Tussi Skrevet 22. mai Skrevet 22. mai Marihøne skrev (2 minutter siden): Var det noe som såg på? hva synes dere om vinnerlåta i år? Så ikke på, jeg simpelthen hater MGP 2
Marihøne Skrevet 22. mai Forfatter Skrevet 22. mai Tussi skrev (3 minutter siden): Så ikke på, jeg simpelthen hater MGP Huff da.
Duriello Skrevet 22. mai Skrevet 22. mai Langt fra noen fan, men har tidvis tolerert det for husfredens skyld. Nå trenger jeg jo heldigvis ikke gjøre det lengre. 😃
BadCat Skrevet 22. mai Skrevet 22. mai Det var skrekkelig. Jeg hadde aldri satt den på med viten og vilje. Vokalen skar meg i øret.
Ove38 Skrevet 22. mai Skrevet 22. mai 14 minutes ago, Marihøne said: Var det noe som såg på? hva synes dere om vinnerlåta i år? Jeg ser på MGP hvert år. Men synes det hele bare blir være og være. Tror jeg vil kalle det et freak show. Låta som vant var også dårlig. Jeg husker den gang MGP var vakkert. 1 1
Duriello Skrevet 22. mai Skrevet 22. mai Mgp toppet seg det året Lordi vant med Hard rock halleluja.👌 1
Rune_says Skrevet 22. mai Skrevet 22. mai Vinneren var Østerrike med noe gaulende operalignende. Israel nr 2 med noe som kunne vært en Disney-melodi, bortsett fra at den var gråere og kjedeligere... Husker ikke melodien på noen av de. Ekte vinner av fjorårets MGP var jo Joost Klein med Europapa, som dessverre ble diskvalifisert for å overreagere litt ved å gjøre en håndbevegelse i retning av en kvinnelig Eurovisjon ansatt backstage (uten noen form for kontakt, og selv om han hadde bedt om å ikke bli filmet backstage) Før det må vi vel tilbake til italienske Måneskin med Zitti e Buoni som god låt (2021) og i 2020 burde Daði Freyr fra Island vunnet med sin "Think about things" om ikke Eurovisjon hadde blitt kansellert pga Covid. Herlig surrealistisk og god sound.
ili Skrevet 22. mai Skrevet 22. mai Eg og familien såg sangene for første gang i finalen og ingen av oss likte egentlig vinneren. Eller husket hvordan den var. Minien likte kaffi sangen og kona likte nederlandske. Eg likte egentlig ingen, men synes det er koselig å se med familien. Det eg missliker mest er jury stemmene. De er så fjernt fra hva folkets stemmer at det blir litt tragisk å ha de med.
Ogalaton Skrevet 22. mai Skrevet 22. mai Marihøne skrev (46 minutter siden): ... hva synes dere om vinnerlåta i år? Israels sang var vel ikke så verst den...
ilpostino Skrevet 23. mai Skrevet 23. mai Jeg har bare sett korte klipp av sangen, men synes den høres helt jævelig ut. Enkelte andre sanger var ganske kule. 1
NorsknRev Skrevet 23. mai Skrevet 23. mai Jeg tror at jeg så vinnerlåta, i opptak. Det så ut som en fyr som gikk rundt og grein og hylte.
PosteMonopolet Skrevet 23. mai Skrevet 23. mai Marihøne skrev (10 timer siden): Var det noe som såg på? hva synes dere om vinnerlåta i år? Nei, hvem var det som vann?
Imaginacíon Skrevet 23. mai Skrevet 23. mai 10 hours ago, Marihøne said: Var det noe som såg på? hva synes dere om vinnerlåta i år? Jeg så på og likte vinnerlåta. Men første gang jeg hørte den syns jeg den var rar, så forstår de som ikke liker den.
Marihøne Skrevet 23. mai Forfatter Skrevet 23. mai PosteMonopolet skrev (54 minutter siden): Nei, hvem var det som vann? JJ - Wasted Love (Østerrike) vann MGP.
obygda Skrevet 24. mai Skrevet 24. mai Ikke sett på,ikke hørt vinnerlåta eller noen av de andre. Ei heller den norske. Den type underholdning fenger ikke meg. Men sikkert trivelig for de som har interesse for slikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå