Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor lang tid gir en samboeren?


Gjest cd856...cbf

Anbefalte innlegg

Gjest cd856...cbf

Samboeren flyttet ut for å tenke på forholdet vårt. Hvor lang tid er det vanlig å gi? Han tok bare med seg litt klær.  Har en del planer så kontakt må han på sikt ta. Føler han er flinkere i skriftlig form en muntlig. 

Anonymous poster hash: cd856...cbf

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest cd856...cbf skrev (2 timer siden):

Samboeren flyttet ut for å tenke på forholdet vårt. Hvor lang tid er det vanlig å gi? Han tok bare med seg litt klær.  Har en del planer så kontakt må han på sikt ta. Føler han er flinkere i skriftlig form en muntlig. 

Anonymous poster hash: cd856...cbf

Situasjonsbetinget.

Hvis du også er lunken til å fortsette, er 14 dager mer enn nok. Hvis han er best på det skriftlige, kan du sende en epost eller melding med tidsfrist og et klokkeslett for å hente de private sakene.

Ikke gå med på stadig nye utsettelser og tenkepauser. Det ødelegger bare for din egen fremtid. All in or all out….

Lenke til kommentar
Inspector skrev (1 minutt siden):

Situasjonsbetinget.

Hvis du også er lunken til å fortsette, er 14 dager mer enn nok. Hvis han er best på det skriftlige, kan du sende en epost eller melding med tidsfrist og et klokkeslett for å hente de private sakene.

Ikke gå med på stadig nye utsettelser og tenkepauser. Det ødelegger bare for din egen fremtid. All in or all out….

Det kan fort føles som press med en tidsfrist tenker jeg. Kan sende en melding etter 2-3 uker hvordan går det. Ikke legg press på å få svar

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Dette betyr bare at han om dagen jobber IHERDIG (!) for å se om han kan få noe bedre forhold/liv andre steder. 90% på at han jobber som en hest om dagen med å prøve seg ut forskjellige steder.

Hvis han ikke tror han kan få det bedre andre steder kommer han tilbake til deg.

En som vil bli, drar ikke. Vent så lenge du vil men du kommer til å få en beskjed snart om at han ønsker å gjøre det slutt som betyr at han fant noe han tror er bedre et annet sted.

Han har på mange måter alt gitt deg et svar. Spørs bare hvor lenge du gidder å danse etter lyden av hans musikk. Du skjønner at han sitter med alle kortene nå og føler han har deg rundt lillefingeren?

Personlig hadde jeg bedt min samboer dra til helvete, men vi er alle forskjellige. Bare du kan vite hva som er riktig for deg her og bare du kan vite hva du ønsker å gjøre med dette.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest cd856...cbf
thatguy83 skrev (10 minutter siden):

Dette betyr bare at han om dagen jobber IHERDIG (!) for å se om han kan få noe bedre forhold/liv andre steder. 90% på at han jobber som en hest om dagen med å prøve seg ut forskjellige steder.

Hvis han ikke tror han kan få det bedre andre steder kommer han tilbake til deg.

En som vil bli, drar ikke. Vent så lenge du vil men du kommer til å få en beskjed snart om at han ønsker å gjøre det slutt som betyr at han fant noe han tror er bedre et annet sted.

Han har på mange måter alt gitt deg et svar. Spørs bare hvor lenge du gidder å danse etter lyden av hans musikk. Du skjønner at han sitter med alle kortene nå og føler han har deg rundt lillefingeren?

Personlig hadde jeg bedt min samboer dra til helvete, men vi er alle forskjellige. Bare du kan vite hva som er riktig for deg her og bare du kan vite hva du ønsker å gjøre med dette.

Er jo 3 år i dette tilfellet. Hvis han var 100% sikker hadde han vel tatt med alt av ting med en gang. 

Anonymous poster hash: cd856...cbf

Lenke til kommentar
Gjest cd856...cbf
Inspector skrev (7 minutter siden):

Har du ventet i 3 år allerede ???

Det er forholdet som har vart i 3 år. 

Anonymous poster hash: cd856...cbf

Lenke til kommentar

Om man ikke kan prate sammen for å finne løsningen, så er ikke jeg den rette for deg. Må du forlate hjemmet for å tenke, så mener jeg svaret på det du skal tenke på allerede er gitt. Så for min del hadde det vært slutt i det øyeblikket vedkommende forlot hjemmet.


Det er trist, men jeg synes du fortjener bedre enn noen som setter deg på vent slik.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Fresh Prince skrev (15 timer siden):

Hadde ikke gitt noe tid, dersom noen må flytte ut og  "tenke på forholdet" så er det game over i det de går ut døra.

Tull. Noen skjønner at gresset ikke er grønnere på andre siden. Det er personlighetstyper som er litt reddere for "commitment" og bare trenger litt tid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest cd856...cbf

Bør gi det tid så vedkommende kan få tenkt seg om. Du kan sende en melding etter litt tid. Vise at du bryr deg. Nå var ikke dette et forhold på noen måneder. Kanskje han prøver ut nye ting og finner ut at det var bedre eller tenker det var ganske fint det vi hadde. 

Anonymous poster hash: cd856...cbf

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...