrev (6 minutter siden): Abortlegen, og politikerne som tillater det. Og hva med de kvinnene som putter en abortpille inn i munnen? 4
Tussi Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) leticia skrev (14 minutter siden): Og hva med de kvinnene som putter en abortpille inn i munnen? Å kalle noen en morder krever intensjon om å drepe, og at man vet at det man gjør er å drepe. Og gjør det likevel. Jeg har sett enormt ma ge kvinner som har tatt den pillen bli sjokkert og fortvilet over hva de har sett, de visste ikke. Eller de var fortvilet. Abort kan ikke sammenlignes med noe annet. Men tilbake til poenget mitt, du kom med en påstand det ikke var belegg for fordi du ikke lkkte at jeg påpeker demonksering av meningsmotstandere. Det er nedrig Og for å være helt ærlig så har jeg overhodet ikke noen negative tanker om kvinner som tar abort, aldri hatt det. Så kan du tro hva du vil men jeg klarer utmerket å skille sak og person Endret 2 timer siden av Tussi 1
Populært innlegg SilverShaded Skrevet 2 timer siden Populært innlegg Skrevet 2 timer siden Tussi skrev (3 minutter siden): Ok, jeg tolket innlegget til at vedkommende støttet sammenligningen med Kirk. Jeg forsvarer ham forøvrig ikke fordi ham er kristen, det er folk som ikke er kristne jeg ville forsvart, og kristne jeg absolutt ville vært enig i at hadde ufyselige uttalelser, som f eks Matt Walsh Så hvorfor forsvarer du ham da så intenst ? Du kommer av og til med noen lunkne uttalelser om at akkurat X er du 'uenig' i, det stemmer. Men det er tydelig at du ser forbi dette. Han var en venn og støttefigur for Donald Trump, spredde alle løgnene hans og dro inn folk til 6.jan-angrepet. De er to alen av samme stykke. Og Donald Trump kaller seg også kristen. At ikke folk ser falskheten er uforståelig. 9 1
Tussi Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) SilverShaded skrev (15 minutter siden): Så hvorfor forsvarer du ham da så intenst ? Du kommer av og til med noen lunkne uttalelser om at akkurat X er du 'uenig' i, det stemmer. Men det er tydelig at du ser forbi dette. Han var en venn og støttefigur for Donald Trump, spredde alle løgnene hans og dro inn folk til 6.jan-angrepet. De er to alen av samme stykke. Og Donald Trump kaller seg også kristen. At ikke folk ser falskheten er uforståelig. Jeg forsvarer han fordi alt jeg har sett av ham tilsier at han brydde seg om andre mennesker, at han brydde seg om de han snakket med,og ønsket det beste for folk. Så kan man være uenig i hva det er, men jeg så ikke noe ondt i den mannen. Han gjorde ikke narr av andre, slik som Trump f eks. Jeg forsvarer ham på samme måte som jeg ville forsvart Leticia her inne hvis noen hadde angrepet henne usaklig. Ikke fordi jeg er enig i alt, det er jeg absolutt ikke som dere så, men jeg tror hun er et godt menneske. Bare for å gi et konkret eksempel, sp får heller mod slette det hvis det blir feil å skrive Endret 2 timer siden av Tussi 2
Høstblader Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden 29 minutes ago, Skurupu said: Litt barnevoldtekt har aldri stoppet MAGA-tards. Det er i følge dem en veldig mild forbrytelse man kan se igjennom fingrene på. Så lenge det ikke er venstresiden og LGBTQ+ de kan kalle en trussel for kvinner og barn, så klart. Da er det plutselig et kjempeproblem. 8
Folkflesk Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) SilverShaded skrev (36 minutter siden): Ellers kommer jeg aldri til å forstå hvorfor folk forsvarer mannen med nebb og klør, hovedsaklig fordi han påstod seg å være kristen. Det er her man nesten må felle en knusende dom over den iboende dumheten i den amerikanske kulturen: At folk der borte lar seg trollbinde og imponere av svindleraktige, religiøse entreprenører. Du kan fremføre nesten hva som helst, men så lenge du kombinerer vissvasset med noen referanser til Gud, så blir du plutselig "A Man of God" - og da er det ingen grenser for hvor skinnflate folk legger seg i respekt. Jeg husker den såkalte pastoren Mike Huckabee - en ekstremt lite troverdig bløffmaker - under en valgkamp-debatt fremførte et banalt sitat fra Martin Luther "Here I stand, because I can do no else". Publikum gikk helt i fistel over dette og han ble en av de heteste navnene som følge av denne og lignende plattheter. Da Trump stilte seg opp utenfor et kapell nær det hvite hus og flekket opp en bibel ble det sett på som øyeblikket da det kristne høyre for alvor omfavnet den gamle pervoen. Det er det samme som nå skjer rundt Charlie Kirk. Han skal gjenoppfinnes som en slags Jesus - og i en befolkning med så mange infantile lavpanner så blir det lett match for de billigste av propagandister. "He's a man of God... I think he was sent by God as a gift to humanity.. I think he was the Messiah!" I kampen for å reversere Opplysningstiden så kan man alltid regne med amerikanerne. Endret 2 timer siden av Folkflesk 8 1
Imaginacíon Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden 4 hours ago, Folkflesk said: Hvorfor la slike tørre fakta-opplysninger stå i veien for et mirakel av god gammel Mosebok-kvalitet? Ikke sant? Mannen er i ferd med å kanoniseres som helgen. 5
Tussi Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Imaginacíon skrev (6 minutter siden): Ikke sant? Mannen er i ferd med å kanoniseres som helgen. Det er det andre som står for, ikke jeg 1
SilverShaded Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Tussi skrev (6 minutter siden): Jeg forsvarer han fordi alt jeg har sett av ham tilsier at han brydde seg om andre mennesker, at han brydde seg om de han snakket med,og ønsket det beste for folk. Så kan man være uenig i hva det er, men jeg så ikke noe ondt i den mannen. Han gjorde ikke narr av andre, slik som Trump f eks. At han var adskillig mer intelligent enn DT er helt klart ! Men den ekstrem-høyre falske bekvemmelighets-kristendommen er desverre den samme...en utmerket måte å samle opp folk rundt et livssyn og en politikk som er på vei til å ødelegge USA. Og det virker; kanskje enda bedre nå etter hans død. På 12 dager har maga klart å gjøre ham til martyr og piske opp hat og motsetninger på SoMe. Trist å se på. 9
23:4 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden SilverShaded skrev (13 minutter siden): At han var adskillig mer intelligent enn DT er helt klart ! Men den ekstrem-høyre falske bekvemmelighets-kristendommen er desverre den samme...en utmerket måte å samle opp folk rundt et livssyn og en politikk som er på vei til å ødelegge USA. Og det virker; kanskje enda bedre nå etter hans død. På 12 dager har maga klart å gjøre ham til martyr og piske opp hat og motsetninger på SoMe. Trist å se på. Det er en ting ikke sjokkerer meg lenger er venstresiden ondskap og løgner ! Alts en mann som satt på en krakk da han debatterte og brukte det frie ord blir skutt og drept. Så er problemet en minnestund over han ? En hver med vettet i behold ser jo galskapen i det. Så står de gamle NRK raddisene der og skriker og skjærer tenner på grunn av en minnemarkering over en som brukte ytringsfriheten ? Nei Torp ! Du har hele ditt liv bekjempet demokratiet ! Det frie ord og at mennesker som har et litt annet syn en deg kommer til ordet ! Så skal du spille helgen ? OK, nå vet vi hva Venstresiden er ! Håper Trump knuser de med brutal makt alle som oppfordrer til vold og de som bruker vold ! Ellers må de få lov å spre eder og gallen sin helt fritt ! 1
23:4 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Imaginacíon skrev (26 minutter siden): Ikke sant? Mannen er i ferd med å kanoniseres som helgen. I alle fall som en som ble drept da han brukte og forsvarte ytringsfriheten, så hva er problemet ditt ? Greit at du er i mot ytringsfrihet, men ikke ty til vold eller oppfordre til det ! Burde ikke være vanskelig. 1
Imaginacíon Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 3 minutes ago, 23:4 said: I alle fall som en som ble drept da han brukte og forsvarte ytringsfriheten, så hva er problemet ditt ? Greit at du er i mot ytringsfrihet, men ikke ty til vold eller oppfordre til det ! Burde ikke være vanskelig. Hvilke helgener amerikanerne vil ha er opp til dem å bestemme. Amerikanske myndigheter er de mest voldelige i verden, for tiden slått av israelerne, så litt pussig at du nevner at en ikke skal ty til vold. 4
Folkflesk Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) Tussi skrev (26 minutter siden): Det er det andre som står for, ikke jeg Hvis du i det hele tatt tar din religion seriøst, hvorfor kritiserer du ikke et så fullstendig hjernedødt misbruk av den? Eller kan hvem som helst bare bli Jesus fordi Trump-mafiaen omfavner ham? Endret 1 time siden av Folkflesk 3
Tussi Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) Folkflesk skrev (4 minutter siden): Hvis du i det hele tatt tar din religion seriøst, hvorfor kritiserer du ikke et så fullstendig hjernedødt misbruk av den? Eller kan hvem som helst bare bli Jesus fordi Trump-mafiaen omfavner ham? Ei, det er flere maga jeg ikke ville forsvart med samme styrke, fuentes f eks, som jeg anser som rasist, og matt walsh, som jeg synes er ufin i debattmåten sin. Walsh vet jeg er kristen. Jeg ville heller ikke forsvart Vance på samme vis Endret 1 time siden av Tussi
Høstblader Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 59 minutes ago, Tussi said: Jeg forsvarer han fordi alt jeg har sett av ham tilsier at han brydde seg om andre mennesker, at han brydde seg om de han snakket med,og ønsket det beste for folk. Så kan man være uenig i hva det er, men jeg så ikke noe ondt i den mannen. Han gjorde ikke narr av andre, slik som Trump f eks. Youtube-kanalen hans er fulle av clickbait titteler som "Charlie Kirk sends Van Jones into a mental breakdown", "Why do democrat women want to die alone?" og "Foolish Lib gets HANDLED"... Just saying 4
Duriello Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) 23:4 skrev (26 minutter siden): Det er en ting ikke sjokkerer meg lenger er venstresidens løgner og ondskap! Alts en mann som satt på en krakk da han debatterte og brukte det frie ord blir skutt og drept. Så er problemet en minnestund over han ? En hver med vettet i behold ser jo galskapen i det. Så står de gamle NRK raddisene der og skriker og skjærer tenner på grunn av en minnemarkering over en som brukte ytringsfriheten ? Nei Torp ! Du har hele ditt liv bekjempet demokratiet ! Det frie ord og at mennesker som har et litt annet syn en deg kommer til ordet ! Så skal du spille helgen ? OK, nå vet vi hva Venstresiden er ! Håper Trump knuser de med brutal makt alle som oppfordrer til vold og de som bruker vold ! Ellers må de få lov å spre eder og gallen sin helt fritt ! Problemet er jo ikke at det arrangeres minnestund. Problemet er at DT bruker hele greia for å gagne seg og sine slik som han gjør. "Nå skal vi knuse venstresiden med alle middler vi kan!" (Ikke ordrett sitat, men nært nok) Jeg vil ikke at folk skal dø, hverken på høyre eller venstre-siden. Men det er jo det som vil skje nå... 🙄 23:4 skrev (26 minutter siden): er venstresiden ondskap og løgner Flott hvordan du flatt ut ignorerer høyresidens da.. 👍 Endret 1 time siden av Duriello 3 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå