Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Vi trenger å snakke om korona vaksinene!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
-C64- skrev (Akkurat nå):

Fordi det høres ut som ønsketenking for de som tok vaksinen. At et stillesittende liv kan påvirke er nok sant, men her er det ikke snakk om et helt liv på ræva, men noen måneder. 

Lockdown startet i mars, så allerede i januar 2021 så hadde det vart ca 9 måneder, i slutten av året 21 måneder.
Nok til å lett gå opp 15kg eller mer om man f.eks var vant til å trene(og dermed spise) mye så bråslutter fordi man ikke kan trene med noen og fordi alle treningssentere er stengt.
Det er sikkert 100 parametere man må ta hensyn til som endret seg pga corona..

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
2 minutes ago, nightowl said:

Økt stress pga. jobbtap, dødsfall i familie, sosial isolering, usikker fremtid gjenerelt, osv. hjalp sikkert heller ikke.

Sikkert ikke, men her er det snakk om en enorm økning. Nå vet man også at vaksinen har hatt noe å si (hvis man ikke skal utelukke rapporter verden over), så det blir merkelig å utelukke det eneste man vet hadde noe å si?

  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
1 minute ago, aklla said:

Lockdown startet i mars, så allerede i januar 2021 så hadde det vart ca 9 måneder, i slutten av året 21 måneder.
Nok til å lett gå opp 15kg eller mer om man f.eks var vant til å trene(og dermed spise) mye så bråslutter fordi man ikke kan trene med noen og fordi alle treningssentere er stengt.
Det er sikkert 100 parametere man må ta hensyn til som endret seg pga corona..

Alle mulige paramerte, unntatt vaksinen? Selv om mange rapporterte problemer direkte etter at vaksinen er tatt?... ok. Jeg vet ikke hvem man forsøker å lure, men jeg stiller meg ikke i den køen.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
15 minutes ago, aklla said:

Vaksiner er også ett parameter.

Jeg var på fest for forrige helg, det var første gangen jeg drakk brandy, nå er jeg forkjølet.
Altså, brandy gjør meg forkjølet..
Er dette en grei logisk sluttning?

Hadde forkjølelsene i Norge økt kraftig etter at salget av brandy tok seg opp, så hadde det vel ikke vært unaturlig å sett på det? Men du ville vel bare vurdert bordet, stolene og slikt?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
9 hours ago, Dikedis said:

Slenger på en link til med tanke på dem som er interessert i å få vite mer om alt det de fleste norske medier har nedlagt "forbud" mot å nevne: https://rumble.com/v1bcv3x-dr.-james-thorp-shocking-and-escalating-covid-vaccine-side-effects-in-pregn.html

Tusen takk.

Enda en svært seriøs lege som tar situasjonen meget alvorlig. Jeg var ikke helt klar over hvor ille det var med gravide kvinners foster. Heller ikke at eggene kan bli forurenset. Får mer vondt inni meg av å lære mer om dette. Heldigvis driver vi kanskje ikke å sprøyter den unge befolkningen vår like mye nå.

Denne legen, akkurat som alle andre leger som tar opp kampen, som han nevner, blir alle angrepet av systemet satt i plass med store pengesummer nettopp for å holde leger i sjakk slik at de ikke opponerer for mye. Han nevner jo at alle leger har fått notis direkte tilsendt der de får beskjed om at de skal kue seg for dette.

Han sier "Det er absolutt ingen tvil om at vaksinene har vært den største ubegrensede katastrofen innen medisin."

Hva er det som må til for at en lege skal si noe slikt? Jeg anbefaler alle å se videoen. Det er bare 30 minutt. Kan velges raskere avspilling også.

Og tusen takk til diskusjon.no for at vi kan snakke om dette svært viktige temaet. Jeg setter stor pris på det.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Selfuniverse skrev (3 minutter siden):

 

Hva er det som må til for at en lege skal si noe slikt? 

Og tusen takk til diskusjon.no for at vi kan snakke om dette svært viktige temaet. Jeg setter stor pris på det.

Veldig sannsynlig årsak er ønsket om å få bildet sitt i media for der er det penger og berømmelse å hente.

Vaksine og bivirkninger er ikke en eksakt vitenskap, men hva med det overveldende flertallet som har hatt god nytte av vaksinen ?
Forskningen på området er dessuten formidabel.


Motsatsen til å ta vaksinen ser vi for tiden i Kina. Er det en mye bedre situasjon ?

  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
12 hours ago, aklla said:

Om man ser på denne listen her, så skiller ikke verken 2020, 2021 eller 2022 seg ut:
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_associaton_football_players_who_died_during_their_careers
 

Eller har du en liste over de hundrevis av toppidrettsutøverene som har dødd siden 2021?

Hei der. Jeg kan forsikre deg om at det har vært en stor økning i antallet atleter/idrettsutøvere som har kollapset helt plutselig når de har presset kroppen til det ytterste. Men når jeg sier hundrevis, så mener jeg da selvfølgelig ikke kun Norge eller Norden, men hele Europa. Regner vi med Amerika, kommer vi opp i enda høyere tall. Dette fenomenet har vært et av de hotteste diskusjonstemaene på flere internasjonale internettfora i mange måneder nå, så hvis du ikke har hørt noe om det ennå, så sier det ganske mye om hvor effektiv informasjonsblokaden her i Norge har vært -- og er.

Men jeg forstår at du ønsker kilder og bevis. Det beste jeg kan gi deg akkurat her og nå er denne vektige uttalelsen fra Peter McCullough, som er en av USAs og verdens mest framstående hjertespesialister (se under).

Ellers så er ikke Wikipedia en pålitelig kilde til god informasjon om noe som har med corona eller covid eller andre kontroversielle temaer å gjøre. Wikipedia kan være et greit sted å begynne når det gjelder mange andre, mindre aktuelle teamer, men når det gjelder korona og covid og de nye sprøytene, kommer Wikipedia ofte med en masse sludder og vås (for å sverte ulike personer, for eksempel) som har lite eller intet med virkeligheten å gjøre. Google gjør noe av det samme, ved aktivt å manipulere søkeresultater, men Duckduckgo er OK.

Så prøv å søke på dette selv via Duckduckgo. Jeg har ikke tid til å bruke flere timer per dag på å prøve å overbevise deg og andre om at noe er veldig galt, alt jeg kan gjøre er å prøve å gi folk noen hint av og til om hva de bør begynne å se på.

Se vedlagt bilde av nylig Twitter-melding fra McCullough; url her:

https://twitter.com/P_McCulloughMD/status/1610257536162332672/photo/1

Har du mulighet, kan du også lytte til denne nye videoen fra Dave Cullen, en irsk journalist som har hatt rett i mange av sine forutsigelser helt siden alt dette begynte for fullt, i mars/april 2020: https://zbbb278hfll091.bitchute.com/hybM74uIHJKf/LmAy39Ka8fLU.mp4

Lykke til!

peter_mccullough_pubmed_1598_athletes_cardic_arrest_since_jan_2021.jpg

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
neijanei skrev (10 minutter siden):

Nja. 

Sitat

Ved første øyekast kan vaksineringsgraden i Kina se ut til å være høy. Cirka 90 prosent av den voksne befolkningen er grunnvaksinert med to vaksinedoser.

Men i realiteten er situasjonen «ikke tilfredsstillende», ifølge Verdens helseorganisasjon (WHO).

Særlig ille er situasjonen for de eldste, som er mest utsatt for alvorlig forløp ved covid-19.

Blant folk over 80 år er bare 65,8 prosent vaksinert med to doser.

Bare 42 prosent av befolkningen over 80 år har mottatt en tredje oppfriskningsdose.

Beskyttelsen som eldre får fra to doser med de kinesiske vaksinene, ligger rundt 50 prosent eller lavere. Det er for lavt, mener WHO.

– Det er ikke tilfredsstillende beskyttelse i en befolkning på Kinas størrelse, sa Mike Ryan fra WHO i desember.

Kunne egentlig sitert hele artikkelen:

https://www.aftenposten.no/verden/i/gEve1A/kina-er-i-tidenes-koronaboelge-uten-skikkelig-beskyttelse-dette-gikk-galt

  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

https://www.ahajournals.org/doi/10.1161/CIRCULATIONAHA.122.061025

 

Circulating Spike Protein Detected in Post–COVID-19 mRNA Vaccine Myocarditis

Nå er det ingen tvil om at "vakisner" bidrar till hjerteproblemer

 

Og det også  er en interresant forskning:

Effectiveness of the Coronavirus Disease 2019 (COVID-19) Bivalent Vaccine

https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2022.12.17.22283625v1.full

 

Jo flere doser "vakisnen" motatt, jo mer sannsynlig en får covid. Skal det ikke være helt omvendt?:dontgetit:

 

 

 

Endret av neijanei
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
neijanei skrev (10 minutter siden):

https://www.ahajournals.org/doi/10.1161/CIRCULATIONAHA.122.061025

 

Circulating Spike Protein Detected in Post–COVID-19 mRNA Vaccine Myocarditis

Nå er det ingen tvil om at "vakisner" bidrar till hjerteproblemer

 

Og det også  er en interresant forskning:

Effectiveness of the Coronavirus Disease 2019 (COVID-19) Bivalent Vaccine

https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2022.12.17.22283625v1.full

 

Jo flere doser "vakisnen" motatt, jo mer sannsynlig en får covid. Skal det ikke være helt omvendt?:dontgetit:

 

 

 

Selvfølgelig bidrar de til hjerteproblemer, de simulerer ett virus som forårsaker hjerteproblemer. Dog skjer det i veldig liten grad ved covid og enda mindre grad ved vaksine.

Lenke til kommentar
:utakt skrev (14 minutter siden):

Det står i artikkelen:

Sitat

 

Beskyttelsen som eldre får fra to doser med de kinesiske vaksinene, ligger rundt 50 prosent eller lavere. Det er for lavt, mener WHO.

– Det er ikke tilfredsstillende beskyttelse i en befolkning på Kinas størrelse, sa Mike Ryan fra WHO i desember.

 

Dette forstår jeg ikke. Den kinesiske vaksinen er ikke effektiv med ca. 50% beskyttelse, mens våre "vakisner" er effektive med beskyttelsen på 30%?

https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2022.12.17.22283625v1.full

Sitat

Among 51011 working-aged Cleveland Clinic employees, the bivalent COVID-19 vaccine booster was 30% effective in preventing infection, during the time when the virus strains dominant in the community were represented in the vaccine.

 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
3 hours ago, Selfuniverse said:

Tusen takk.

Enda en svært seriøs lege som tar situasjonen meget alvorlig. Jeg var ikke helt klar over hvor ille det var med gravide kvinners foster. Heller ikke at eggene kan bli forurenset. Får mer vondt inni meg av å lære mer om dette. Heldigvis driver vi kanskje ikke å sprøyter den unge befolkningen vår like mye nå.

Denne legen, akkurat som alle andre leger som tar opp kampen, som han nevner, blir alle angrepet av systemet satt i plass med store pengesummer nettopp for å holde leger i sjakk slik at de ikke opponerer for mye. Han nevner jo at alle leger har fått notis direkte tilsendt der de får beskjed om at de skal kue seg for dette.

Han sier "Det er absolutt ingen tvil om at vaksinene har vært den største ubegrensede katastrofen innen medisin."

Hva er det som må til for at en lege skal si noe slikt? Jeg anbefaler alle å se videoen. Det er bare 30 minutt. Kan velges raskere avspilling også.

Og tusen takk til diskusjon.no for at vi kan snakke om dette svært viktige temaet. Jeg setter stor pris på det.

Ja, hvis vi hadde tid, så kunne vi lett lage flere sider lange lister over svært erfarne og seriøse og troverdige leger og forskere og gravende journalister og andre (rundt om i verden) som har kritisert både den såkalte pandemien og de nye sprøytene i svært sterke ordelag. Vi har noen helter her i Norge også, som Torkel Snellingen og Petter Dvergsdal, for eks. Men de fleste vanlige medier både her i Norge og i andre land har konsekvent unnlatt å omtale alt det som er blitt sagt. Isteden kommer de med "faktasjekkere", som gjerne ikke har noen egentlig dyp faglig ekspertise på det de "faktasjekker" overhodet. Norske medier skriver ikke engang stort om hva FHIs egne tall fra 2020 og 2021 viser, nemlig at det aldri var noen livsfarlig "pandemi" eller noen sann "nasjonal krise", at dødeligheten her i Norge var lavere fra mars 2020 til juli 2021 enn i en helt vanlig influensasesong, midt i alt det avis- og politikerdrevne hysteriet, at vi aldri var i nærheten av det som skjedde da "spanskesyken" fant sted, osv.

Hver gang jeg ser en fin, ung kvinne nå, en kvinne som tilsynelatende har livet foran seg, spør jeg meg selv i det stille: Har hun tatt en eller flere av disse nye sprøytene? Kommer hun til å kunne få barn, hvis hun skulle ønske det? Vil barnet bli født med sprøyterelaterte skader? Det er helt horribelt og helt tragisk, det som nå utfolder seg. 

Legger ved et innlegg fra et annet sted:

Vi kan ikke se bort ifra at noe av nedgangen kan skyldes de nye sprøytene. Det blir til en viss grad spekulasjoner på dette stadiet, men en mulig sammenheng bør definitivt studeres nærmere. Det vi kan si med sikkerhet er (1) at innholdet i sprøytene slett ikke alltid forblir i deltamuskelen eller i armen, slik folk til å begynne med ble lovet at de ville gjøre, (2) at innholdet i sprøytene ikke sjelden går rett over i blodstrømmen, og spres rundt til store deler av kroppen, (3) at de typene sprøyter som inneholder lipider eller fettbobler med PEG (slå det opp) har en tendens til å konsentere seg i kvinners reproduktive organer, inkludert eggstokkene (ovaries), hvor det er en helt reell mulighet for at de og det de inneholder kan gjøre skade, og (4) at nevnte PEG-partikler kan krysse flere av kroppens naturlige barrierer, inkludert den som beskytter hjernen, og den som beskytter livmor og foster i gravide. I tillegg til alt dette, som nå er godt dokumentert, i hvert fall mer enn godt nok dokumentert til at all videre bruk av disse sprøytene bør stoppes når det gjelder barn og unge og gravide, inntil alt dette er nærmere etterforsket, har vi tusenvis av rapporter i offentlige databaser om alvorlige og merkelige blødninger blant kvinner i alle aldre, uønskede aborter og dødfødsler, og så videre.

 

For mer info, se f.eks.: https://rumble.com/v1bcv3x-dr.-james-thorp-shocking-and-escalating-covid-vaccine-side-effects-in-pregn.html

 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
neijanei skrev (14 minutter siden):

Dette forstår jeg ikke. Den kinesiske vaksinen er ikke effektiv med ca. 50% beskyttelse, mens våre "vakisner" er effektive med beskyttelsen på 30%?

Her er det snakk om beskyttelse mot smitte? Våre vaksiner er heller ikke særlig gode på det (lenger), men de beskytter fortsatt mot alvorlig sykdom. Det gjør ikke de som brukes i Kina. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Dikedis skrev (57 minutter siden):

Hei der. Jeg kan forsikre deg om at det har vært en stor økning i antallet atleter/idrettsutøvere som har kollapset helt plutselig når de har presset kroppen til det ytterste. Men når jeg sier hundrevis, så mener jeg da selvfølgelig ikke kun Norge eller Norden, men hele Europa. Regner vi med Amerika, kommer vi opp i enda høyere tall. Dette fenomenet har vært et av de hotteste diskusjonstemaene på flere internasjonale internettfora i mange måneder nå, så hvis du ikke har hørt noe om det ennå, så sier det ganske mye om hvor effektiv informasjonsblokaden her i Norge har vært -- og er.

Men jeg forstår at du ønsker kilder og bevis. Det beste jeg kan gi deg akkurat her og nå er denne vektige uttalelsen fra Peter McCullough, som er en av USAs og verdens mest framstående hjertespesialister (se under).

Ellers så er ikke Wikipedia en pålitelig kilde til god informasjon om noe som har med corona eller covid eller andre kontroversielle temaer å gjøre. Wikipedia kan være et greit sted å begynne når det gjelder mange andre, mindre aktuelle teamer, men når det gjelder korona og covid og de nye sprøytene, kommer Wikipedia ofte med en masse sludder og vås (for å sverte ulike personer, for eksempel) som har lite eller intet med virkeligheten å gjøre. Google gjør noe av det samme, ved aktivt å manipulere søkeresultater, men Duckduckgo er OK.

Så prøv å søke på dette selv via Duckduckgo. Jeg har ikke tid til å bruke flere timer per dag på å prøve å overbevise deg og andre om at noe er veldig galt, alt jeg kan gjøre er å prøve å gi folk noen hint av og til om hva de bør begynne å se på.

Se vedlagt bilde av nylig Twitter-melding fra McCullough; url her:

https://twitter.com/P_McCulloughMD/status/1610257536162332672/photo/1

Har du mulighet, kan du også lytte til denne nye videoen fra Dave Cullen, en irsk journalist som har hatt rett i mange av sine forutsigelser helt siden alt dette begynte for fullt, i mars/april 2020: https://zbbb278hfll091.bitchute.com/hybM74uIHJKf/LmAy39Ka8fLU.mp4

Lykke til!

peter_mccullough_pubmed_1598_athletes_cardic_arrest_since_jan_2021.jpg

https://vm.tiktok.com/ZMFKSYgaU/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...