Gå til innhold

The Witcher-trailer viser første glimt av Liam Hemsworth som Geralt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Wheeljack skrev (13 minutter siden):

Hemsworth kan sikkert gjøre en bra Geralt han, men jeg er veldig skeptisk til manus. Super-nerden Henry Cavill slåss for å få den rolla, og ba til slutt om å bli løst fra kontrakta siden han var såpass uenig med retninga showet tok...

Ikke tro alt du blir foret på nettet når det kommer til kjendiser mm.
De er mestre på å manipulere i alle retninger for egen vinning.

Og oftest er det helt vanlige folk som begynner ryktespredning for å fremme noe de selv tror og håper på.

Det er fascinerende å se hvordan samfunnet er når det kommer til underholdning.. Hvis hovedrollen sier noe dårlig om en film/serie de har vært i. Så syntes plutselig folkemengden det også 😅. ( Snakker ikke direkte om Henry/Witcher )

  • Liker 4
Lenke til kommentar
41 minutes ago, DIYDari said:

Ikke tro alt du blir foret på nettet når det kommer til kjendiser mm.
De er mestre på å manipulere i alle retninger for egen vinning.

Og oftest er det helt vanlige folk som begynner ryktespredning for å fremme noe de selv tror og håper på.

Det er fascinerende å se hvordan samfunnet er når det kommer til underholdning.. Hvis hovedrollen sier noe dårlig om en film/serie de har vært i. Så syntes plutselig folkemengden det også 😅. ( Snakker ikke direkte om Henry/Witcher )

Greit nok det, men den gangen her så "veit" vi jo at han er inne på noe. Den siste sesongen av Witcher var jo en grei indikator på at det her stemmer ikke helt med forventningene.

Sesong 1:

Spoiler

 

image.thumb.png.ec19d7fef6ed77a9c7d93a3c059dffea.png

 

Snittscore på 8.2

Sesong 3:

Spoiler

image.thumb.png.64dfb4c91fe94180a34cded855ca2b47.png

Snitt-score på 5,7

 

Endret av Wheeljack
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Jeg gleder meg. Med oppholdet mellom sesong 3 og 4 har det sikkert gått lang nok tid til at jeg ikke kommer til å bry meg at de har skiftet skuespiller. Det ville nok vært litt mer irriterende om man skal se sesongene uten opphold.

Lenke til kommentar

Syntes de første sesongene var helt grei til ganske bra underholdning. Særlig når de klarte å holde seg til mer avgrensede fortellinger fremfor politiske intriger mellom universets alt for like aktører. Siste sesong dro for min del for langt over i sistnevnte og var tidvis et ork å se ferdig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ingenting i mot Liam Hemsworth. Her så han faktisk mye bedre ut enn jeg hadde trodd han skulle. Men måten de har behandlet Cavill og originalverkene på er ikke ok. Idiotisk å ha The Witcher spille femte-violin i sin egen serie med sitt navn. Jeg kom meg ikke gjennom S3 jeg heller. Historien devolverte mer til å handle om "The Witches" enn "The Witcher".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
12 hours ago, DIYDari said:

Ikke tro alt du blir foret på nettet når det kommer til kjendiser mm.
De er mestre på å manipulere i alle retninger for egen vinning.

Og oftest er det helt vanlige folk som begynner ryktespredning for å fremme noe de selv tror og håper på.

Det er fascinerende å se hvordan samfunnet er når det kommer til underholdning.. Hvis hovedrollen sier noe dårlig om en film/serie de har vært i. Så syntes plutselig folkemengden det også 😅. ( Snakker ikke direkte om Henry/Witcher )

 

Cavill står på sitt - og sin kreative integritet - og har vel aldri vært noe annet enn en gentleman. Kan ikke stå annet enn respekt av det. Selv om det virker som om det er noen få som er ivrige etter å rive ham ned, stemple ham som toxic osv. fordi han er uenig med dem.

Du kan velge din egen metrikk når det kommer til Witcher - seertall, ratings, reaksjoner, og erfaringer her inne - nesten alle er enige om at kvaliteten sank fra sesong til sesong. Ser ikke noen grunn til å nekte for det faktum.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Brother Ursus skrev (10 timer siden):

 

Cavill står på sitt - og sin kreative integritet - og har vel aldri vært noe annet enn en gentleman. Kan ikke stå annet enn respekt av det. Selv om det virker som om det er noen få som er ivrige etter å rive ham ned, stemple ham som toxic osv. fordi han er uenig med dem.

Du kan velge din egen metrikk når det kommer til Witcher - seertall, ratings, reaksjoner, og erfaringer her inne - nesten alle er enige om at kvaliteten sank fra sesong til sesong. Ser ikke noen grunn til å nekte for det faktum.

Sier aldri i mot hva som er faktisk er jeg altså ^^

Vedr Cavill og hvordan han står på sitt, integriteten eller om han er en gentleman kommer jeg aldri til å uttale meg om.
Enkelt og greit fordi jeg ikke kjenner vedkommende, ei har jeg aldri møtt han.

alt jeg har sett er via en skjerm og det som blir sagt i intervjuer o.l har nok PR ansvarlig i teamet hans også sørget for at det står i hans favør. ( Det er en grunn til at du ikke får se noen intervjuer som er blitt gjort som aldri blir publisert offentlig )

Poenget mitt var egentlig at mennesker har flokk mentalitet.. Spesielt ovenfor de man idoliserer. Og derfor har lettere for å slenge seg med uten å faktisk mene det selv..Eller at de lar seg overbevise slik at de får seg til å tro det.
Og alt kommer fra situasjoner som er nøye planlagt av et større team som har som jobb å sørge for at visse mennesker skal holde seg aktuelle ( er jo tross alt jobben deres)


Er bare å se på flere "lokale" film kritikere her til lands også. Flere har skrevet opp favoritt skuespillere, producers osv osv fra da de studerte på facebooksiden sin..Nå 15+ år senere skriver de utelukkende godt om de samme skuespillerne, og er mye mer kritiske til andre.

( har et familiemedlem i bransjen som liker å grave litt ..Jeg tok det med her rett å slett fordi det er morsomt at vi mennesker er så enkle, men likevel liker å tro at vi ikke er det )
 

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...