Gå til innhold

La oss diskutere dagligvareprisene

Gjest Slettet-Lk8eL7iw

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fant ut man ikke kan stole blindt på nettsidene/info nå som det er pågående priskrig. eks. fant jeg Gilde Vossakorv 350g på Kiwi idag til 23,90 ("i motsetning til" at Gilde kom dårligst ut i lengre oppe i tråden) videre, Tine Meierismør 500g som "offisielt" var nedsatt til 44,90 hos kjedene, kostet nå 39,90 på Kiwi.

med andre ord, "ekte prisjegere" må ut på selve slagmarken der kampene står :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mr.M skrev (1 time siden):

med andre ord, "ekte prisjegere" må ut på selve slagmarken der kampene står :D

Jeg snakker sikkert til en vegg på 10. året på rad (staten). Dagligvarebutikkene må pålegges å ha sanntids prisdatabaser på nett med åpent API, sånn at et sunt mangfold av prissøketjenster kan følge med. Dagligvarebutikkene må kun få lov til å endre priser ved midnatt. Prisene må gjelde alle, medlem eller ei.

Skrevet

Jeg kjører ikke til Kiwi for å spare 5 kroner. 

Jeg har sjekket Europris, Bunnpris, Mega, og Kiwi, som ligger forholdsvis nærme, og ingen av de har noe som er verdt å dra dit for.  Handler alt på City Syd. (Obs)
Sparer masse tid og diesel. 

Skrevet
Simen1 skrev (5 timer siden):

Om glasset er halvfult eller halvtomt kommer vel an på øyet som ser. Du skjønner sikkert hva som menes når det sies at Nordfjord må betale for det eksklusive samarbeidet og massive frontingen gjennom Rema.

Det er vel rimelig å anta at ingen avtale ville vært inngått hvis det ikke var fordelaktig for begge parter.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...