HasuUser Skrevet 26. desember 2025 Skrevet 26. desember 2025 2 hours ago, Abrus said: Og hvordan har du blitt overbevist om at dette stemmer? Selvsagt slipper ingen med et spett inn i kvinnedusjen!.. Hvis de identifiserer seg som kvinne så må de vel slippes inn i damegarderoben? 2
Abrus Skrevet 26. desember 2025 Skrevet 26. desember 2025 HasuUser skrev (3 minutter siden): Hvis de identifiserer seg som kvinne så må de vel slippes inn i damegarderoben? Klarer du simpelt hen ikke å se forbi et så enkelt problem? 2 1
Mannen med ljåen Skrevet 26. desember 2025 Skrevet 26. desember 2025 Folk med kjøttpølse har absolutt fått deltatt i kvinnesport, inkludert dusj og garderobe, og diskusjonen rundt priviligerte, hatefulle, transfobe rasister som motsetter seg dette har preget mye av den offentlige debatten. De har vunnet så mange gullmedaljer at det knapt er vits for biologiske kvinner å delta. Det er gaslighting å nå påstå at det ikke skjedde. For ikke lenge siden skjedde det mye, og dette ble forsvart og feiret. 6 2
HasuUser Skrevet 26. desember 2025 Skrevet 26. desember 2025 3 minutes ago, Abrus said: Klarer du simpelt hen ikke å se forbi et så enkelt problem? Hva mener du? 3
FrihetensRegn Skrevet 26. desember 2025 Skrevet 26. desember 2025 oophus skrev (47 minutter siden): Det faktum at du ser opp til Trump gir meg nok informasjon til å unngå det å prøve å holde en normal samtale, da det vil gi meg mer å se maling tørke. Så du har ingenting du står for eller noen som helst motargumenter annet enn "orange man bad". Good bedring med din TDS :-) 7 1
HasuUser Skrevet 26. desember 2025 Skrevet 26. desember 2025 For et merkelig innslag på TV2 om Trump sin bombing av IS-mål i Nigeria. "IS har drept flere muslimer enn kristne" javel greit, er det ikke det en enda bedre grunn til å ta de ut? "Mer vold blir begått mot muslimer enn kristne i Nigeria". Uhm, muslimer utgjør den store majoritet, så det skulle nesten bare mangle? At 70.000-100.000 kristne er drept nevnes ikke. Seansen avsluttes med at en random dude på gata uttaler seg kritisk til Trump. LOL. Ingen fan av Trump, men all innsats mot IS bør premieres. Latterlig dårlig journalistikk fra tv2! 4 2 1
Reg2000 Skrevet 26. desember 2025 Skrevet 26. desember 2025 6 minutes ago, HasuUser said: For et merkelig innslag på TV2 om Trump sin bombing av IS-mål i Nigeria. "IS har drept flere muslimer enn kristne" javel greit, er det ikke det en enda bedre grunn til å ta de ut? "Mer vold blir begått mot muslimer enn kristne i Nigeria". Uhm, muslimer utgjør den store majoritet, så det skulle nesten bare mangle? At 70.000-100.000 kristne er drept nevnes ikke. Seansen avsluttes med at en random dude på gata uttaler seg kritisk til Trump. LOL. Ingen fan av Trump, men all innsats mot IS bør premieres. Latterlig dårlig journalistikk fra tv2! Kristne utgjør litt under halvparten av innbyggerne i nigeria. Det er lite eller ingeting som tyder på at disse terroristene spesifikt velger ut kristne mål, da de angriper både muslimer og kristne. IS og Boko Haram slåss også mot hverandre og svært mange av de sivile dødsfallene skyldes ikke terrorister men store kriminelle gjenger. Det er ikke en klar fiende som holder til i en stor leir man kan ta ut med en rakett. 7 1
Populært innlegg Red Frostraven Skrevet 27. desember 2025 Populært innlegg Skrevet 27. desember 2025 (endret) FrihetensRegn skrev (17 timer siden): Dette er jo bare typisk anti-russisk propaganda der alle som ikke er enig med den globalistiske eliten er russiske eller kinesiske agenter. Igjen. At du er ute i lala-land vet vi allerede. Men hvem er du offer for -- konkret? Who hurt you? --- For folk som har relevant kunnskap om samfunnet, politikk, informasjon, kriminalitet og dens utvikling -- og årsaker, så er det åpenbart at du har havnet i sykt dårlig selskap når det kommer til informasjonskanaler og/eller venner. Jeg mener. Fortell meg hvem du holdes for narr av, så kan vi jo se om de er korrupt på vegne av blant annet Russland eller ikke. --- --- --- For over 15 år siden, i debatter mot holocaustbenektere, så kom jeg i skade for å tro på deres påstander om at Anne Franks dagbok var skrevet av hennes far, fordi jeg leste så mange forskjellige kilder og noen av dem som påstod dette fremstod troverdige gjennom bevisene for at hennes far hadde skrevet noen av sidene. Merk at jeg leste tusenvis av sider og rapporter om temaet, inkludert nynazistiske forestillinger -- nettopp for å knuse forestillingene til nynazister. Det tok uker å forstå at jeg ble lurt, fordi jeg ikke snakket om akkurat det temaet i perioden. Jeg delte aldri forestillingen, fordi det ikke tjente noen sak. Men da jeg innså at mange kilder på nettet utenfor hva jeg gjenkjente som ekstreme høyre faktisk spredte misinformasjon om temaet, startet et hat i meg mot folk som lyger og misinformerer: Jeg HATER å bli løyet til, og husker fremdeles at det var David Irving sin tekst jeg leste den gangen, før jeg gjenkjente ham som en sjarlatan. ...hvorfor fortsetter du å svelge piss og dritt fra folk som lyger til deg? Forstår du genuint ikke hva de gjør mot deg? Endret 27. desember 2025 av Red Frostraven 10 3 1
Populært innlegg oophus Skrevet 27. desember 2025 Populært innlegg Skrevet 27. desember 2025 FrihetensRegn skrev (14 timer siden): Så du har ingenting du står for eller noen som helst motargumenter annet enn "orange man bad". Good bedring med din TDS 🙂 En pedofil kriminell syns jeg jo det er rart å støtte. 9 1
Høstblader Skrevet 27. desember 2025 Skrevet 27. desember 2025 14 minutes ago, oophus said: En pedofil kriminell syns jeg jo det er rart å støtte. Man kan til og med kalle det "deranged" at støttespillerne hans fortsetter å heie på han uansett hva slags skjeletter som kommer ut av skapet hans og hvor ustabil og usmakelig han oppfører seg. Så det er ironisk at de bruker begrepet "Trump Derangement Syndrome" om de som misliker han når begrepet passer bedre for heiagjengen. 6 2
FrihetensRegn Skrevet 27. desember 2025 Skrevet 27. desember 2025 oophus skrev (4 timer siden): En pedofil kriminell syns jeg jo det er rart å støtte. Jeg har aldri støttet Bill Clinton. 3 3
DukeNukem3d Skrevet 27. desember 2025 Skrevet 27. desember 2025 Reg2000 skrev (19 timer siden): Kristne utgjør litt under halvparten av innbyggerne i nigeria. Det er lite eller ingeting som tyder på at disse terroristene spesifikt velger ut kristne mål, da de angriper både muslimer og kristne. IS og Boko Haram slåss også mot hverandre og svært mange av de sivile dødsfallene skyldes ikke terrorister men store kriminelle gjenger. Det er ikke en klar fiende som holder til i en stor leir man kan ta ut med en rakett. Har sett plenty med video av tvangskonverteringer og forferdelige henrettelser av kristne etterfulgt av "ALLAHU AKHBAR!" fra Nigeria på X. Så er det sikkert så mye annet faenskap som skjer i det landet at det er vanskelig å se store utslag på statistikken, men at det finnes krefter som vil utslette de kristne og islamifisere der må være helt ubestridt. 2 1 1
Høstblader Skrevet 27. desember 2025 Skrevet 27. desember 2025 11 minutes ago, FrihetensRegn said: Jeg har aldri støttet Bill Clinton. Isteden støtter du en mann som mest sannsynlig er skyldig i alt det samme som Clinton + mer og er en større fare for verdensfreden. Hver eneste en av disse ekle gamle krypa som tok del i det Epstein drev med hører hjemme i en celle så fort bevisene er der, ingen unntak. 4 1
jjkoggan Skrevet 27. desember 2025 Skrevet 27. desember 2025 FrihetensRegn skrev (42 minutter siden): Jeg har aldri støttet Bill Clinton. Gode venner til pedofiler er bare litt bedre enn pedofilene selv. Begge har utrolig lite respekt for jenter og kvinner 3 1
Krig og fred Skrevet 27. desember 2025 Skrevet 27. desember 2025 Sukk. Jeg savner det USA jeg vokste opp med. 1 1
jjkoggan Skrevet 27. desember 2025 Skrevet 27. desember 2025 Krig og fred skrev (11 minutter siden): Sukk. Jeg savner det USA jeg vokste opp med. Don’t ask don’t tell tidene… 1 1
Vokteren Skrevet 27. desember 2025 Skrevet 27. desember 2025 Reg2000 skrev (20 timer siden): Kristne utgjør litt under halvparten av innbyggerne i nigeria. Det er lite eller ingeting som tyder på at disse terroristene spesifikt velger ut kristne mål, da de angriper både muslimer og kristne. IS og Boko Haram slåss også mot hverandre og svært mange av de sivile dødsfallene skyldes ikke terrorister men store kriminelle gjenger. Det er ikke en klar fiende som holder til i en stor leir man kan ta ut med en rakett. Bare enda en indikasjon på at Trumpern dreper muslimer for å flørte med kristenkonservative i hjemlandet og for å få vekk et plagsomt mediafokus. 4
Boing_80 Skrevet 27. desember 2025 Skrevet 27. desember 2025 Han har rett! Trump, hans kumpaner og en del brukere på dette forumet, hør! 1 1
Ballalaika Skrevet 27. desember 2025 Skrevet 27. desember 2025 (endret) Sovna skrev (På 25.12.2025 den 10.37): Jeg ser marginal forskjell på Hitler og Trumps inntreden og adferdsmønster i sine respektive land. Likheten om aggressiv fremtreden utenriks er også påfallende. Det eneste som står klart av forskjell er jødeforfølgelsen. Trump voldtar i større grad enn Hitler sin egen befolkning. Kanskje bortsett fra å ta livet av aktive motstandere i stor skala. Foreløpig. Ingen stanset Hitler. Hvem skal stanse Trump? Ser ikke ut til at den jevne amerikaneren er tilstrekkelig. Jeg synes det er moralsk forkastelig at vi ikke tar like stor avstand fra USA som til Russland. Europa har ingenting å tjene på en fake relasjon med USA, med en bløffmaker og sviker ved roret. Woke right er antisemitter. Endret 27. desember 2025 av Ballalaika 2
Ballalaika Skrevet 27. desember 2025 Skrevet 27. desember 2025 Sovna skrev (På 25.12.2025 den 21.17): Om ikke sterk så i hvert fall farlig. Det finnes vel knapt noen kombo som er verre enn lav IQ, narsissistisk og overdreven selvtillit. Og når en slik sitter på et betydelig våpenarsenal og peker i akkurat den retningen som passer seg.. Ja da er det grunn til en viss bekymring. Trump har ikke lav IQ 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå