Gavekort Skrevet 24. februar Skrevet 24. februar Vårlig i lufta her på vestlandet, så klarte ikke å holde meg lenger 3
bzzlink Skrevet 24. februar Skrevet 24. februar (endret) Jeg starta sesongen for 14 dager siden. Veldig gøy på isbanen i Valdres Endret 24. februar av bzzlink 2
Leo_ Skrevet 16. mars Skrevet 16. mars Var ute å hjalp junior å montere stålvevd bremseslange på brems foran på Varadero 125'en i dag, ligger an til sesongstart. Er folket klare?
Hansien Skrevet 16. mars Skrevet 16. mars Jeg venter nok litt til for å slippe å vaske så mye. Men det gledes. Planlagt sommerturen allerede så satser på en solfylt sommer. 1
Gavekort Skrevet 16. mars Skrevet 16. mars Tok meg en tur i dag. Fortsatt litt i grenseland kaldt, selv med vinterhansker, men er temperatur nok til å råne rundt i byen (med regelmessige pauser for å tine fingrer). 1
Megaoctane Skrevet 17. mars Skrevet 17. mars (endret) Hentet sykkelen fra vinterlagring på lørdag. Gikk fint å kjøre 25 korte kilometer med varmeholker og vinterhansker. Blir kanskje å kjøre til jobb i morgen eller torsdag. Endret 17. mars av Megaoctane 1
Megaoctane Skrevet 22. mars Skrevet 22. mars Hei Noen som vet eksakte mål etc for hvor kjeglene skal legges og avstand mellom kjeglene? finner et bilde på nett, men den viser 4 kjegler
Dragonlove Skrevet 22. mars Skrevet 22. mars (endret) Megaoctane skrev (1 time siden): Hei Noen som vet eksakte mål etc for hvor kjeglene skal legges og avstand mellom kjeglene? finner et bilde på nett, men den viser 4 kjegler kjøreskolene bruker vel ca 3.5m mellom kjegler og 1m spor, du finner ikke noen offisielle tall for dette desverre, antall kjegler er vel rundt 6-7 Endret 22. mars av Dragonlove 1
Gavekort Skrevet 22. mars Skrevet 22. mars Fant standard oppsett på trafikkstasjonen her, om det er til hjelp 1
Engelhorn Skrevet 22. mars Skrevet 22. mars Megaoctane skrev (6 timer siden): finner et bilde på nett, men den viser 4 kjegler Ser ikke problemet. Kan du ikke bare fjerne den fjerde kjeglen??? 1
KriZZ Skrevet 2. april Skrevet 2. april Plukket opp ny doning i går! Nå er det bare å vente til veiene blir feiet og temperaturen stiger☀️🏍️ 1 4
Engelhorn Skrevet 2. april Skrevet 2. april Har vært noe så jævlig plaget med oljefilteret på Triumphen når jeg skulle ta vårservice nå. Holdt på tre kvelder med å få av driten før jeg til slutt klipte filteret i stykker og brukte varmluft på blokka. Tydeligvis har forrige eier eller forhandler brukt noe smøremiddel på gjengene for det begynte å renne noe nedover når jeg påførte varme. Og i tillegg var o-ringen knusk tørr. Så antar det har vært kombinasjon av noe gjengemiddel, tørr o-ring og antagelig brukt verktøy for å tilstramme filteret. For tappepluggen var også så hardt dratt til at jeg måtte bruke latmann på skrallen for å løsne den. Så i dag har jeg fått montert på felgene igjen med sprell nye Michelin Road 6, skiftet oljefilter og olje. Når jeg akkurat var ferdig begynte det selvfølgelig å snø 2
Gavekort Skrevet 2. april Skrevet 2. april Er noen smøremidler som er lite kompatible med nitrilpakninger, så kan hende forrige eier har prøvd å være smart og smurt på kobberfett eller noe som ikke er kompatibelt med nitril. KriZZ skrev (8 timer siden): Plukket opp ny doning i går! Veldig fin sykkel! Digger XSR. Veldig unikt og tidløst design.
Megaoctane Skrevet 4. april Skrevet 4. april (endret) Er det noen som vet om kjøregården i Drammen/Drøbak er åpen i helgene/påsken? Leste et sted at det er en kjøregård på varemessa Lillestrøm også som er åpen, stemmer det? Endret 4. april av Megaoctane
Gavekort Skrevet 4. april Skrevet 4. april En siste tur før Dave kommer. Barend-speil nedover: Yay or nay? 1 1
Abigor Skrevet 4. april Skrevet 4. april (endret) Ser ut som sånn tenåringene kjører (men da helst maksimalt ett). Er det mer praktisk? Ser du bedre bak? Hvis ikke er svaret klart NEI. Endret 4. april av Abigor 1
Gavekort Skrevet 4. april Skrevet 4. april Abigor skrev (Akkurat nå): Er det mer praktisk? Ser du bedre bak? Ja, siden jeg slipper at armene mine blokkerer sikt. Speil nedover er mer en caferacer-ting enn en ungdomsting synes nå jeg. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå