Gå til innhold

(PL) Kamptråd - Runde 20 (+ 21 ¯\_(ツ)_/¯)


blured

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Snikpellik skrev (3 minutter siden):

Så kommer den der ut fra ingenting, det er en sånn kveld.

Snytt for en klar straffe som nå sannsynligvis blir avgjørende. Jævlig surt.

Spilte jo en rævdårlig kamp i dag mot et lag som er i dritdårlig form, det er ingenting å skylde på dommerne for, selv om jeg er enig i at det burde være straffe. Likevel så er dette tilbake til det gamle med rot og rør, unøyaktighet og masse surr på midten og null besluttsomhet fra midten og opp til topp. Forferdelig kamp i mine øyne. Dette er de kampene vi må dominere og punktere om vi skal være et topplag

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (10 minutter siden):

Så kommer den der ut fra ingenting, det er en sånn kveld.

Snytt for en klar straffe som nå sannsynligvis blir avgjørende. Jævlig surt.

Blir spennende å se om det blir mye snakk om den i etterkant eller om man bare gjør det når det er til vår fordel.

 

Typisk at sånne perler skal komme i mot oss, Olise kommer vel neppe til å score frispark igjen i år..

Endret av Mr. President™
Lenke til kommentar
bshagen skrev (9 minutter siden):

Spilte jo en rævdårlig kamp i dag mot et lag som er i dritdårlig form, det er ingenting å skylde på dommerne for, selv om jeg er enig i at det burde være straffe. Likevel så er dette tilbake til det gamle med rot og rør, unøyaktighet og masse surr på midten og null besluttsomhet fra midten og opp til topp. Forferdelig kamp i mine øyne. Dette er de kampene vi må dominere og punktere om vi skal være et topplag

Spiller ikke en god kamp, men så rævdårlig og forferdelig synes jeg ikke det var. Vanskelig bortekamp noen dager etter City og vi hadde ålreit nok kontroll frem til de siste 10 minuttene selv om vi ikke var på vårt beste. Kan ikke være like gode alltid, noen ganger blir det litt scrappy.

Med straffe og sannsynlig opp i 0-2 i 72 minutt ville dette vært langt mer komfortabelt. Det er den punkteringen du ser etter.

Hadde det vært en tvilsom situasjon ville jeg tenkt annerledes, men det er en så klar straffe hvor også en svær scoringsmulighet blir fratatt oss, så det er frustrerende at den av en eller annen grunn ikke gis.

Så er det tilfeldigheter som gjør at ikke vi vinner likevel på overtid der. Spinnvill sjanse!

Endret av Snikpellik
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...