Gå til innhold

(PL) Kamptråd - Runde 20 (+ 21 ¯\_(ツ)_/¯)


blured

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Comma Chameleon skrev (3 minutter siden):

Synes ikke det er så ille. Tabbe fra De Gea f.eks. Men det er også tabell-leder med grei margin man spiller mot. Ble nærmere enn jeg hadde trodd.

Ikke helt enig, se på banespillet, vi spiller mot totalfotball og må kontre for å få til noe. Vi blir dominert rett og slett 

Lenke til kommentar
skaftetryne32 skrev (2 minutter siden):

Det var vel litt overdrevet, en av de vanskeligste kampene for oss denne sesongen, som det nesten alltid er. Få som har greid å presse frem så mange feil fra oss denne sesongen.  

Mulig jeg tar i litt, men det er ikke mange minuttene vi kan si at vi faktisk dominerte i denne kampen, kanskje 5min? Resten av spillet er jo Arsenal sitt. Så er vi gode på overganger og får inn et flaksemål på en corner. Jeg syns uansett at Arsenal er et mye bedre fotball-lag enn det vi er, det er ikke sammenlignbart en gang, de har en helt annen energi 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sykt deilig å få trepoeng! Var drittsur for kun ett poeng fram til dette deilige målet. ManU var tafatt, men dessverre effektivt med sjansene sine, det er ikke bra. 
 

Det virker som at flere av spillerne ikke er i form, slitne eller sykdom? White, Martinelli og Partey hadde ikke dagen idag, men godt at Arsenal klarte å presse og styre for det meste av kampen.

Lenke til kommentar

Kjedelig. 

Litt kritisk til at Ten Hag ikke gjorde flere bytter i dag.

Selvfølgelig, kun Fred å sette inn på midtbanen. Og bare veldig unge spillere å sette inn offensivt. Om ting var optimalt skulle vi hatt Casemiro, Sancho, Donny og Martial. Ville utgjort stor forskjell i dag. Tror jeg foretrekker å tape med uerfarne spillerne Garnacho og Pellistri på banen, enn å tape pga våre erfarne spillere ikke orker å løpe mer.

Lenke til kommentar

Weghorst har ikke vist noe som helt trussel mot motstanderen der fremme heller akkurat...

God i hold up play men ikke mye mer har vist. Synes rart han går rett i 11ern etter såpass god form laget hadde men men

 

e:, forventet han skulle vinne mer hodedueller med 1,97m men tapt overraskende mange

Endret av ReaveЯ
Lenke til kommentar

For en kamp! Må være en av de beste og mest severdige kampene i Premier League denne sesongen.

To veldig gode lag med masse fin fotball å by på. United går helt tomme for krefter etterhvert, kan ikke gjøre så mye meningsfullt fra benken og Arsenal er i tillegg enormt gode i den andre delen av andreomgangen, så det ble en fortjent hjemmeseier.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...