Gå til innhold

Formel 1 2022


Anbefalte innlegg

Jeg kjenner til det der Jarmo, men som jeg sa etter løpet sist, de burde bare lag max bak perez hvis dette var strategien, ikke sende Maz 4 sekunder foran rett før mållinjen, så dreit de seg ut på dekka i tillegg. Og hva sikter egentlig Max til? Det er det jeg mener. 

Enig Evil-Duck, Angående Atle.  Jeg mente Stein, ikke Henning.

De er flinke også, det handler ikke om det. Hadde det enda vert Hauger de hadde så sterke følelser for, så skulle jeg nå forstått det. 

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Retroman skrev (7 timer siden):

Hvorfor drar folk opp et fem år gammelt klipp?

Det var egentlig mer for det var morsomt. Jeg er haas og Alonso fan, så håper på litt spenning og høyere nivå til neste år. 

 

guttorm skrev (2 timer siden):

Bare Viasat studio fyrer opp på egenhånd, først hvor de slaktet Redbull og alt i fra A til Å om straff etter budsjett saken. Stryking av VM tittelen inkludert. 

De norske i Viasat f1 holder med Mercedes, og det sliter de å skjule. Spesielt Henning og Atle. Atle oppfører deg som en kødd på Twitter med alle som er uenige med han også. 

Lenke til kommentar
Sjørøver skrev (4 timer siden):

Det var egentlig mer for det var morsomt. Jeg er haas og Alonso fan, så håper på litt spenning og høyere nivå til neste år. 

 

De norske i Viasat f1 holder med Mercedes, og det sliter de å skjule. Spesielt Henning og Atle. Atle oppfører deg som en kødd på Twitter med alle som er uenige med han også. 

Heldigvis bruker jeg bare F1 TV :)

Lenke til kommentar

Så det lange innlegget til Red Bull der de adresserer Max/Checo samt søppelet fra SoMe. Det siste de kommenterer er jeg enig i - at folk driver og drapstruer osv er faen meg patetisk. Men når Red Bull direkte lyver om hva som har skjedd for å unnskylde Max, da har han så mye makt over teamet at det kan bli skadelig for både team og medsjåfør. Red Bull skrev at han dessverre fikk beskjed for sent i siste sving og ikke rakk å utføre teamordre. Max fikk ordre tidlig i runden, rundt sving 6, samt at han tre ordre til før han passerte mållinja. Direkte uspiselig mtp alt Checo har gjort for han. Håper Checo har lært at alle må fighte sin egen fight i Red Bull.

E93A5C0B-ED84-48A6-9F95-B96C909DF6C9.jpeg

Endret av Retroman
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Retroman skrev (10 minutter siden):

Så det lange innlegget til Red Bull der de adresserer Max/Checo samt søppelet fra SoMe. Det siste de kommenterer er jeg enig i - at folk driver og drapstruer osv er faen meg patetisk. Men når Red Bull direkte lyver om hva som har skjedd for å unnskylde Max, da har han så mye makt over teamet at det kan bli skadelig for både team og medsjåfør. Red Bull skrev at han dessverre fikk beskjed for sent i siste sving og ikke rakk å utføre teamordre. Max fikk ordre tidlig i runden, rundt sving 6, samt at han tre ordre til før han passerte mållinja. Direkte uspiselig mtp alt Checo har gjort for han. Håper Checo har lært at alle må fighte sin egen fight i Red Bull.

E93A5C0B-ED84-48A6-9F95-B96C909DF6C9.jpeg

Haha, ja det er relativt tydelig hva de driver med. Jeg har 0% tro på at dette handler om hets, men jeg har en god tro på at det handler om å slukke sponsorbranner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tror Piastri kommer til å gjøre det bra, det blir vel i hovedsak en fight mellom de Vries og Piastri, Sargeant har ikke på langt nær like mye F1 erfaring som de 2 andre rookiene så det blir vel litt "urettferdig" å sammenligne.

Uansett spennende at en får 3 nye rookies neste år selv om det betyr at vi mister Vettel, Ricciardo og Latifi. Og litt interessant å se på Haas som nå har gått fra det sære oppsettet med 2 rookies den ene sesongen og til 2 erfarne "old dogs" et par sesonger senere :p

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar
Sjørøver skrev (7 timer siden):
Lurer på hva salt innholdet i Otmar er... 

Virker litt salty ja, men samtidig så tror jeg det er smart av han å støtte sjåførene veldig tydelig. Å starte sesongen med å være 'skuffet' over lineupen av sjåfører er ikke bra det heller. Kunne sikkert formulert seg litt bedre, men det ikke så ille egentlig.

Og jeg tror han har rett. Jeg regner ikke med at folk forventer at Piastri skal gjøre det bedre enn Gasly. Piastri kan muligens nå høyere, men nå blir det en rookie-sesong der jeg forventer at Gasly med sin erfaring presterer bedre.

Ting kan endre seg neste sesong men vi ser jo at Alpine slo McLaren i år, og hvis performance er ca lik så blir vel Gasly å slå Piastri.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...