Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

«Yngre gutter er bedre i senga»


Anbefalte innlegg

Yngre gutter er bedre i senga, står det å lese i tilknytning til en videosnutt på nrk.no akkurat nå.

Er de virkelig det?

Jeg trudde det var de erfarne som var flinkest til å tilfredsstille, men tar jeg feil der? Jeg har alltid trodd at unge gutter ikke var særlig utholdende, kanskje det har endret seg?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Brother Ursus skrev (18 minutter siden):

Fant videoen, men den skulle vise seg vanskelig å lenke.

Jeg skulle likt å se NRK kjøre en rapportasje om en overvektig og middels attraktiv mann som har hatt mange ONS som sa at yngre jenter var bedre i senga.

Holder ikke pusten, for å si det sånn. Dobbeltmoralen er ganske syk.

Enig!

En kvinne dasker en mann på rumpa på jobben og det er akseptert. Men nåde den mannen som gjør det samme med en kvinne...

Endret av Boing_80
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Brother Ursus skrev (4 timer siden):

Fant videoen, men den skulle vise seg vanskelig å lenke.

Jeg skulle likt å se NRK kjøre en rapportasje om en overvektig og middels attraktiv mann som har hatt mange ONS som sa at yngre jenter var bedre i senga.

Holder ikke pusten, for å si det sånn. Dobbeltmoralen er ganske syk.

De kan intervjue meg når som helst 😀

Men det ville vært løgn å si at yngre damer er bedre i senga 😆 de er ikke det 😆

Hilsen middels attraktiv middelaldrende mann med under middels helse 😆

(har barbert bort barten da, heldigvis 😁)

frohmage skrev (4 minutter siden):

Virker som om de som føler seg truffet har ekstra vanskelig for å se at det er et humorinnslag.

Nå nå, det er en del ganske dyptpløyende* dobbeltmoral i dette spørsmålet, og det er fullt mulig å reagere på dét uten å føle seg det minste truffet 🙂

*=🍆🤪🤣

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Boing_80 skrev (3 timer siden):

En kvinne dasker en mann på rumpa på jobben og det er akseptert. Men nåde den mannen som gjør det samme med en kvinne...

Det er ikke akseptert nødvendigvis, men det er mindre sjanse for at det blir noe stort av det ja. Og det er faktisk helt forståelig. Du kan ikke ta situasjonene i et vakuum. De eksisterer i en kontekst av samfunnet vi lever i.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Comma Chameleon skrev (2 timer siden):

Det er ikke akseptert nødvendigvis, men det er mindre sjanse for at det blir noe stort av det ja. Og det er faktisk helt forståelig. Du kan ikke ta situasjonene i et vakuum. De eksisterer i en kontekst av samfunnet vi lever i.

Det er forståelig grunnet dobbeltmoralen, men greit er det ikke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Comma Chameleon skrev (2 timer siden):

Det er ikke akseptert nødvendigvis, men det er mindre sjanse for at det blir noe stort av det ja. Og det er faktisk helt forståelig. Du kan ikke ta situasjonene i et vakuum. De eksisterer i en kontekst av samfunnet vi lever i.

Yeah right :D

Lenke til kommentar
Boing_80 skrev (44 minutter siden):

Yeah right :D

Til hva? Det avhenger så klart 100% av hvilken arbeidsplass det er, men det hadde blitt sett rart på om noen klasker hverandre på ræva på min arbeidsplass. Uavhengig av kjønn. Og så ville konteksten avgjort om det blir noe mer ut av det eller ei. Folk har det mer i bakhodet nå enn før

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
overhodet skrev (3 timer siden):

Her er link:

Jeg synes P3 har blitt en gal propaganda kanal. Ungdom blir helt forvirret og sexpresset.

Politiet advarte nylig om å svare på personlig ting som sex på internet. Her gjør NRK dette på statens regning.

 

https://p3.no/gutter-fodt-etter-1996-er-bedre-i-senga/

 

 

For meg så hører det ut som bare søppel og hjernedød greier, også synd at dem ikke gidder å gi yngre generasjonen mer psykologiske verktøy på hvordan dem skal håndtere denne store verden vi lever i. 

Endret av Vioo
  • Liker 4
Lenke til kommentar
frohmage skrev (10 timer siden):

Virker som om de som føler seg truffet har ekstra vanskelig for å se at det er et humorinnslag.

Med denne kommentaren kan vi stadfeste at videre diskusjon må ta utgangspunkt i et annet kildemateriale enn StSunniva. For dere som ikke kjenner til denne frøkna på bl.a. TikTok, kan jeg nevne at det er en av de bedre gjennomførte norske satirer.
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest ae321...d2d
Brother Ursus skrev (16 timer siden):

Fant videoen, men den skulle vise seg vanskelig å lenke.

Jeg skulle likt å se NRK kjøre en rapportasje om en overvektig og middels attraktiv mann som har hatt mange ONS som sa at yngre jenter var bedre i senga.

Holder ikke pusten, for å si det sånn. Dobbeltmoralen er ganske syk.

Det fra NRK var jo åpenbart et humorinnslag. Det du skriver her er jo noe menn sier daglig uansett og som vi leser om på nettet hele tiden. 😂

Anonymous poster hash: ae321...d2d

Lenke til kommentar
Gjest ae321...d2d
Boing_80 skrev (16 timer siden):

Enig!

En kvinne dasker en mann på rumpa på jobben og det er akseptert. Men nåde den mannen som gjør det samme med en kvinne...

Nei, det er ikke akseptert, men at du mener det er greit nok. 

Anonymous poster hash: ae321...d2d

Lenke til kommentar
Gjest ae321...d2d skrev (39 minutter siden):

Nei, det er ikke akseptert, men at du mener det er greit nok. 

Anonymous poster hash: ae321...d2d

Jeg mener det ikke. Og vis litt mot ved å ikke gjemme deg bak en anonym bruker.

Endret av Boing_80
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...