:utakt Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden (endret) Det er forskjell på å barbere seg og på å skjære av seg hodet, som man sier. Med det mener jeg at det finnes en mellomting mellom det antallet butikker vi har i dag og å ha amerikanske tilstander der alt er samlet i kjøpesentre. Hvis jeg tenker en drøy kilometers radius fra her jeg bor i Oslo, så teller jeg ni matbutikker. Det er helt tullete. Endret 11 timer siden av :utakt 3
Mannen med ljåen Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden (endret) Ikke alle kjører bil til jobb. Jeg er oppvokst i gangavstand fra Rema, det har spart mye bensin. Jeg bor nå i gangavstand fra en annen Rema, så jeg handler ikke med bil. At små steder har egen butikk er bra. Men man trenger ikke flere matbutikker i samme kvartal. Endret 11 timer siden av Mannen med ljåen
Krig og fred Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden 2 hours ago, ili said: https://www.nettavisen.no/okonomi/ekstrem-formuesokning-for-rema-reitan/s/5-95-2625995 Alltid godt å høre at noen tjener milliarder på de høye prisene vi betaler for mat i landet. Taco har økt med 25%, visstnok. Av flere årsaker selvfølgelig. Men, denne likte jeg: Quote Prisøkningen kan skyldes faktorer som svakere krone og økte produksjonskostnader, men også at folk er villige til å betale mer. https://dinside.dagbladet.no/okonomi/vill-prisokning-pa-fredagstacoen/83582512
Simen1 Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden (endret) Mannen med ljåen skrev (3 timer siden): Vi skal jo også redusere bilkjøringen for å oppfylle FNs klimamål og nullvekstmål. FN sine bærekraftmål innebærer blant annet å stoppe klimaendringene, men de har ingenting om nullvekst. De setter faktisk mål om vekst. Regjeringen har riktignok et nullvekstmål men det går ikke ut på å redusere bilkjøringen. Målet er å holde den stabil. Endret 8 timer siden av Simen1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå