Gå til innhold

Formel 1 2022


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Charles på pole, Verstappen og Perez følger etter. Perez vil muligens få straff senere for å ikke senke farten nok under yellows.

Katastrofekvalikk for Sainz som starter P9 i samme bil som er på pole. Gøy at Mercedes og McLaren begge ser ut til gjøre det bedre her enn de første to løpene.

Aston Martin er hot garbage i år...

Lenke til kommentar

Det her begynner jo å likne på fjoråret. Bare at Ferrari og Mercedes har byttet plass...

Sainz gjorde en feil på sisterunden, og fikk ikke forbedret tiden sin. Ut fra tidligere tider, så er han ikke så langt unna Leclerc som det ser ut som etter denne kvaliken.

Latifi har ikke mye skyld i det som skjedde idag, da. De på F1TV var klokkeklare på at det var Stroll sin skyld 100%.

Men har Aston Martin råd til å kvitte seg med Stroll da?

Lenke til kommentar
Ratleto skrev (30 minutter siden):

Men har Aston Martin råd til å kvitte seg med Stroll da?

Ser ikke noen grunn til at de skal kvitte seg med ham. Fyren har klart seg godt i krevende situasjoner og har motbevist de fleste av kritikerne som pekte på han som en pay-driver. Han har holdt stand som team mate til 4x verdensmester Vettel. 

Men for å svare på spørsmålet ditt. Nei, uten Stroll jr. forsvinner nok Stroll sr. og pengene de racer med.

Lenke til kommentar
Evil-Duck skrev (1 time siden):

Herlig å se Mclaren begynne å klare seg bedre! Kanskje jeg skal begynne å pusle sammen Lego mclarenen min iløpet av helga 🤓

Har Lego-settet stående på kontoret her jeg og. Haaaar så lyst til å bygge den nå i påsken, men skal flytte om noen uker. Tror det blir så jeg venter en liten måned til. Om jeg klarer... 😅

Lenke til kommentar
MartinF skrev (50 minutter siden):

Har Lego-settet stående på kontoret her jeg og. Haaaar så lyst til å bygge den nå i påsken, men skal flytte om noen uker. Tror det blir så jeg venter en liten måned til. Om jeg klarer... 😅

Koste meg med det i forrige uke, men det er en halvmeter med bil som du må flytte med. Tar sikkert et eget sete i bilen.

Lenke til kommentar
Sjørøver skrev (13 minutter siden):

Har stroll senior råd til å ha sønnen som sjåfør om han vil bli ett topplag? 

Mener du at det er Stroll jr. som hindrer laget i å bli et topplag nå? Det er ikke som at Herr 4x verdensmester med Red Bull og 14 vinn med Ferrari klarer å knekke koden heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
ChopperReid skrev (1 time siden):

Våkna nettopp så får bare se andre halvdel,  hva har skjedd med Vettel og Sainz?

Sainz fikk dårlig start på hard dekk og kjørte ut etter å ha fighta bak i feltet. Kom seg ikke løs fra grusen. Vettel mista bakenden over en kerb og traff veggen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...