Gå til innhold

Hvorfor er det så liten aktivitet på Diskusjon.no?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
BadCat skrev (På 24.5.2024 den 1:14 AM):

Det er på Facebook ting foregår. Hvor det er action og klin kokos.
image.png.2270ee68e8113311d476ab56190c3de9.png

For en skikkelig idiot han der karen. Dette er tydelig mannssjåvinisme på sitt aller værste. Han der "Reg Grei" virker å være av utenlands opprinnelse, og det kvinnesynet disse fra muslimske land har er dessverre veldig diskriminerende.
Hvis det er slike folk i den FB-gruppen, så er ikke det en gruppe jeg vil være en del av. Men idioter er det overalt (selv kanskje her også på Diskusjon :)).

Håper Administratorene i gruppen tar tak i slike djevler og kaster dem ut (eller i det minste gi dem en advarsel). Slik mannssjåvinisme har ikke noe å gjøre i dagens moderne samfunn.

Det er kriterier for å være tjenestedyktig i forsvaret, og disse kriteriene gjelder nok både Menn og Kvinner.
Kvinner kan nok være like dyktige som menn i forsvaret.

Lenke til kommentar
BadCat skrev (På 24.5.2024 den 1:14 AM):

Det er på Facebook ting foregår. Hvor det er action og klin kokos.
image.png.2270ee68e8113311d476ab56190c3de9.png

Det der kan ikke være seriøst. Virker for meg ironisk, og at personen bak posten gjør narr av den type mennesker.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Kron skrev (25 minutter siden):

Det der kan ikke være seriøst. Virker for meg ironisk, og at personen bak posten gjør narr av den type mennesker.

Muligens.
Ironi er veldig vanskelig å lese fra tekst uten å kjenne personen.
Hvis det ikke er seriøst burde forfatteren av meldingen ha nevnt det (kanskje på slutten @Spøker/@Ironi).

Endret av DJViking
Lenke til kommentar

Da hadde meninga vært borte hvis det var merket som tull. Det var ikke annerledes på 80-tallet. Livet var i settinger med folk som ikke forstod spøk og alvor.

Det er responsen som er målet enten man skriver artikler eller trollposter. Optimalt hadde digitale media postet informative artikler, men i stedet skrives det for å skape respons.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
BadCat skrev (På 24.5.2024 den 1:14 AM):

Det er på Facebook ting foregår. Hvor det er action og klin kokos.
image.png.2270ee68e8113311d476ab56190c3de9.png

Litt ironisk at du valgte akkurat det innlegget fra FB, med tanke på at denne personen, etter alt å dømme, har postet slike utspill mange ganger på dette forumet og andre norske fora.
Det er såvidt jeg vet, seriøst ment, jeg skal ikke spekulere i hva som driver denne personen, men jeg tror ikke det er en person som troller med viten og vilje.
Jeg tror det er åpenbart hvorfor dette er blitt fjernet fra dette forumet :) 

Endret av Uderzo
Lenke til kommentar
BadCat skrev (På 24.5.2024 den 1:14 AM):

Det er på Facebook ting foregår. Hvor det er action og klin kokos.
image.png.2270ee68e8113311d476ab56190c3de9.png

 

DJViking skrev (2 timer siden):

For en skikkelig idiot han der karen. Dette er tydelig mannssjåvinisme på sitt aller værste. Han der "Reg Grei" virker å være av utenlands opprinnelse, og det kvinnesynet disse fra muslimske land har er dessverre veldig diskriminerende.
Hvis det er slike folk i den FB-gruppen, så er ikke det en gruppe jeg vil være en del av. Men idioter er det overalt (selv kanskje her også på Diskusjon :)).

Håper Administratorene i gruppen tar tak i slike djevler og kaster dem ut (eller i det minste gi dem en advarsel). Slik mannssjåvinisme har ikke noe å gjøre i dagens moderne samfunn.

Det er kriterier for å være tjenestedyktig i forsvaret, og disse kriteriene gjelder nok både Menn og Kvinner.
Kvinner kan nok være like dyktige som menn i forsvaret.

 

Uderzo skrev (11 minutter siden):

Litt ironisk at du valgte akkurat det innlegget fra FB, med tanke på at denne personen, etter alt å dømme, har postet slike utspill mange ganger på dette forumet og andre norske fora.
Det er såvidt jeg vet, seriøst ment, jeg skal ikke spekulere i hva som driver denne personen, men jeg tror ikke det er en person som troller med viten og vilje.
Jeg tror det er åpenbart hvorfor dette er blitt fjernet fra dette forumet :) 

Haha, kjenner igjen dette trollet fra KG, ikke sett han her inne

Lenke til kommentar

Facebook er jo et håpløst dårlig format for diskusjon, imo. En ting er grupper/sider med bare vas, ala skjermbildet som presenteres i innleggene over, men selv i noen av de mest konstruktive gruppene jeg er med i (feks enkelte lærerspesifikke grupper), så er formatet slik at diskusjonen blir veldig uoversiktlig sammenlignet med her. I tillegg er det jo ingen eller minimalt med formatering som er mulig i postene. Foretrekker diskusjon.no i 10 av 10 ganger på bakgrunn av den tekniske løsningen alene. I tillegg kommer alle de andre fordelene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...