Ole-Br Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) rozon skrev (33 minutter siden): Bra du er enig i at de som gikk i fakkeltoget kan føle seg lurt vertfall, så får vi jobbe med resten. Du kommer deg dag for dag. Jeg ser på det som en naturlig instinktiv reaksjon, selv om Hamse ikke ba om verken fakkeltog eller penger i utgangspunktet og det kan reflekteres over. Alle ønsker vel vekst, hvis det er det du mener med å komme seg. Jeg regner med det samme gjelder for folk med behov for å være nedlatende. Endret 2 timer siden av Ole-Br 1
Krig og fred Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Kom igjen folkens, bare noen uker igjen til denne tråden er et år gammel. Fortsett å piske den døde hesten. 40 minutes ago, rozon said: Og noen kulturer har forsvunnet. Snart deler den norske kulturen skjebne med Mayakulturen. Fordi folk flykter til sveits? Nå har woke virkelig gått for langt!11 1
Neptun1 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Ole-Br skrev (10 minutter siden): Jeg ser på det som en naturlig instinktiv reaksjon, selv om Hamse ikke ba om verken fakkeltog eller penger i utgangspunktet og det kan reflekteres over. Alle ønsker vel vekst, hvis det er det du mener med å komme seg. Jeg regner med det samme gjelder for folk med behov for å være nedlatende. Så han gikk ut med historien om en gjeng "norske rasister" hadde overfalt og mishandlet han uten mål og mening? Dette er et nytt nivå av naivitet. 4
fredrik2 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden 2 minutes ago, Krig og fred said: Kom igjen folkens, bare noen uker igjen til denne tråden er et år gammel. Fortsett å piske den døde hesten. Har du fått med dig at det nyligen var en rettsak och att dommen ikke ens har kommit ännu? 3
Krig og fred Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) 5 minutes ago, fredrik2 said: Har du fått med dig at det nyligen var en rettsak och att dommen ikke ens har kommit ännu? Nei, faktisk ikke (ops!) Men, nå ser det ut til at det meste dreier seg om en debatt om muslimer, og norsk kultur, som visstnok skal forsvinne "snart". edit: men, jeg burde ha vist. Så det var meget dårlig av meg. Endret 2 timer siden av Krig og fred 1 1
mandodiao Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Siden denne tråden breier seg ut i det vide når det gjelder temaet's omfang. Er det noen her som har tenkt seg på Alien Terminator Fest i år? 2
Ole-Br Skrevet 12 minutter siden Skrevet 12 minutter siden Neptun1 skrev (1 time siden): Så han gikk ut med historien om en gjeng "norske rasister" hadde overfalt og mishandlet han uten mål og mening? Dette er et nytt nivå av naivitet. Jaha. Historien var vel først og fremst en historie for politiet? Mener du virkelig at denne historien ikke har noe mål og mening så lenge det i etterkant ikke blir opprettet en spleis og et fakkeltog? Og at han dermed må ha planlagt at det var dette som skulle skje? Hva med at historien ville gi generell sympati? Håpet om erstatning? Eller skam over å ikke være god til å stå på sparkesykkel? Eller bare uviljen til å ta ansvar for noe man selv er skyld i og en hang til å skylde på andre? Eller en kombo? At spesielt lokalpressen publiserer historier om overfall er ikke nytt, spesielt ikke siden de er forpliktet til å melde om hva som foregår. Hvor viktig det var for Hamse å stå frem med fullt navn vet ikke jeg, men jeg vet det var viktig for BA at han gjorde det, siden de har skrevet at det var viktig for dem at han ble identifisert i avisa i denne saken. Det er fint hvis du kan fortelle på hvilket tidspunkt Hamse begynte å planlegge for fakkeltog og spleis, siden jeg har vært nettopp så konkret.
Krig og fred Skrevet 12 minutter siden Skrevet 12 minutter siden (endret) . Endret 11 minutter siden av Krig og fred
Krig og fred Skrevet 11 minutter siden Skrevet 11 minutter siden 1 hour ago, mandodiao said: Siden denne tråden breier seg ut i det vide når det gjelder temaet's omfang. Er det noen her som har tenkt seg på Alien Terminator Fest i år? Alle billettene har blitt scalpa, og ligger nå ute på Finn for 5x pris. Fy faen så dårlig asså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå