Gå til innhold

Formel 1 2022


Anbefalte innlegg

Dassen skrev (20 timer siden):

Mener du at det er Stroll jr. som hindrer laget i å bli et topplag nå? Det er ikke som at Herr 4x verdensmester med Red Bull og 14 vinn med Ferrari klarer å knekke koden heller.

Nei, det er ikke en problemstilling akkurat nå. Men han er absolutt ikke god nok om det skal bli ett topplag so sr. ønsker.

 

Dassen skrev (3 timer siden):

Hard ser ut som elendig racing dekk her. Spent på strategien til topp 9 her nå med pit stop

Hard var for hard ser det ut som. Synes godt det kan være et par pitstop per løp for å gjøre det mer spennende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Morn, da fikk jeg sett løpet i opptak uten å få med meg noe av det som skjedde underveis. Artig å se Leclerc så overlegen, han hadde full kontroll på løpet i dag. Sainz derimot. For en mareritthelg for hans del. Hans sjanser i sammendraget er nå gone, og Ferrari kommer til å satse alt på Lelerc.

RedBull har åpenbare reliability issues fremdeles. Max skal slite med å henge med i år om dette fortsetter. Hvis det blir Max som får problemene og Perez henter poeng, så er det helt greit for meg.

Mercedes, selv om de er langt bak Ferrari, hadde en solid race weekend. Artig med George på pallen finally! Litt mye syting fra Lewis i dag når George var heldig med VSC og safety car. Lite laget hans får gjort med det. Tror fortsatt Merc vil være raskest på et tidspunkt i sesongen.

Vanvittig gøy med Albono P10 ogå! 57 laps på hards og holder følge med de rundt, pitter på siste runde og får med seg ett poeng i den Williamsen der!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har alltid vært interessert i Formel 1, og har i år funnet en løsning for å følge med.

Som interessert i bilspill også, lurte jeg på hvilket Formel 1-spill jeg bør satse på? De nyeste har sikkert best grafikk, men jeg har ikke en veldig heftig spill-PC (i5-8400, 16GB minne, GTX 1060), og spillbarheten er mer viktig. Greit med muligheten til å velge vanskelighetsgrad også.

Lenke til kommentar
Nukleosid skrev (4 minutter siden):

Som interessert i bilspill også, lurte jeg på hvilket Formel 1-spill jeg bør satse på? De nyeste har sikkert best grafikk, men jeg har ikke en veldig heftig spill-PC (i5-8400, 16GB minne, GTX 1060), og spillbarheten er mer viktig. Greit med muligheten til å velge vanskelighetsgrad også.

Det offisielle spillet fra Codemasters er knall imo. Ville kanskje ventet et par måneder og kjøpt neste versjon, med mindre du finner F1 2021 på tilbud noe sted.

Lenke til kommentar
MartinF skrev (1 minutt siden):

Det offisielle spillet fra Codemasters er knall imo. Ville kanskje ventet et par måneder og kjøpt neste versjon, med mindre du finner F1 2021 på tilbud noe sted.

Takk for svar. Å ha det nyeste er ikke et must for meg. Kjøper gjerne et 2-3-4 år gammelt spill om spillbarheten er bedre.

F1 2019 koster 200 kroner på Steam.

Lenke til kommentar
  • Gavekort endret tittelen til Formel 1 2022 - Emilia-Romagna GP (24. April)

F1 2021 har en litt corny men ganske underholdende historie del, fint innsteg for å lære seg å kjøre bilene å bli kjent med litt mekanikker rundt spillet som kan være litt mer utfordrende om en bare hopper rett inn i en campaign. Nytt for 2021 spillet var vel og my teams hvor du lager ditt eget f1 team der du er fører og sjef og du må balansere utvikling, pengebruk osv. Også svært underholdende men enormt tidkrevende om en går litt dypt i det. Absolutt et knallspill som varmt kan anbefales, om en dropper Ray Tracing og div. tyngre grafikk options så tror jeg ett 1060 skal klare seg helt greit i 1080P

Lenke til kommentar
Evil-Duck skrev (2 timer siden):

Nytt for 2021 spillet var vel og my teams hvor du lager ditt eget f1 team der du er fører og sjef og du må balansere utvikling, pengebruk osv. Også svært underholdende men enormt tidkrevende om en går litt dypt i det. Absolutt et knallspill som varmt kan anbefales, om en dropper Ray Tracing og div. tyngre grafikk options så tror jeg ett 1060 skal klare seg helt greit i 1080P

Akkurat det høres jo litt spennende ut. Kanskje jeg bør gå for 2021 da, så lenge jeg kan kjøre det på brukbare grafikkinnstillinger.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...