Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hun ødela telefonen min fordi jeg kalte henne bitch, hva skal jeg gjøre ?


Gjest 616c8...d2f

Anbefalte innlegg

Gjest 616c8...d2f

Vi krangla og jeg endte opp med å kalle henne bitch, hun kasta telfonen min i veggen og slo meg flere ganger, og nå er telfonen min knust kan jeg be henne betale for at hun knuste den? Hun kasta også flere egg på meg både på rommet mitt og meg. Hvem sin feil er dette tenker dere? Jeg skulle ikke sagt bitch men måten hun håndterte på var sykt overdramatisk

Anonymous poster hash: 616c8...d2f

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 3f5f3...d2f

Spørsmålet blir naturligvis hvem hun er og hvilket forhold du tenker å ha med henne senere. Er målet å kutte bånd, og at rett skal være rett, eller er målet å skape en forsoning?

Er det andre bakenforliggende ting som det bør tas hensyn til, eller satt dere å så TV og alt var bra til du sa bitch ut av det blå?

Poenget er at det er helt umulig å svare på spørsmålet fordi det ikke finnes noen kontekst, og du spør om noe var riktig eller galt.

Mer spesifikt for telefonen, jo du kan kreve erstatning, men det er litt tung prosess. 

Anonymous poster hash: 3f5f3...d2f

Lenke til kommentar
Gjest 616c8...d2f skrev (9 timer siden):

Vi krangla og jeg endte opp med å kalle henne bitch, hun kasta telfonen min i veggen og slo meg flere ganger, og nå er telfonen min knust kan jeg be henne betale for at hun knuste den? Hun kasta også flere egg på meg både på rommet mitt og meg. Hvem sin feil er dette tenker dere? Jeg skulle ikke sagt bitch men måten hun håndterte på var sykt overdramatisk

Anonymous poster hash: 616c8...d2f

Du forteller veldig mye her om hva hun har gjort, men omtrent ingenting (du kalte henne bitch) om hva du har gjort. Hvordan forløp krangelen ellers? 

Hvis hun har knust din telefon så kan du kreve den erstattet av henne. Du kan også anmelde for vold om du ønsker å gå den veien. Det vil være formildende omstendigheter her også for hennes del, som at hun ble provosert (altså at du kalte henne bitch) evt andre ting som du ikke nevner. 

Jeg er enig med deg i at oppførselen hennes var veldig overdrevet. 

Så må du spørre deg selv om dette er et forhold du ønsker å være i (du har kanskje allerede gjort det slutt pga mobilknusing og vold). 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Uten at jeg vet forløpet, eller hvor lenge dere har vært sammen, men la oss anta at du ikke har vært voldelig mot henne,  så er det du beskriver er så røde flagg at du bør kutte henne ut.  Det der får du lide for psykisk om du ikke kutter henne ut tvert.

Det er en person du ikke bør omgåes og ihvertfall ikke vurdere å smelle på tjukken, for å si det sånn.  Kom deg unna og søk støtte hos venner og familie!

PS.  Jeg håper ikke du har vært voldelig mot henne...  I såfall bør du jobbe med deg selv før du går inn i et nytt forhold.

  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...