Gå til innhold

PlayStation 5 har solgt 50 millioner eksemplarer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke rart i hele tatt. Har man en grei PC, trenger man ikke Xbox. Har man en dynge PC er det kjekt med Xbox. GamePass over alt. Er man glad i Sony sine exclusive spill (inkl meg selv) selvsagt har man en PlayStation da. Enn så lenge, da Sony bringer flere og flere spill over til PC. Jeg har også GamePass og en rå PC, da kjøper jeg jo ikke en Xbox som står til pynt eller... ? :p
Lenke til kommentar
Vil nok tro at de fleste gamere som bruker endel tid på gaming , både har en konsoll og en PC ja . Eventyr og annet banalt tullball bør vel spilles på konsoll og visa versa . MS så jo tidlig dette og satset derfor stort på PC markedet med sine oppkjøp . Gamepass er det beste som har hendt menneskeheten ( selv om jeg sjeldent bruker det selv ) og er en fantastisk deal .
Lenke til kommentar
Fleskelars skrev (1 time siden):

Vil nok tro at de fleste gamere som bruker endel tid på gaming , både har en konsoll og en PC ja . Eventyr og annet banalt tullball bør vel spilles på konsoll og visa versa .. Gamepass er det beste som har hendt menneskeheten ( selv om jeg sjeldent bruker det selv ) og er en fantastisk deal .

De fleste jeg kjenner spiller på konsoll og har ikke har pc. Flertallet av gamere generelt spiller også på konsoll, pc spillere er i mindretall og sikker derfor de absolutt må fremheve seg med fleste bilder i sekundet i hver diskusjon.
ALT bør spilles på konsoll, hvertfall om man skal kose seg. Pc har jeg kvittet meg med for lenge siden. En kompis kjøpte pc for en stund siden for å spille på. tidenes bomkjøp sa han selv og gikk tilbake til konsoll. 
Gamepass er oppskrytt til de grader, og ja jeg har det selv av og til for å spille flysimulator.  Betaler, har det i nesten en måned, får refund og repeat. Så har det jo helt gratis faktisk. En sjelden gang får man et day 1 spill, og så skal man jo like akkurat det spillet også. Skjønner seriøst ikke hypen rundt gamepass når eneste grunn er day 1 spill . PS plus premium er like bra, har det men bruker det sjelden.

God kverulerende konsolljul Fleskelars :) 

Endret av Guybrush 3pwood
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Nimrad skrev:
Baldini skrev (16 minutter siden):

Har man en grei PC, trenger man ikke Xbox.

Hvor mange har egentlig både gaming PC og konsoll?

 

Jeg syns det er ganske imponerende jeg. Hadde ikke forventet at de holdt følge med PS4, spesielt siden det knapt har kommet noen store eksklusive spill enda.

Jeg har rå PC, Xbox og PS 5! Men jeg foretrekker pc så særlig Xboxen støver ned også Ps 5 til en viss grad!
Lenke til kommentar
Sovna skrev (7 timer siden):

Men jeg sitter med følelsen av at den er utdatert allerede. F.eks ang. PSVR2, flere spill-utviklere som holder seg unna.

Hvem er det som holder seg unna sier du?

Jeg har det motsatt med PS5. Den føles fortsatt for ny, med manglende spillkatalog. Så lenge etter lansering hadde PS4 et helt annet bibliotek av spill, hvertfall for min del.

Lenke til kommentar
16 hours ago, Guybrush 3pwood said:

De fleste jeg kjenner spiller på konsoll og har ikke har pc. Flertallet av gamere generelt spiller også på konsoll, pc spillere er i mindretall og sikker derfor de absolutt må fremheve seg med fleste bilder i sekundet i hver diskusjon.
ALT bør spilles på konsoll, hvertfall om man skal kose seg. Pc har jeg kvittet meg med for lenge siden. En kompis kjøpte pc for en stund siden for å spille på. tidenes bomkjøp sa han selv og gikk tilbake til konsoll. 
Gamepass er oppskrytt til de grader, og ja jeg har det selv av og til for å spille flysimulator.  Betaler, har det i nesten en måned, får refund og repeat. Så har det jo helt gratis faktisk. En sjelden gang får man et day 1 spill, og så skal man jo like akkurat det spillet også. Skjønner seriøst ikke hypen rundt gamepass når eneste grunn er day 1 spill . PS plus premium er like bra, har det men bruker det sjelden.

God kverulerende konsolljul Fleskelars :) 

Vi kjenner tydligvis forskjellige folk...

Personlig driter jeg i FPS så lenge den er over et visst minimum, har aldri hatt skjerm som har støttet over 60 Hz. 

Hovedgrunnen til å spille på PC er spilltilbudet, du kan spille eldgamle spill via emulator og du kan spille helt nye spill, du kan spille AAA-spill eller veldig obskure indie-spill. Med unntak av eksklusive spill for de nyeste konsollene kan du spille absolutt alt (emulatorene dekker vel i praksis opp til PS3/Xbox360 nå, men de er litt tricky. PS2 og Gamecube går veldig greit). 

Du sier at du spiller flysim, disse pleier å være ganske triste på konsoll vs det du får på PC, feks. Modding osv fungerer mye bedre på PC, og igjen har du mye mer å velge i. 

Bryr meg ikke om Day 1 i det hele tatt, har flere spill enn jeg noengang kan få spilt, kan godt vente litt for å få patcher osv. 

Lenke til kommentar
Nimrad skrev (1 time siden):

Hvem er det som holder seg unna sier du?

Jeg har det motsatt med PS5. Den føles fortsatt for ny, med manglende spillkatalog. Så lenge etter lansering hadde PS4 et helt annet bibliotek av spill, hvertfall for min del.

Jeg er fan av sim/racing spill. To av de store spillene innen dette feltet er f1 og WRC. begge fra EA utviklerne.

Det er mulige planer for VR pc, men de vil ikke utdype hvorfor de dropper PSVR2. 

Lenke til kommentar
Guybrush 3pwood skrev (19 timer siden):

De fleste jeg kjenner spiller på konsoll og har ikke har pc. Flertallet av gamere generelt spiller også på konsoll, pc spillere er i mindretall og sikker derfor de absolutt må fremheve seg med fleste bilder i sekundet i hver diskusjon.
ALT bør spilles på konsoll, hvertfall om man skal kose seg. Pc har jeg kvittet meg med for lenge siden. En kompis kjøpte pc for en stund siden for å spille på. tidenes bomkjøp sa han selv og gikk tilbake til konsoll. 
Gamepass er oppskrytt til de grader, og ja jeg har det selv av og til for å spille flysimulator.  Betaler, har det i nesten en måned, får refund og repeat. Så har det jo helt gratis faktisk. En sjelden gang får man et day 1 spill, og så skal man jo like akkurat det spillet også. Skjønner seriøst ikke hypen rundt gamepass når eneste grunn er day 1 spill . PS plus premium er like bra, har det men bruker det sjelden.

God kverulerende konsolljul Fleskelars :) 

Hva er greien med å drite på plattformen folk spiller på? Hvorfor skal mengden noen koser seg ha noe med det å gjøre? Jeg merker ikke noe forskjell på hvor mye jeg koser meg på konsoll mot PC der jeg spiller samme spill? 🤔

Lenke til kommentar
Guybrush 3pwood skrev:
Fleskelars skrev (1 time siden):

Vil nok tro at de fleste gamere som bruker endel tid på gaming , både har en konsoll og en PC ja . Eventyr og annet banalt tullball bør vel spilles på konsoll og visa versa .. Gamepass er det beste som har hendt menneskeheten ( selv om jeg sjeldent bruker det selv ) og er en fantastisk deal .

De fleste jeg kjenner spiller på konsoll og har ikke har pc. Flertallet av gamere generelt spiller også på konsoll, pc spillere er i mindretall og sikker derfor de absolutt må fremheve seg med fleste bilder i sekundet i hver diskusjon.
ALT bør spilles på konsoll, hvertfall om man skal kose seg. Pc har jeg kvittet meg med for lenge siden. En kompis kjøpte pc for en stund siden for å spille på. tidenes bomkjøp sa han selv og gikk tilbake til konsoll. 
Gamepass er oppskrytt til de grader, og ja jeg har det selv av og til for å spille flysimulator.  Betaler, har det i nesten en måned, får refund og repeat. Så har det jo helt gratis faktisk. En sjelden gang får man et day 1 spill, og så skal man jo like akkurat det spillet også. Skjønner seriøst ikke hypen rundt gamepass når eneste grunn er day 1 spill . PS plus premium er like bra, har det men bruker det sjelden.

God kverulerende konsolljul Fleskelars :) 

Man får day 1 spill flere ganger i måneden, ikke en sjelden gang. Et likte du til og med godt, Lies of Pi.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...