Apathy Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden 37 minutes ago, Dragavon said: Det som gjenstår når en fjerner Capitol C fra CBS er (c)BS. 1
AtterEnBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Boing_80 skrev (1 time siden): https://www.dagbladet.no/meninger/na-er-trump-desperat/83375606 Hva faen feiler det folk som ikke lenger bruker fornuften? Hvordan i det huleste fikk QAnon så mye definisjonsmakt? Milliardærklassen sponset dem frem i rampelyset. Selvutnevnte "sentrister" som synes det var så viktig å høre på "begge sider", som normaliserte dem, sympatiserte med dem, manipulerte motstandere til å unngå å kjempe imot dem, for det ville vært "en vei til helvete brolagt med gode intensjoner". Innholdsskapere som så dem som et effektivt middel for å få oppmerksomhet, ergo masse klikk og seertall. For å være ærlig, blir jeg ikke overassket om MAGA "glemmer" dette etter noen måneder. Jeg vil gå så langt som å si at hvis Epstein-filene blir utgitt, og trumpeten er i dem, vil den mest ihuga kjernen hans bare klynge seg tettere inntil ham og øke den offentlige anerkjennelsen hans. Tar jeg feil, tar jeg feil, og jeg ville ikke hatt noe imot å ta feil om dette, men etter absolutt alt som har skjedd... Dragavon skrev (43 minutter siden): De som i flere år har skreket "kanselkulturering" hver gang nasser og erkekonservative ikke får tilgang til megafoner, er merkelig tause. Høyresiden i USA har vært effektive med å fabrikkere samtykke for undertrykkelse av kritikk mot trumpeten ved å pumpe massevis av propaganda og misinformasjon om "woke kanselkulturering som er ute etter å kvele ytringsfriheten". Som Jason Stanley, forsker på fascisme, også sa; "always accuse your opponents of doing what you yourself are planning to do". Så når den nåværende administrasjonen gjør nettopp det mot politiske motstandere og kritikere, vil det bli sett på av de propagandiserte massene som rettmessig og "velfortjent". Eller som fascist-unnskyldende rasshøl pleier å si; "Pendelen svinger." Også som konebankere pleier å si; "se hva du fikk meg til å gjøre". 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå