Gå til innhold

La oss diskutere dagligvareprisene


Sidekick

Anbefalte innlegg

Sjørøver skrev (På 18.10.2023 den 7:28 AM):

Bruker mye Holdbart her i gården.

har styrt unna hittil for kaster dessverre en del mat pga. dato, så frykter at hvis jeg går på Holdbart blir det å drasse med seg masse hjem *billig* *billig* og noe ender i søppelposen tilslutt. Da blir regnestykket litt annerledes.

Har du unngått det? Selvdisiplin og/eller unngår visse varer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sitat fra nettsiden deres, som du linket til:

Sitat

Her finner du et utvalg av kjølevarer som tåler noen timer ute i romtemperatur. Husk at vi har et enda større utvalg av kjølevarer i butikk. Se også våre andre kategorier, eller søk på det du leter etter. Kjøle- og frysevarer, samt alkoholholdig drikke, selges kun i våre fysiske butikker.

Finn din nærmeste Holdbart-butikk her!

Ja, jeg har vært i deres fysiske butikk i mitt område, og kan bekrefte at de har enorme frysebokser med kjøttvarer.

Lenke til kommentar
Mannen med ljåen skrev (På 19.10.2023 den 7:23 PM):

Ja, jeg har vært i deres fysiske butikk i mitt område, og kan bekrefte at de har enorme frysebokser med kjøttvarer.

vært innom idag, og ja, mye større og flere varer enn det nettsiden viser. Mye digre varer, 25kg. ris til 150 kr. var også en diger forpakning med 5 liter vaniljeis :p 

og mye kjøtt ja, og laks og ørret.

dessuten asiatisk og mellom-østen også, svære kanner med matolje osv. krydder og sauser til ris , etc.

godteri og sjokolade, konfekt og alt man kan forestille seg var det flere reoler av.

Må være ypperlig hvis man skal ha større et selskap og trenger en del varer, da kan man spare mye i ett javs.

for egne del handlet jeg for beskjedene 300 kr. men en trenger litt tid å orientere seg med den butikken der.

Det er ikke alle varer som er rett før utløp på dato, handlet bl.a. kaffe med BF-dato 2025, og corned beef (hermetikk) BF mai 2026

blir nok flere besøk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Dubious skrev (6 timer siden):

"Problemet" med Holdbart er at de ikke skriver hvorfor varen er nedsatt.

er det ikke hovedsaklig dato og overskuddsvarer?

så bl.a. et par bord fulle av nye bøker, da tenkte jeg "bok-opplag som forlaget har brent inne med". Tenkte ikke "feiltrykk eller sider som mangler" :p

men jeg er jo fersking, andre her inne som sikkert vet mer om hvor utbredt evt. regelrette mangler er. (eller at de ikke opplyser om denslags)

Endret av Mr.M
Lenke til kommentar

Denne uken er det 4 Freia storplater sjokolade for 100 kr på OBS, men jeg kjøpte ikke. Selv med stor familie er det jo ganske mye sjokolade. Og man blir fristet til å spise den når den først har kommet i hus.

Hvis man klarer å spare i passe porsjonsbiter til hver lørdag er det jo et godt tilbud.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Subara skrev (32 minutter siden):

Denne uken er det 4 Freia storplater sjokolade for 100 kr på OBS, men jeg kjøpte ikke. Selv med stor familie er det jo ganske mye sjokolade. Og man blir fristet til å spise den når den først har kommet i hus.

Hvis man klarer å spare i passe porsjonsbiter til hver lørdag er det jo et godt tilbud.

Slike tilbud er det nesten hver uke, men ikke alltid i samme butikk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Mr.M skrev (6 minutter siden):

javel.

har vegret meg siden det koster 300 kr. men kan jo hende man tjener fort inn, i alle fall hvis man har OBS/OBS Bygg innen rimelig reiseavstand.

Jeg trodde det var gratis å være medlem, men der tok jeg visst feil.

Jeg kjøper bla. ullundertøy på tilbud på OBS netthandel og henter selv. De har også klær på OBS Bygg.

Før var brødprisen verdt turen til OBS.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...