Gå til innhold

Trump 2025

Anbefalte innlegg

Skrevet
jjkoggan skrev (11 minutter siden):

Nei, en er kriminelle når man blir dømt skyldig, ikke før. 

kanskje du skal være forsiktig for Demokratene er ja.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tussi skrev (5 timer siden):

Bryter man utlendingsloven er man jo per definisjon kriminell

Uten at det betyr jeg vil man skal sende ut alle uten individuell vurdering 

En sånn individuell vurdering, også kjent som "due process", tar 4 år, og utlendingen har rett til å bevege seg fritt i mellomtiden, i henhold til gjeldende tolkning av Menneskerettighetene og Folkeretten. Å møte opp til høringen for å motta avslaget et valgfritt, systemet et lagt opp til at folk bare forsvinner. Økonomien er basert på store antall av en slik underklasse uten rettigheter. 

Alle som et imot dette er xenofobe rasister. 

Trump hadde ideelt sett tapt valget mot en kompetent demokrat, men de er sjeldnere enn hønsetenner.

Tar det virkelig 4 år å sjekke om noen har rett til å være i landet? Er det ikke mulig å ansette noen som arbeider raskere?

Skrevet
LuxFerre skrev (55 minutter siden):

Trump vet mere om alt enn noen andre. Det er et av mange symptomer på hans Malignant Narsissisme.
Narsissister har også troen på at de alltid har rett og aldri har gjort noe feil.

Du har rett, han oppfører seg som en malignant narcissist på mange måter men det som han mangler for å få en slik diagnose så vidt jeg vet er «distress» som gjør det vanskelig for han å fungere på en daglig basis. Han spiller golf for eksempel.  

• Liker 1
Skrevet
12 minutes ago, jjkoggan said:

Du har rett, han oppfører seg som en malignant narcissist på mange måter men det som han mangler for å få en slik diagnose så vidt jeg vet er «distress» som gjør det vanskelig for han å fungere på en daglig basis. Han spiller golf for eksempel.  

Jeg skjønner ikke hva golfspilling har å gjøre med dette? Han jukser mer enn noen annen på golfbanen, han kjører golfbilen på greenene noe som alle som spiller golf vet at er nærmest en døddsynd og oppfører seg som en total kødd der, som overalt ellers. 

Jeg er ikke psykolog og vet ikke detaljert hva som ligger i diagnosen for 'malignant narcissist' men jeg skjønner ikke hva det skulle være i at han spiller golf som har betydning for det?

• Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
Jobs skrev (49 minutter siden):

Får da håpe at det Amerikanske folk har lært nå at dette ikke skjer at trump får en ny periode .

https://www.abcnyheter.no/nyheter/steve-bannon-donald-trump-kommer-til-a-fa-en-tredje-presidentperiode/1264278

Donald overlever ikke en periode til...Alderen kommer og tar tak i den mannen også...Disse galningene vi har i verden nå - Putin og Donald - de har vel maks 5 år igjen før det er over. Ikke sikkert det blir noe bedre med oppfølgeren..men jeg bekymrer meg lite for en ny periode med Donald...Derimot er jeg bekymret for verden slik det er nå og hvor den er på vei......

• Liker 2
Skrevet (endret)
5 hours ago, jjkoggan said:

Jeg kunne ønske at dette stemte for da ville alle malignant narcissister vært uføretrygdet.
Det er ingen ting i veien for at en malignant narcissist kan spille golf men de vil hate å tape og de vil jukse for å vinne.

Det er lett å se de mange trekk på Trump sin malignant narcissist men det er fagfolk som må stille diagnose.
Det er trolig flere tusen fagfolk fra hele verden som har verifisert hans malignant narsissisme.
Psykologer og psykiatere har advart om Trump er uegnet til å være president siden han stilte til valg i 2016.

"Trump is a Danger to the Republic" - Mental Health Professionals Are Sounding the Alarm
More than 200 health professionals say Trump has ‘malignant narcissism’ in open letter
Mental Health Experts on Donald Trump
Kan Trump være en ondartet narsissist?
Trump er psykopat
Det er uetisk av psykologer og psykiatere å være tause om Donald Trump

Endret av LuxFerre
  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...