Gå til innhold

Nyhet: Diskusjon, Kvinneguiden, Foreldreforum og Doktor Online blir til Forum Online (Aprilspøk 2024)


Anbefalte innlegg

Mato skrev (1 minutt siden):

altså så lenge de bare sparker mod temet på kg og strenger inn på bruken av anonyme kontoere så er det helt sikkert greit og slå sammen forumene :p  men om de bruker nesten 2 måneder på og flette sammen forumene så forsvinner nok mye av brukerene. 

Ja, mod på KG er grusomme, altså noe gjør de jo riktig, men mye er hundre prosent på trynet. Men nå ser jeg tittelen på tråden her er endret, det er aprilspøk, takk og lov

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Delvis skrev (Akkurat nå):

Der endret de tittelen og bekreftet aprilspøken.😎 Faktisk syns jeg det var skuffende at det ikke var sant (ikke aprilspøk 😉).

Jeg er veldig glad de gjorde det offisielt at det var spøk 😅

Jeg er permanent utestengt fra KG og ble forumene slått sammen ville jeg vel vært utestengt fra det nye 😞

Pluss at diskusjon.no er et veldig mye bedre sted enn KG. 😊

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Entern skrev (3 minutter siden):

Jeg er veldig glad de gjorde det offisielt at det var spøk 😅

Jeg er permanent utestengt fra KG og ble forumene slått sammen ville jeg vel vært utestengt fra det nye 😞

Pluss at diskusjon.no er et veldig mye bedre sted enn KG. 😊

Det er hyggeligere her enn på KG ihvertfall...

  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
:utakt skrev (1 time siden):

@DelvisDette er bare tull! 😂 Jeg tror @Gaeasa fra seg moderatorhatten fordi hun har spist trollkrem og er full av f. 😂😂

Korrekt, men jeg ga meg faktisk som moderator i mars da. Ikke av noen annen grunn enn at jeg vil ha færre ting å gjøre, da. 

  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Gaea skrev (38 minutter siden):

Korrekt, men jeg ga meg faktisk som moderator i mars da. Ikke av noen annen grunn enn at jeg vil ha færre ting å gjøre, da. 

Ja, virker som du har nok annet for tida. Viktig å ikke gape over for mye enda så mye lyst man har (er slik sjøl) 🙂

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
panzerwolf skrev (32 minutter siden):

Ja, virker som du har nok annet for tida. Viktig å ikke gape over for mye enda så mye lyst man har (er slik sjøl) 🙂

Jepp, det kan du virkelig si. Må tenke på mine egne behov for å klare å stå i alt jeg må, og ha litt mindre å gjøre. 

  • Hjerte 6
Lenke til kommentar

Og jeg som håpet på ny utestengelse på livstid på alle forum. Skuffet -  Uansett synes jeg det er på tide å skaffe seg reddit medlemskap. Likte dårlig at diskusjonen hva gjelder kvinneguiden ble stengt. De kunne bare blokkert de upassende kommentarene, fremfor hele tråden. Liker ikke slik!

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...