Gå til innhold

9 Biden-familiemedlemmer har mottat bestikkelser, fra Kina og andre.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette burde ikke noen som har fulgt med på ting, men det er dessverre ikke så mange.

Her har CBS en greie om det samme.

Merkelig at vi ikke hører noe om det i media. Av og til skulle man tro de hadde en agenda 😅

Da det var absurde påstander om Trump og "Russiagate" som viste seg å være null og niks var det sirkus i årevis. Nå er det gresshopper.

Hva i alle dager er det egentlig Hunter Biden har solgt til Kina, Ukraina, Russland etc. som er verdt hundrevis av millioner? Og de han har solgt "det" til har ofte blitt tatt for korrupsjon eller andre lyssky aktiviteter. Det var i alle fall penger det var viktig å skjule opphavet til, ved å vaske det gjennom et nettverk av selskaper.

  • Liker 4
  • Innsiktsfullt 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

17 av 18 penge-overførelsene fra den ene selskapet de snakket om, når Hunter solgte tilgang til Blinken (uten å ha registrert seg som agent hos utenriksdepartemanget, som han må gjøre for å lovlig sette folk i kontakt med statsanasatte) - vistnok for å prøve å få en posisjon i UN-security council, på videoen; - det var mens Joe Biden var visepresident, og utbetalelsene gikk også videre etterpå, når han sluttet å være visepresident. Så når du sier at det var etterpå han var visepresident, så er det en sannhet med enorme modifikasjoner.

- Hunter leide også huset til Joe Biden på den tiden, en blodpris på ca. 6 millioner kroner årlig i husleie til Joe, i.flg. kvitteringene på laptopen hans, 50.000$ i månden.

- Helt lovlig juridisk, du kan ta husleie 10-20 ganger høyere enn de tilsvarende nabohusene - det er kanskje helt normalt - de var tross alt ikke brødre; bare far og sønn - hvor faren sa at Hunter var den beste mannen han kjente - det er ikke ulovlig å blodsuge sønnen finansielt som leietager - problemet juridisk sett; er at Joe Biden også drev å 'glemmte' hemmelighets-klassifiserte dokumenter i samme huset, (dokumenter som ikke Hunter hadde tilgang til) - i garasjen på siden av Corvetten, om jeg husker riktig. 😕

Så her kan du følge pengene fra Joe Biden til Kinesiske agenter - og har også funnet hemmelige dokumenter 'glemt' i den antatte mellom-mannens bolig, og da blir det nødvendig å spørre om disse dokumentene var solgt som en del av den sinnsyke leie-avtalen. 😕 

Republikanerene ønsker helt klart å gå etter ringlederen, Joe, en kjøpt og betalt korrupt embetsperson, lik Treholt - etter min mening - de ønsker også ny legislasjon om anti-korrupsjonslover, i.flg. dem på pressekonferansen. Ny legislasjon - har ingenting å si, så lenge embetsverket er såpass korrupt som det er i dag - de må kvitte seg med korrupsjonen innad i både FBI, og DoJ. 😕

Ang. resten av Biden-familien, så ser det ut som de er medskyldig i å hvitvaske penger for Joe og Hunter. -  Det er helt tydlig at de ikke er særlig intressert å straffe de mindreårige barna som mottok penger - de går under 'unknown biden' account, på pressekonferansen - men de voksne som er med på hvitvaskingen kan og bør straffes. 😕

Jeg går utifra at det er ikke vansklig å lese navnene, i bank-overførslene, men når utenlandske agenter betaler barn for en eller annen tjeneste, så bør du være litt mere forsiktig når du publiserer nyheten for å ikke ødelegge deres fremtid - og derfor blir det rapportert som 'unknown Biden' accounts har mottat penger, istedenfor navnet på barna tror jeg. 😕

Og dette var heller ikke alle pengene som har blitt flyttet mellom personene, de har sjekket 4 av 12 banker, og de sjekket pengetransaksjonene fra de mistenkelige LLC'ene - ikke selve Biden-familiene - og fant disse penge-transaksjonene på den måten, for å få full oversikt så må de sjekke Biden-familien, og resten av bankene som har handlet med disse folkene, og det har ikke komiteen tilgang til.

 

  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
KongRudi skrev (7 timer siden):

Så her kan du følge pengene fra Joe Biden til Kinesiske agenter - og har også funnet hemmelige dokumenter 'glemt' i den antatte mellom-mannens bolig, og da blir det nødvendig å spørre om disse dokumentene var solgt som en del av den sinnsyke leie-avtalen. 😕 

Republikanerene ønsker helt klart å gå etter ringlederen, Joe, en kjøpt og betalt korrupt embetsperson, lik Treholt - etter min mening - de ønsker også ny legislasjon om anti-korrupsjonslover, i.flg. dem på pressekonferansen. Ny legislasjon - har ingenting å si, så lenge embetsverket er såpass korrupt som det er i dag - de må kvitte seg med korrupsjonen innad i både FBI, og DoJ. 😕

Problemet er jo at de har absolutt null og niks som peker mot Joe Biden selv.

Og Republikanere jobbe mot korrupsjon? Det er noe av det morsomste jeg har hørt i dag!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
12 hours ago, Red Frostraven said:

...

Så. Til trådens tema:

Er lønn bestikkelse?

...

Nei, lønn i seg selv er selvsagt ikke bestikkelser.

Hva var lønnen for? Hva var det Hunter Biden kunne tilby som var verdt så enormt mye penger for korrupte firma og utenlandske interesser?

Vi vet at han har hatt rikelig nok tilgang på meth og prostituerte, men jeg tviler på at korrupte selskaper og individer i andre land hadde trengt å gå til Hunter og betale enorme summer for det.

Hvorfor fikk Hunter 10 millioner i året fra gjennomkorrupte Burisma for å gjøre tilsynelatende ingenting?

Dette er bare toppen av isfjellet, men spørsmålet er selvsagt "hva fikk Hunter "lønn" for?"

  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
thomassit0 skrev (1 time siden):

Nå var vel svaret mitt i respons til posten over meg, som hevdet at Trump skal ordne opp. 

Det tror jeg faktisk Trump gir blanke i. Det har vel vært oppimot 5-10 forskjellige pågående etterforskninger til enhver tid mot Trumpfamilien siden Trump stilte til valg. 

Nå er ikke jeg noen Trump fan men det er verdt å merke seg at mest sannsynlig ville en lignende politiker som hadde vunnet valget fra venstresiden som også var en outsider ville fått samme behandling som Trump. Etterforskninger, konstant negativ mediakjør, oppfordring til protester, direkte sabotasje fra forskjellige departementer som ignorer ordre  osv osv.  I USA skal status quo opprettholdes. USA er et oligarki som tolerer fint lite folk fra utsiden som vil inn og som samtidig ikke irettesetter seg partilinjene.  

Og jeg legger merke til at hver gang noen tar opp regelrett korrupsjon fra toppolitikere og deres nærmeste blant Demokratene blir det alltid møtt med "Hva med Trump". For meg er hele greia absurd.

"Oligark A er korrupt"

"Ja, men Oligark B er enda mer korrupt så da ignorer vi Oligark A"

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
19 hours ago, delfin said:

Da det var absurde påstander om Trump og "Russiagate" som viste seg å være null og niks var det sirkus i årevis. Nå er det gresshopper.

Unnskyld hva var det Muller rapporten egentlig sa? Hva sa Mueller rapporten om hvorfor de ikke la opp til straffeforfølging av Trump?

Skal vi endre domfellelsene av de som ble dømt pga Mueller rapporten? Var dommerne også kjøpt og betalt siden de domfelte dem?

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Mueller_special_counsel_investigation#:~:text=Eight have pleaded guilty to,Trump associates and campaign officials.

  • Liker 4
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
ParadiseCity skrev (37 minutter siden):

Det har vel vært oppimot 5-10 forskjellige pågående etterforskninger til enhver tid mot Trumpfamilien siden Trump stilte til valg ... USA er et oligarki som tolerer fint lite folk fra utsiden som vil inn og som samtidig ikke irettesetter seg partilinjene.  


Eller kan det bare være at han er en kjeltring av dimensjoner, som er skyldig?

Firmaet hans ble vel i fjor alene dømt for bedrageri, dokumentforfalskning, skatteunndragelse og en rekke andre ting, minnes å huske det var 17 forbrytelser.

Hans veldedige organisasjon måtte stenge dørene for noen år siden, etter en rekke dommer mot disse, for å benytte donasjoner til Trumps politiske virke.

Eric Trump holdt blant årlige golf-turneringer for å samle inn penger til kreftsyke barn, men tok en del av midlene i egen lomme, samt millioner av dollar som ble samlet inn, som gikk til diverse "utgifter" til Trump Organization osv.

Siden midten av åttitallet har Donald Trump og hans selskaper vært involvert i over 4000 søksmål.
Mange av de private, fra forretningspartnere, kunder og andre han har svindlet.

De aller fleste har blitt løst ved forlik, blant annet en rekke saker mot Trump University, som drev med utstrakt svindel, hvor han inngikk et forlik på 25 millioner USD rett før den første presidentkampanjen.

De første tapene gikk han på i starten av syttitallet. I 1973 inngikk han forlik med staten, etter å ha diskriminert fargede leietakere i flere bygninger han eide.

I april i år tapte han saken mot E. Jean Carroll, og må betale henne 5 mill. USD.

I mars i år ble han personlig tiltalt for 34 alvorlige lovbrudd, og stilt for en storjury. Saken er pågående.

Man kan skrive side opp og side ned om Trump familiens problemer med loven, men ettersom andre allerede har gjort det, og det er så enormt mye å ta av, så er det enklere å bare lese det på Wikipedia :

https://en.wikipedia.org/wiki/Legal_affairs_of_Donald_Trump#
 

Endret av 0laf
  • Liker 7
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
KongRudi skrev (10 timer siden):

- Hunter leide også huset til Joe Biden på den tiden, en blodpris på ca. 6 millioner kroner årlig i husleie til Joe, i.flg. kvitteringene på laptopen hans, 50.000$ i månden.

Du viser en stadig mangel på kildekritikk, bare tar dette som ett eksempel, dette er bare tull.

Hunter Biden paid $50,000 in rent for office space in DC, not to his father to live at Delaware home

  • Liker 7
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...