Gå til innhold

Formel 1 2022

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Her gledes det til neste løp. Min favorittbane!! Om mulighetene hadde muliggjort det hadde jeg dratt dit først og fremst. Men Japan-turisme og covid går ikke akkurat sammen hånd i hånd: de er strenge og uforutsigbare.

men en vakker dag…

Endret av Retroman
  • Evil-Duck endret tittelen til Formel 1 2022 - Japanese GP - Suzuka (9. oktober)
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Min magefølelse er at de har avdekket noe og jobber nå iherdig med skadereduksjon. Man biter ikke hånda som gir deg mat og sånn, samtidig som du skal bevare maktbalansen.

Endret av Retroman
Skrevet

Ja, det er vel ingen grunn til å utsette om alt er på stell. Så noe muffens må det være. Skadebegrensning er nok realiteten. Hvordan kan kan resultatet pakkes inn i gråsoneproblematikk, usikkerhet, første år med budgetcap osv. Nytteløst å gi en straff som ikke påvirker resultatet. Og nytteløst å gi en straff som påvirker resultatet også. Om costcap ikke håndteres strengt, så er det "fritt fram" å overskride heretter.

Skrevet

Jeg skal til Japan GP 2023.

Noen som har vært på løp der og har tips ang billetter (hvor på banen) og andre momenter rundt løpet?

Kommer til å bo i Nagoya. 

Skrevet
indahla skrev (11 minutter siden):

Jeg skal til Japan GP 2023.

Noen som har vært på løp der og har tips ang billetter (hvor på banen) og andre momenter rundt løpet?

Kommer til å bo i Nagoya. 

Veldig kult! Hadde gått for grandstand V1 eller V2 for å få starten, atmostfæren, pitstop, samt alt som skjer utenom racing. Men beste plass for å se racing, må være Q2. Derfra ser du pitlane entry, 130R, Casio-triangelet og siste sving. En av de beste plassene for forbikjøring. Tror du også ser over til degner, derfra også.

Suzuka-Circuit-Map.jpg.b183d883566921905201cc40b70e3dbc.jpg

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...