Gå til innhold

Bug i visning av ‘Hvem er aktive’


Anbefalte innlegg

Jeg har valgt ‘Påloggingsstatus   Skjult’ men helt random så vises navnet mitt i listen over ‘Hvem er aktive’ i en random tråd. I og med at det er en funksjon, og som kan tenkes å brukes for f. eks. å skjule at man er aktiv i en tråd med anonyme innlegg, eks. under Helse, så er det ikke så heldig at man likevel er synlig.

Eksempel på det jeg opplever som feil/bug:

IMG_1441.thumb.jpeg.153a85fd3860e4068da6765f62c1f1ae.jpeg

Forventet under ‘Hvem er aktive’ (dvs. at mitt visningsnavn er borte, andre brukere kan selvfølgelig være inne i sanne tråd og synlige):

IMG_1440.thumb.jpeg.95cca7b840c1aeb2a1826da3c4a12337.jpeg


Innstillingen som jeg tenker på:

IMG_1439.thumb.jpeg.173eb116d0874ffccf5c70eab93cd0c9.jpeg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var det første jeg tenkte på også men..

Bruker mobilen når jeg er på diskusjon.no så ser aldri på den siden (glemt den) men har testet med å åpne samme tråd fra incognito-browser session samt annen browser hvor jeg ikke er innlogget og da er navnet mitt også synlig.

Lenke til kommentar

Gikk ikke mange timene etter at jeg skrev det under før jeg opplevde problemet igjen 😶😂


Jeg endret status til Synlig torsdag (onsdag 🤔) kveld og tilbake til ‘Skjult) formiddagen etter og har bare sett navnet mitt én gang (torsdag) under ‘Hvem er aktive’ siden da. Kan virke som at å flippe status gjorde susen, om ikke du også har gjort litt magi på baksiden, @TSP?

Problemet var som nevnt tidligere random på tråd og jeg kunne se det synlig/ikke synlig flere ganger samme dag eller det kunne gå dager mellom hver gang jeg så navnet mitt under ‘Hvem er aktive’. Tror vi for min del kan regne det som løst 🤞

Endret av NoBo
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...