Sharpings Skrevet 21. april Skrevet 21. april Har sett en annonse som går igjen for Temu, der du skal få en gratis tablet(nettbrett) dersom du lager konto og kjøper noe. Jeg tenker at den er nok av dårligste kvalitet, men for moro skyld prøver jeg. Legger varer i handlekurven og går til kassen. Men jeg har ikke fått en tablet. Er det virkelig så useriøst? Jeg forventet ikke mye, men dette er jo ren svindel. Noen som har erfaringer med dette? 1
El burro Skrevet 21. april Skrevet 21. april Temu er vel samme ulla som AliExpress, Shein og Alibaba med de samme selgerne som selger de samme produktene. Noe kan være bra men det er mye søppel og lureri. Står det noe i annonsen med liten skrift at du må handle for en viss sum for å få dette nettbrettet?. Jeg ville forøvrig vært svært skeptisk til den type elektronikk fra kinesiske nettbutikker, slike produkter kommer ofte med ferdiginstallert malware og annet svineri som stjeler informasjonen din og sender den til KKP. 1
Dubious Skrevet 21. april Skrevet 21. april "No, it's not a scam. The only condition is that you have to reach a 100€ order and they will give you the tablet as a gift. There are some videos that explain how it works." Så du må bruke omtrent 1200 kroner. Du får denne som koster omtrent $50. Omtrent 520 NOK. https://www.amazon.com/Android-Tablets-Bluetooth-Powerful-Performance/dp/B099WRBBBD?th=1 1
Sharpings Skrevet 21. april Forfatter Skrevet 21. april Dubious skrev (10 minutter siden): "No, it's not a scam. The only condition is that you have to reach a 100€ order and they will give you the tablet as a gift. There are some videos that explain how it works." Så du må bruke omtrent 1200 kroner. Du får denne som koster omtrent $50. Omtrent 520 NOK. https://www.amazon.com/Android-Tablets-Bluetooth-Powerful-Performance/dp/B099WRBBBD?th=1 Jeg hadde faktisk lagt en vare til 1.351 kr i handlekurven, så det kravet skulle vært oppfylt. Dette minstekravet ble ikke nevnt i annonsen, men jeg regnet vel med at det skulle være noe sånt. Men selv om jeg oppfylte kravet så ble det ikke lagt noen tablet i mi handlekurv.
Tussi Skrevet 24. april Skrevet 24. april Det er mye dritt fra temu, og de spillene er bare tull. Men jeg har kjøpt noen ting derfra som bare er helt genialt. En tablet ville jeg ikke kjøpt derfra dog 1
RRhoads Skrevet 24. april Skrevet 24. april MR SPEED skrev (11 minutter siden): Nå er slutt for temu å shein "Dagens.no" kunne vært et Temu-produkt. 2 2
Dubious Skrevet 24. april Skrevet 24. april MR SPEED skrev (30 minutter siden): Nå er slutt for temu å shein Så langt går salget bra – men fremtiden til TikTok Shop henger i en politisk tråd.
Woff Skrevet 24. april Skrevet 24. april (endret) Tussi skrev (1 time siden): Det er mye dritt fra temu Kjøper du dritt har du helst deg selv å takke.. MEN Temu har så bra returordninger på det de selger at HVIS du mot formodning har mottatt et produkt som ikke holder mål så KLAG! Jeg handler mye / ofte fra Temu og velger ved bomkjøpa returnere varen. Hvis det er en forholdsvis dyr vare så må du returnere denne (til en adresse i Norge) men returen koster deg ikke noe mer enn å pakke inn gjenstanden i samme plast som du fikk den i og levere den med ferdig frankert returlapp fra Temu! Er det bare noe billigsøppel så får du beskjed om å kaste varen samtidig som du får pengene tilbake! Jeg har benyttet begge metoder, sist var det en LED taklampe til kr 300,- som kun lyste med 50%, og før denne var det et skrue-sortiment som var så herpet at jeg ikke ville ha det. Den andre hvor jeg ikke må returnere varen bruker jeg på det du sikkert kaller dritt, ting som er FOR dårlig. Jeg velger da å få pengene tilbake på 'tilgode-lapp' siden jeg vet at de blir brukt FORT! ☺️ Endret 24. april av Woff 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå