Gå til innhold

Nyhet: Diskusjon, Kvinneguiden, Foreldreforum og Doktor Online blir til Forum Online (Aprilspøk 2024)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Martelè skrev (8 timer siden):

Åh gud!!! Alle manikerene fra Kvinneguiden kommer hit

Ser ut som om det allerede har skjedd.. MANGE tråder som tydeligvis er oppstått fra folk som kommer fra kvinneguiden..  Til tross for at vi skriver 1. april også!

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
:utakt skrev (6 timer siden):

Aprilspøk? Også nå som jeg gledet meg til å stifte nytt bekjentskap med det eminente moderatorlaget på Kvinneguiden. :(

EDIT:
Bilde fjernet.
Jeg antar jeg misforstod. Men jeg har ikke hørt særlig mye pent om moderatorene på Kvinneguiden.

Endret av PaladinNO
Lenke til kommentar
PaladinNO skrev (5 minutter siden):

Med måten du skrev det på så så jeg for meg dette:

Elgjeger-p%C3%A5-post_CN1-825-600-p-L-97

Det hadde vært litt forfriskende med moderering etter regler som "det handler ikke om hva du skriver, men hvordan mottakeren oppfatter det" og andre gullkorn, det hadde jo det. 

  • Innsiktsfullt 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
:utakt skrev (44 minutter siden):

Det hadde vært litt forfriskende med moderering etter regler som "det handler ikke om hva du skriver, men hvordan mottakeren oppfatter det" og andre gullkorn, det hadde jo det. 

Med det svaret der så skjønner jeg ikke om jeg misforstod og du vil jeg skal fjerne innlegget eller ikke.

Lenke til kommentar
PaladinNO skrev (4 minutter siden):

Med det svaret der så skjønner jeg ikke om jeg misforstod og du vil jeg skal fjerne innlegget eller ikke.

Mod på KG er beryktet, tror ikke det var innlegget ditt han siktet til

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Dubious skrev (4 timer siden):

Hadde dere ikke tatt med Doktor Online så kunne jeg trodd at det var ekte.

De andre er tilsvarende forum som Diskusjon.

Det er samme systemet på Doktor.online jo?

Gaea skrev (3 timer siden):

Til dere som ikke tror på dette, og mener dette er aprilspøk, hvorfor tror dere at jeg plutselig valgte å gi meg som moderator etter 4 år? 

Så det er altså sant..? Men den videoen i linken da :shrug:
Nei nå ble jeg dum, klart det kan ikke være sant. Ingen info å se på de andre nevnte forum. Det hadde nok vært det der også da.

Endret av Delvis
  • Liker 1
Lenke til kommentar
:utakt skrev (6 minutter siden):

@DelvisDette er bare tull! 😂 Jeg tror @Gaeasa fra seg moderatorhatten fordi hun har spist trollkrem og er full av f. 😂😂

Altså hvis det hadde vært alvor hadde vel @Gavekort postet mer i tråden, svart på spørsmål og sånn :) eller de andre moderatorene. Moderatorene og administratorene på diskusjon er jo hyggelige og hjelpsomme folk :) 

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
  • Gavekort endret tittelen til Nyhet: Diskusjon, Kvinneguiden, Foreldreforum og Doktor Online blir til Forum Online (Aprilspøk 2024)
Tussi skrev (36 minutter siden):

Vi vet fasiten ved midnatt

altså så lenge de bare sparker mod temet på kg og strenger inn på bruken av anonyme kontoere så er det helt sikkert greit og slå sammen forumene :p  men om de bruker nesten 2 måneder på og flette sammen forumene så forsvinner nok mye av brukerene. 

  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...