Gå til innhold

Formel 1 2022


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Comma Chameleon skrev (2 minutter siden):

Sarkasme, ja?

Har vært klart til å kjøre i minst en halvtime nå. 

Nei.

Du så det på runden til griden at det fortsatt var vått. Er det noe jeg ikke orker så er det et Singapore GP som _alltid_ har SCs til å begynne med og at vi skal hive regn inn i mixen her nå de like gjerne kan vente en time. Jeg kan ikke huske sist vi hadde et interessant full wet race i F1, og dette løpet hadde ikke vært noe unntak.

Lenke til kommentar

Alpine, hva holder de på med? 

Rått kjørt av Perez. Ferrari hadde et løp uten noen brølere, det var godt. Ser ut som Aston Martin var i form denne helgen også. Synd med Hamilton, han hadde fortjent litt medgang. 

 

Sykt svette de var når de tok av seg hjelmen. Det ser skikkelig fælt ut. 

 

 

Endret av Sjørøver
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Sjørøver skrev (14 minutter siden):
Jeg har tidligere fått litt pes av noen for at jeg ikke liker Russel. Her er et klassisk eksempel på hvorfor han er vanskelig å like. Kjører inn i noen, og klager på radioen at det er den andre sin feil. Han burde fått et kurs av Hamilton om hvordan man håndterer sånne situasjoner. 

Enda verre enn den er når han holdt på å ta ut Bottas. Nesten reprise fra Imola i fjor.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
19 minutes ago, Sjørøver said:

Jeg har tidligere fått litt pes av noen for at jeg ikke liker Russel. Her er et klassisk eksempel på hvorfor han er vanskelig å like. Kjører inn i noen, og klager på radioen at det er den andre sin feil. Han burde fått et kurs av Hamilton om hvordan man håndterer sånne situasjoner. 

Neppe. Mye sutring på Hamilton idag. Blant annet kjeftet han på teamet. Vanskelig å like de begge. 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...