Gå til innhold

Russland angriper Ukraina


Gjest

Ny tråd er opprettet.

 

Poll  

269 stemmer

  1. 1. Russland invaderer Ukraina?

    • Ja
      110
    • Nei
      90
    • Vet ikke, usikker
      69

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Medvedev truer med at midler eid av utlendinger og/eller utelandske selskaper kan konfiskeres. 

Quote

... The arrest of funds of foreigners and foreign companies in Russia according to the country principle. Or maybe the nationalization of the property of those persons who are registered in hostile jurisdictions...

Norge eier via oljefondet aksjer for +-27 mrd. kr i Russland. Norge har sluttet seg til EUs sanksjoner mot Russland. 

Endret av debattklovn
Lenke til kommentar
Quakecry skrev (4 minutter siden):

Feil. Jeg etterspør kilder på at det blir brukt mobile krematorium i Ukraina, men ingen klarer å verifisere det òg sprer det rundt som en sannhet. Slike høye dødstall Ukraina forteller om tar jeg med en heftig klype salt. 

Denne saken er altover nyhetene.

Men viktigere er at Putin har lovfestet! at russiske dødsfall av soldater er hemmelige.

Familien får ikke vite noe feks.

Lenke til kommentar
Theo343 skrev (3 minutter siden):

Hvilke sexvaner og laster personen har er vel ikke det interessant? For min del er det interessante hva som vises av områder og lokal kultur. Hva han gjør på privaten bryr meg ikke. Dritt kan  man finne om alle hvis man vil.

Du velger selv hvem du ønsker å følge/støtte på YouTube :)

 

Lenke til kommentar
2 minutes ago, Gouldfan said:

Denne saken er altover nyhetene.

Men viktigere er at Putin har lovfestet! at russiske dødsfall av soldater er hemmelige.

Familien får ikke vite noe feks.

Tull og tull. Jeg har nevnt at nyheter alle bruker samme kilde som bare selv skrev ordrett at det var spekuleringer og rapporter. Det eksisterer ikke så langt noen bevis. Herregud, må dere nå tro på alt som kommer ur. Hvor har Russland offisielt sagt at ingen har dødd? Det skjønner alle ikke stemmer. 

Lenke til kommentar
6 minutes ago, Avero said:

Du velger selv hvem du ønsker å følge/støtte på YouTube :)

 

Jeg hverken følger personen eller støtter (utover å se på et par videoer som tilfeldigvis dukker opp med interessant innhold). Jeg ser på et bredt innhold som viser kulturelt interessant innhold så kan andre fokusere på skitten og cancel culture. Jeg fokuserer sjelden eller aldri på personen bak innholdet. Det interessante i videoene var ikke personen som filmer men det som vises.

Endret av Theo343
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Just now, Pettersenper said:

Det er fullt mulig å drepe 20 soldater. HIstorien er fulle av soldater som dreper mange. Skyt ned et transporthelikopter eller to og man er allerede der. Hvorfor er du så ivrig på å motsi moralboostende historier?

Fordi de sannsynligvis er eventyr? Det skal jo helst være sant.

Folk gjengir ukritisk ting de burde være kritiske til, og bare navnet "Ukrainian Reaper" roper jo propaganda, akkurat som "Ghost of Kiev" med null bevis. En enslig pilot som sirkler rundt i en MiG og skyter ned alt som nærmer seg, udødelig. Jada.

Lenke til kommentar
delfin skrev (Akkurat nå):

Fordi de sannsynligvis er eventyr? Det skal jo helst være sant.

Folk gjengir ukritisk ting de burde være kritiske til, og bare navnet "Ukrainian Reaper" roper jo propaganda, akkurat som "Ghost of Kiev" med null bevis. En enslig pilot som sirkler rundt i en MiG og skyter ned alt som nærmer seg, udødelig. Jada.

Selvfølgelig gir de kallenavn til de som dreper mange. Tror du det er ingen som dreper mange, eller blir det usannsynlig om de gir de som gjør det kallenavn etterpå?

Lenke til kommentar
Theo343 skrev (5 minutter siden):

Jeg hverken følger personen eller støtter (utover å se på et par videoer som tilfeldigvis dukker opp med interessant innhold). Jeg ser på et bredt innhold som viser kulturelt interessant innhold så kan andre fokusere på skitten og cancel culture.

Flott, men views på YouTube er praktisk talt finansiell støtte, spesielt når man deler det videre på nettet med andre - hvilket du har gjort.

Lenke til kommentar
2 minutes ago, Pettersenper said:

Dere sitter og sier at 20 stk er for usannsynlig og høres ut som en marvel film. Det er trolling det. 20 er et helt vanlig tall. Og det er helt vanlig å gi kallenavn.

 

Just now, Theo343 said:

"Nå må du gi deg. Dette er bilde av en finsk bonde som har vært på harejakt. helt latterlig hvor ukritisk du er" ;) Neida. La trollene holde på for seg selv.

Det er ingen som betviler at det er mulig å drepe flere. Men dette er bare en uverifisert fantasihistorie som spres rundt. Som om det var en hovedkarakter i en actionfilm. Flere tusen trykker liker òg tror det er sant uten at dem har gjort seg tanker om det er reelt. Propaganda og misinformasjon er i høygir på begge sider. Òg slik som ""ghost of Kiev" er dette også en røverhistorie. 

Lenke til kommentar
8 minutes ago, Avero said:

Flott, men views på YouTube er praktisk talt finansiell støtte, spesielt når man deler det videre på nettet med andre - hvilket du har gjort.

Jada Captain Obvious. Det er helt forferdelig å dele innhold uten å foreta en bakgrunnsjekk av vedkommende som måtte tjene noen øre på det.

EDIT:
Og neida @Avero . Du finner ikke så mye skitt ved å snoke på profilen.

Endret av Theo343
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...