Gå til innhold

Følger du med på MGP?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Marihøne skrev (2 minutter siden):

Var det noe som såg på? hva synes dere om vinnerlåta i år? 

Så ikke på, jeg simpelthen hater MGP

• Liker 2
Skrevet
14 minutes ago, Marihøne said:

Jeg ser på MGP hvert år. Men synes det hele bare blir være og være. Tror jeg vil kalle det et freak show. Låta som vant var også dårlig. Jeg husker den gang MGP var vakkert.

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet

Vinneren var Østerrike med noe gaulende operalignende.  Israel nr 2 med noe som kunne vært en Disney-melodi, bortsett fra at den var gråere og kjedeligere...

Husker ikke melodien på noen av de.

Ekte vinner av fjorårets MGP var jo Joost Klein med Europapa, som dessverre ble diskvalifisert for å overreagere litt ved å gjøre en håndbevegelse i retning av en kvinnelig Eurovisjon ansatt backstage (uten noen form for kontakt, og selv om han hadde bedt om å ikke bli filmet backstage)

Før det må vi vel tilbake til italienske Måneskin med Zitti e Buoni som god låt (2021) og i 2020 burde Daði Freyr fra Island vunnet med sin "Think about things" om ikke Eurovisjon hadde blitt kansellert pga Covid.  Herlig surrealistisk og god sound.

Skrevet

Eg og familien såg sangene for første gang i finalen og ingen av oss likte egentlig vinneren. Eller husket hvordan den var. Minien likte kaffi sangen og kona likte nederlandske. Eg likte egentlig ingen, men synes det er koselig å se med familien. 

Det eg missliker mest er jury stemmene. De er så fjernt fra hva folkets stemmer at det blir litt tragisk å ha de med. 

• ilpostino endret tittelen til Følger du med på MGP?
Skrevet
10 hours ago, Marihøne said:

Jeg så på og likte vinnerlåta. Men første gang jeg hørte den syns jeg den var rar, så forstår de som ikke liker den.

Skrevet

Ikke sett på,ikke hørt vinnerlåta eller noen av de andre. Ei heller den norske. Den type underholdning fenger ikke meg. Men sikkert trivelig for de som har interesse for slikt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...