Gå til innhold

Formel 1 - 2024

Hvilket Team holder du med i 2024 sesongen?  

77 stemmer

1. 1. Hvilket Team holder du med i 2024 sesongen?

• Alpine
      0
    • Aston Martin
      7
    • Ferrari
      18
    • Haas
      5
    • Stake Sauber
      3
    • McLaren
      22
    • Mercedes-AMG
      6
    • Racing Bulls
      1
    • Red Bull Racing
      14
    • Williams Racing
      1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dr Helmut Marko informed Kleine Zeitung that Red Bull is in discussions or has already spoken to Carlos Sainz. However, Sainz has received a highly attractive offer from Audi that Red Bull cannot compete with.

Skrevet

njaaa, Red Bull kan jo tilby ein bil som vinner løp og mesterskap, sjølv om det er flinke folk i Sauber og Audi trur eg dei må jobbe mykje og hardt for dei kan vinne løp.

Eg ville gått for Red Bull då 😇

• Liker 1
Skrevet
41 minutes ago, Dragavon said:

njaaa, Red Bull kan jo tilby ein bil som vinner løp og mesterskap, sjølv om det er flinke folk i Sauber og Audi trur eg dei må jobbe mykje og hardt for dei kan vinne løp.

Eg ville gått for Red Bull då 😇

Ja, Sainz og Perez hadde blitt en interessant line-up!

• Hjerte 1
Skrevet (endret)

Husk at det er Sprint weekend i helgen, så hold dere unna internett frem til dere får sett kvalik i morgen 🫡

Endret av Evil-Duck
  • Liker 2
Skrevet
OddZen skrev (14 minutter siden):

Regnvær er den største faktoren som gjør F1 spennende om dagen! Gøy med spenning idag på sprint kvalifisering 👍

Det er den store utjevneren med tanke på hvor mye bilen spiller inn. Spennende til siste slutt.

Skrevet
Sjørøver skrev (1 time siden):

Hvordan havnet Sauber så langt oppe i dag? 

Regn

Og for oss McLaren-fans: P1 baaaaaaby! Er dette helgen Norris skal få hevn for Sochi?

Skrevet
Hr Kotelett skrev (1 time siden):

Hva som skjedde i Sochi?

Norris ledet, regnet kom og Norris forsøkte å fullføre racet på slicks. De bak han byttet dekk og tok inn sånn 20 sek på en runde. 

• Liker 1
Skrevet
Lando's reinstated lap time explained:

The stewards made a mistake in deleting the lap time which was later reinstated and gave first grid position in tomorrow's Sprint Race to Lando Norris.

The Briton's off-track run occurred on the last corner of the lap prior to his best attempt, and given that a gravel run-off has been applied in that area this year, going wide already implies a loss of time.

Therefore, as it's made clear in Thursday's race director's notes, this weekend there will be no elimination of the next lap if a driver runs wide at the entry to the finishing straight. The same has happened in qualifying with Max Verstappen and Sergio Perez.
  • Liker 1
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...