Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama var utro. Tiden etterpå - ikke lett


Gjest a8263...ce3

Er jeg dårlig her?   

15 stemmer

  1. 1. Er jeg dårlig her?

    • Ja
      3
    • Nei
      12


Anbefalte innlegg

Gjest a8263...ce3

Jeg skrev her for noen måneder siden, dama var utro mot meg. Ikke med en person - men med fem. Ja, du leste riktig, fem personer. Hun prostituerte seg bak min rygg til og med. Likevel så prøvde jeg så godt jeg bare kunne (ikke spør hvorfor), og det har frem og tilbake. En kveld for noen dager siden så kom hun på døren min med krokkodilletårer og ville *snakke*. Vi drakk vin og det var en fin kveld. Men så kom driiiiitet. Og hun ble mobbete, hun regelrett pissa på meg med at hun var utro og skyldte alt på meg. Hun mobbet og hun mobbet, lov hjerterått av meg. Hun provoserte til at jeg mista det, jeg slo :(

Hun mener hun fortjente blåveisen. Jeg er faktisk enig, men likevel har jeg vondt i magen. Vi er dønn ferdig, men hun truer med å gå til politiet selvom blåveisen er borte (hun tok et bilde), selv når jeg sier at hun absolutt burde gjøre det, fordi jeg vil mer enn gjerne eie den straffen jeg måtte motta. 

Jeg har aldri vært voldlig før. Og jeg vil heller ikke være det igjen. Er jeg er en dårlig person? 
 

Anonymous poster hash: a8263...ce3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest a8263...ce3
Gjest a8263...ce3 skrev (Akkurat nå):

Jeg skrev her for noen måneder siden, dama var utro mot meg. Ikke med en person - men med fem. Ja, du leste riktig, fem personer. Hun prostituerte seg bak min rygg til og med. Likevel så prøvde jeg så godt jeg bare kunne (ikke spør hvorfor), og det har frem og tilbake. En kveld for noen uker siden så kom hun på døren min med krokkodilletårer og ville *snakke*. Vi drakk vin og det var en fin kveld. Men så kom driiiiitet. Og hun ble mobbete, hun regelrett pissa på meg med at hun var utro og skyldte alt på meg. Hun mobbet og hun mobbet, lov hjerterått av meg. Hun provoserte til at jeg mista det, jeg slo :(

Hun mener hun fortjente blåveisen. Jeg er faktisk enig, men likevel har jeg vondt i magen. Vi er dønn ferdig, men hun truer med å gå til politiet selvom blåveisen er borte (hun tok et bilde), selv når jeg sier at hun absolutt burde gjøre det, fordi jeg vil mer enn gjerne eie den straffen jeg måtte motta. 

Jeg har aldri vært voldlig før. Og jeg vil heller ikke være det igjen. Er jeg er en dårlig person? 
 

Anonymous poster hash: a8263...ce3

 

Anonymous poster hash: a8263...ce3

Lenke til kommentar
Gjest a8263...ce3 skrev (8 minutter siden):

Jeg skrev her for noen måneder siden, dama var utro mot meg. Ikke med en person - men med fem. Ja, du leste riktig, fem personer. Hun prostituerte seg bak min rygg til og med. Likevel så prøvde jeg så godt jeg bare kunne (ikke spør hvorfor), og det har frem og tilbake. En kveld for noen dager siden så kom hun på døren min med krokkodilletårer og ville *snakke*. Vi drakk vin og det var en fin kveld. Men så kom driiiiitet. Og hun ble mobbete, hun regelrett pissa på meg med at hun var utro og skyldte alt på meg. Hun mobbet og hun mobbet, lov hjerterått av meg. Hun provoserte til at jeg mista det, jeg slo :(

Hun mener hun fortjente blåveisen. Jeg er faktisk enig, men likevel har jeg vondt i magen. Vi er dønn ferdig, men hun truer med å gå til politiet selvom blåveisen er borte (hun tok et bilde), selv når jeg sier at hun absolutt burde gjøre det, fordi jeg vil mer enn gjerne eie den straffen jeg måtte motta. 

Jeg har aldri vært voldlig før. Og jeg vil heller ikke være det igjen. Er jeg er en dårlig person? 
 

Anonymous poster hash: a8263...ce3

Svært mange her som mener vold er greit når man blir provosert, men det gjelder visst bare når det er kvinner som slår. Så du er nok ganske fucked her desverre. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Hvis det du har forklart her er sant har dama mest bruk for en god psykolog, for dette virker som utagering hvor du blir dratt inn inn i et psykodrama p.g.a ting hun har vært igjennom som igjen driver hennes "irrasjonelle" oppførsel.

Det å provosere sånn som hun gjør har en grunn og en forklaring som krever dypdykk.

 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest f02df...7b1

At du slo kan ikke forsvares på noen som helst måte. Men med tanke på hvor mye hun var utro mot deg og i omfanget, samt hvordan hun behandlet deg, syns jeg det er rart du slapp henne inn og tok et glass vin med henne. Høres ut som du har et stort behov for å være offeret her. La. det. gå. Drittmennesker slipper man ikke inn igjen i livet sitt, uansett hva. 

Anonymous poster hash: f02df...7b1

Lenke til kommentar
Gjest a8263...ce3
ITtraktor skrev (11 minutter siden):

Sånn er det dessverre å være mann, da er det ikke greit å slå, samme hvor provosert man blir. 

Det er sant. Jeg kan nesten ikke forklare hvor langt hun dro det før jeg endelig dro ned rullgardinen. Men ja, det var min feil :( 

Anonymous poster hash: a8263...ce3

Lenke til kommentar

Tipper de fleste her er er enige at selv om det å slå ikke er greit, så er det forståelig at noen kan bli presset så langt som det går hvis noen som er så nær og er du er glad i presser på på den måten det virker som hun har gjort. Grensen til de fleste er ikke å slå, de kanskje stopper på kjefting eller ødeleggelse av ting, men det er litt av det samme. Tror ikke alle skjønner hvor jævlig noen kan være i et forhold. Jeg har ikke opplevd det selv, men jeg har sett det. Folk i et forhold kan virkelig trykke på de riktige knappene når man er såpass tett på hverandre. Folk har tatt livet sitt over slikt.

Igjen, de fleste er enige i at det ikke er riktig, men det er mulig å se hvorfor og hvordan det skjer.

Og så har du dobbeltmoralen at hvis dette var andre veien så hadde det vært annerledes, uansett om styrken/slaget var like hardt.

Endret av Comma Chameleon
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Jeg tenker at du får eie feilen du har gjort. Du lot psykisk trakassering bli til vold. Jeg hadde ikke gått til politiet selv. Det får hun gjøre, og så får du ta saken derfra. Fint at du er ærlig på at det ikke er greit, men det er ikke sånn at du er et dårlig menneske fordi du har slått noen. Du har reagert fysisk på psykisk misbruk. 

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest a8263...ce3

Jeg har blokkert henne og forhåpentligvis så kommer hun ikke hit igjen. Jeg bor på veien til jobb for henne, så det er så enkelt for henne å bare stoppe innom. Jeg vurderer å flytte selv om jeg er veldig glad i huset der jeg bor :( 

Fyllesyk i dag. Skal la henne gå til politiet om hun ønsker det, det er fortjent. Jeg er et kjøtthuet. Hvis ikke så forholder jeg meg rolig og lar tiden lege

Anonymous poster hash: a8263...ce3

Lenke til kommentar

Hvis det du skriver stemmer fikk dama som fortjent, å klaske på henne en blåveis en gang for dette er ulovlig, på ingen måte greit, ikke noe man bør gjøre, men ikke noe jeg hadde brukt resten av livet på å bebreide meg selv for når det først skjedde.

Om du er rimelig sikker på at hun kommer til å anmelde, og historikken er slik du beskriver, så ville jeg anbefale deg å anmelde henne først for psykisk trakassering/vold. Ikke nødvendigvis fordi det vil komme veldig mye ut av det i forhold til straff, men særlig det faktum at hun oppsøker deg for å bruke hennes egen utroskap, faktisk horing, for å håne deg, kan langt på vei tilsi at hun var medvirkende til å skape situasjonen.

Men da er naturligvis effekten størst om du selv går til politiet og anmelder henne, og samtidig erkjenner at det resulterte i en reaksjon, ett slag fordi det svartnet når hun var oppe i trynet på deg, ikke en historikk med vold. Handler jo om å bygge troverdighet i historien.

Hvis du tror hun ikke vil anmelde, føkk henne, gå videre, finn en dame det er verdt å bruke tid på. Glem denne saken.

Endret av Serpentbane
  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest a8263...ce3
itgrevelin skrev (4 timer siden):

Her inne på forumet er det et par som synes det er greit å slå, just saying. 

Aldri la deg bli provosert til å slå, er omtrent akkurat dette de ønsker, å få all skyld og jævelskap over på deg. Håper du har lært for alltid. 

Selvsagt har jeg det, reaksjonen min var totalt ukontrollerbar. Når du hun lo av meg som om jeg var en idiot etter alt hun har gjort, så mista jeg det rett og slett. Jeg håper du ikke går rundt og tror at jeg syns det jeg gjorde var ok, jeg har evig vondt i magen for dette og kommer aldri til å glemme det. Jeg hører henne gråte i hodet mitt akkurat nå som jeg skriver dette, og det er noe jeg vil bære for resten av livet :( 

Anonymous poster hash: a8263...ce3

Lenke til kommentar
Gjest a8263...ce3

Kanskje hadde det vært best om hun anmeldte og at jeg fikk straff. Egentlig så bryr jeg meg ikke, akkurat nå har jeg lyst til å bare legge på røret. Jeg skal ikke gjøre det, det er mange jeg ikke vil skuffe og jeg er altfor feig, men akkurat nå er jeg bare helt tom uten særlig lyst til  å våkne i morgen :( 

Anonymous poster hash: a8263...ce3

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...