Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
5 hours ago, Gjest Baardsen said:

De henges jo ikke ut for å avsløre hva de driver med, dette er kun for å svartmale enkeltindivider rett før et valg og det er lavmoral. La oss legge lista litt høyere enn dette, ikkesant?! 

På samme måte som man offentligjør en del straffesaker har ikke politikere noe større rett på vern enn andre. Jeg er enig i at timingen nok var planlagt men det endrer ikke saken. Samt man har et særskilt samfunnsansvar i slike verv.

Jeg sa det når Ropstad stod anklaget alene "Han er nok neppe alene" og det er fordi jeg visste dette var en systemisk greie som nok ville kunne avsløre vesentlig fler enn Ropstad. Ropstad var starten men å fokusere på kun han i dette er en feil jeg håper ingen gjør.  Ropstad vil neppe blie stående alene i dette om man får i gang en god gransking.

Det viktigste er å få klarheter i hvor omfattende dette har vært, hvem som har vært involvert og sørge for at de får samme behandling som du og jeg ville fått. Likhet for loven. Skal vanlig folk beholde troa på rettstaten er det ingen vei utenom.

Riksrevisjonen må på banen. At presidentskapet i stortinget har nektet de å gjøre jobben sin siste 4 år er en katastrofe.

Endret av Theo343
  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Det er strengt tatt kommet frem flere skandaler innenfor Stortinget nå. Også noe om at Solberg sin regjering har stanset en granskning tidligere. Jeg husker ikke helt alt det de ansvarlige i økonomiavdelingen for tinget hevdet, men det ser ut til at det er nokså omfattende svikt og trolig korrupsjon.

Ropstad er ikke alene. Rotevatn er nå også i bresjen. Det samme skjer flere.

Stortinget har vedtatt at eksterne autoriteter skal granske omfanget.

  • Innsiktsfullt 4
Lenke til kommentar
14 hours ago, Baranladion said:

Jeg er av den oppfatning at det ikke er så lett å bli kvitt slike folk så lenge de er valgt inn, så jeg synes timingen er bra, vedkommende fratas muligheten til å svindle til seg felleskapets midler. 

I så måte så vil jeg si at timingen er perfekt, hadde man avslørt det midt i perioden, så kan det tenkes at det hadde holdt å være lei seg, og så hadde folk glemt det, og vedkommende i praksis sluppet unna.

Det er ikke sikkert du ser det men dette handler mest om din egen dømmekraft, ikke hvor skyldig en eller annen politiker er i skattesvindel. De er mennesker de også og synes sikkert som alle vi andre at skattenivået i Norge er altfor høyt. Skal vi være mest opptatt av å henge ut andre eller se an våre egne feil og mangler først? Dette handler mye om din egen personlige integritet og heller lite om skattesvindel. Fei for egen dør og la de som vil få svindle så mye de vil. De skal ikke henges ut i media men kan selvfølgelig straffes om de blir tatt. Det er vel ikke akkurat så veldig overlagt dette her. Heksejakt hører fortiden til. 

Lenke til kommentar
anon_83104 skrev (9 timer siden):

Det er strengt tatt kommet frem flere skandaler innenfor Stortinget nå. Også noe om at Solberg sin regjering har stanset en granskning tidligere. Jeg husker ikke helt alt det de ansvarlige i økonomiavdelingen for tinget hevdet, men det ser ut til at det er nokså omfattende svikt og trolig korrupsjon.

Ropstad er ikke alene. Rotevatn er nå også i bresjen. Det samme skjer flere.

Stortinget har vedtatt at eksterne autoriteter skal granske omfanget.

Det var vel strengt tatt Stortinget som stoppet granskingen fra Riksrevisjonen når de fant ut at Riksrevisjonen ikke hadde myndighet til å kontrollere Stortinget.

https://www.aftenposten.no/norge/politikk/i/L5Pd11/riksrevisoren-kan-ikke-granske-pendlerbolig-saken-det-kan-vi-takke

Greit å legge skylden på de som har den. 

Nå som de ber eksterne granske, så burte de latt Riksrevisjonen gjøre det, i stedet for ett eksternt advokatfirma. Nå kommer nok kostnadene ved granskingen opp i mer enn det politikerne skylder i skatt. 

Lenke til kommentar
Gjest Baardsen skrev (59 minutter siden):

Det er ikke sikkert du ser det men dette handler mest om din egen dømmekraft, ikke hvor skyldig en eller annen politiker er i skattesvindel. De er mennesker de også og synes sikkert som alle vi andre at skattenivået i Norge er altfor høyt. Skal vi være mest opptatt av å henge ut andre eller se an våre egne feil og mangler først? Dette handler mye om din egen personlige integritet og heller lite om skattesvindel. Fei for egen dør og la de som vil få svindle så mye de vil. De skal ikke henges ut i media men kan selvfølgelig straffes om de blir tatt. Det er vel ikke akkurat så veldig overlagt dette her. Heksejakt hører fortiden til. 

Jeg er prinsipielt enig med deg, men politikere har nesten "get out of jail for free" card når det kommer til sine verv. I det normale arbeidslivet, så ville en leder eller ansatt som feks begikk underslag, både få økonomisk straff og sannsynligvis miste sin jobb.  Samme straff er ikke gjeldende for politikere, og inntil noe sånt er på plass, er det ingen annen måte å få ut politikere som misbruker, underslår eller begår andre kriminelle handlinger enn å påvirke velgerne til å ikke velge dem, ved å belyse det de har gjort. 

Det er selvfølgelig ikke en bra løsning, men så lenge de er såpass beskyttet, så ser jeg ikke andre måter å løse det på? 


 

 

Lenke til kommentar

Helt enig, det må være Riksrevisjonen som nå fikk foreta granskingen. Jeg har mer tillitt til det appratet da jeg har sett at de ikke lar store statlige etater slippe billig unna når det er noe å sette fingeren på. Jeg ble mildt sagt sjokkert når jeg hørte at stortinget har stoppet gransking av deres IT systemer. Ikke minst når de i etterkant har blitt hacket pga. meget dårlig sikkerhet i enkelte systemer.

En av årsakene til at jeg ønsker at Riksrevisjonen skal gjøre dette fremfor en "uavhengig ekstern",  er når man benytter eksterne så åpner det også for en del mulige innvirkende momenter man ikke har kontroll på. Riksrevisjonen er opprettet nettopp for å unngå slike elementer.

Er det et kontrollorgan som virkelig fungerer etter intensjonen fremfor å være litt i gata "bukken som passer havresekken", så er det nettopp Riksrevisjonen. 

Men hvorfor har ikke Riksrevisjonen myndighet til å kontrollere stortinget? Mener de det er en form for inhabilitet? Jeg ser ingen grunn til at storting og regjering skal være unntatt Riksrevisjonen, det fjerner jo formålet med den.

Bare dette er en større skandale enn skattesvindelen i mine øyne.

Endret av Theo343
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Theo343 skrev (3 timer siden):

Helt enig, det må være Riksrevisjonen som nå fikk foreta granskingen.

 

Det ville vel ha vært mer tilsvarende en intern granskning, ville det ikke? Jeg har ingen tillitt til interne granskninger. Oftest så er det vel juridisk selvforsvar i de formene man kan gjøre juridisk selvforsvar. Innen byråkratiet så er det juks med ordbetydninger, ledende og usaklige spørsmål, og gjøres dette til flere, så har man oppnådd resultatet sitt; en gjeng som vokter hverandre. Det er den billigste løsningen man har for å slippe unna. En både og løsning hvor advokater med blod på tann og revisjonen er kanskje mest pålitelig.

 

Theo343 skrev (4 timer siden):

Men hvorfor har ikke Riksrevisjonen myndighet til å kontrollere stortinget? Mener de det er en form for inhabilitet? Jeg ser ingen grunn til at storting og regjering skal være unntatt Riksrevisjonen, det fjerner jo formålet med den.

Bare dette er en større skandale enn skattesvindelen i mine øyne.

 

Det er mulig korrupsjon, ja. Svært alvorlig.

Lenke til kommentar
On 9/23/2021 at 9:39 AM, Gjest Baardsen said:

Det er ikke sikkert du ser det men dette handler mest om din egen dømmekraft, ikke hvor skyldig en eller annen politiker er i skattesvindel. De er mennesker de også og synes sikkert som alle vi andre at skattenivået i Norge er altfor høyt. Skal vi være mest opptatt av å henge ut andre eller se an våre egne feil og mangler først? Dette handler mye om din egen personlige integritet og heller lite om skattesvindel. Fei for egen dør og la de som vil få svindle så mye de vil. De skal ikke henges ut i media men kan selvfølgelig straffes om de blir tatt. Det er vel ikke akkurat så veldig overlagt dette her. Heksejakt hører fortiden til. 

Jeg tenker du er i kraftig utakt med resten av samfunnet her. Ja politikere er folk de også. Men det gir dem ikke et frikort til å tilrane seg fordeler, jukse på skatten eller på andre måter berike seg selv på bekostning av fellesskapet. Jeg tenker nok heller at Ropstad fortjener alt som har blitt skrevet om denne saken, og det er helt naturlig at slike synder kommer opp og frem i lyset slik at vi kan ordne oss på en måte som gjør at vi unngår slikt fremover. 

Dette er det vi kjenner til som Ropstad har grabbet og grisket til seg til tross for at fyren faktisk bodde i Oslo. Mtp det som alt er kommet fram blir det jo både legitimt og naturlig å undres på om Ropstad har flere skjulte lik i skapet. 

  • Gratis bolig i over 10 år, der inngår også gratis strøm, telefon og internett
  • Gratis "hjemreiser" til foreldrene, der har Ropstad krevd refusjon fordi det maksimerer profitten. 
  • Jukset på skatten og faktisk både løyet og begått dokumentforfalskning for å slippe skatt

Du må huske på at i bunn her, så gjelder ikke den massive frustrasjonen og kritikken først og fremst Ropstad isolert. Selv om Ropstad utvilsomt har stilt seg lagelig til for hugg med å opptrå så griskt og grådigt som han har gjort. Frustrasjonen blant folk flest føler jeg er mer et uttrykk over alt snusket som har skjedd blant eliten i lengre tid. Og hvor de "har beklaget og sagt seg lei for det". Ingen straff er gjennomgangsmelodien og slik kan det ikke fortsette. Her er noe av det eliten [Les politikere] har holdt på med i flere tiår. 

  • Gratis bolig på sviktende grunnlag og skattefritt til tross for at det er feil og juks
  • Snike til seg gode etterlønnsordninger på tross av andre inntekter
  • Juks med reiseregninger
  • Kostbare og skattefrie selskapeligheter langt utover det som godtas blant private bedrifter
  • Kone og barn med på reiser under dekke av "møtevirksomhet". 

Dette er jo bare toppen av isfjellet, legg også til sviktende moral når det kommer til sexkjøp, rekruttering av sexpartnere blant partienes unge rekrutter og flere sexskandaler. 

Ja de er vanlige folk, men heller ikke vanlige folk kan holde på på denne måten uten å måtte risikere både negativ oppmerksomhet, i form av pressedekning når slike saker sprekker eller at folk flest også blir engasjert og uttrykker sin avmakt over at slikt fortsatt pågår blant eliten. 

Er skattenivået virkelig for høyt? I forhold til hva eller hvilke andre land? Hvilke ordninger i samfunnet er du villig til avskaffe for å betale mindre skatt? Skal vi fjerne sykepengene? Slutte med ledighetstrygd? Slutte med å tilby gratis utdanning, slik at vi kan akselerere klasseskillet ennå raskere? Eller fjerne gratis helseordninger? Hva med fødselspermisjon eller alderspensjon? Dette er bare noen av godene folk flest nyter godt i løpet av livet. Goder fra fellesskapet, som gjør at vi har et samfunn og et sikkerhetsnett som i det minste kan avlaste og skape levelige liv også for de som rammes av ulykke, sykdommer, konkurser eller arvelige sykdommer eller fødselsdefekter. 

Jeg tenker at vi har et skattetrykk som speiler det samfunnet vi lever i, og jeg ser ikke at andre land har klart å løse ting på en måte som er vesentlig bedre for befolkningen enn vi har i gjort her til lands. Vi har et sikkerhetsnett og siden vi har det må vi også bidra og betale for det. Er du uenig kan du bli politiker og forsøke å endre det eller du kan melde utflytting til et land med lavere skatter også ser vi åssen du liker det om der blir syk og feks får kreft når du mister bolig og alt du eier og for å få betalt og gjennomført cellegiftkur og operasjon. Og i mange land kan jo selv et litt komplisert benbrudd gjøre at pasienten enten får manglende behandling eller endre opp som gjeldsoffer og fattigfant etter et hendig uhell. Vil du helt dit bare for å spare skattekroner?

Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg betaler min skjerv og min skatt. Ikke alltid med like stor glede og et et bredt glis men jeg betaler og jeg gjør det uten sinne og frustrasjon. Fordi jeg er et lite tannhjul i den store maskinen som er skatteinngang og omfordeling av ressurser og goder. Jeg heier på vår velferdsstat og inkluderende samfunnsmodell. Vi løfter de rundt oss i solidaritet og vi har et system for det. Med like goder og lik velferd uansett bakgrunn og klasse. Og slik vil jeg at det skal fortsette. 

Men vår modell fordrer at folk flest bidrar. Da må og skal det reageres når noen velger å bevilge seg selv rettigheter ingen andre har, som feks å snyte på skatten, snike til seg gratis bolig osv. Politikere er som du sier vanlige folk, og vanlige folk betaler sin skatt og bidrar til fellesskapet. Og det samme må og skal gjelde politikerne våre. 

Hverken politikere eller andre skal få svindle på skatten i min verden. Ropstad har ikke fått noe mer pes enn det han fortjener i saken. Og han er jo også i veldig stor grad skyld både i jukset og omfanget saken har fått. For Ropstad har gang på gang benyttet media til å forsøke å vri saken slik at han fremstår uskyldsren, også viser det seg altså at selv første gang han ble konfrontert med saken viste Ropstad veldig godt at han også hadde jukset på skatten. Om Ropstad hadde hatt litt mer selvinnsikt og i det minste et lite snev av moral og etikk så hadde han alt i første intervju fortalt ting slik de egentlig var fremfor å forsøke å fordekke saken, tåkelegge og prate seg ut av den og pynte på sannheten.

Som man reder ligger man, og det blir en massiv skivebom av deg når du retter kritikken mot media og vanlige folk fremfor å ta et standpunkt til svindel og juks med midler som tilhører fellesskapet. Om du leser de sakene feks i Aftenposten som har omtalt denne saken så er det på ingen måter en heksejakt eller massiv uthengning av hverken Ropstad eller andre politikere. Saken er belyst og det at Ropsatd så lenge han klarte forsøkte å fornekte saken og det han har gjort førte jo bare til at journalistene gravde dypere. Ropstad var på ingen måte villig til å ta ansvar for egne handlinger og forsøkte å snike seg unna. Sånt blir det presse av. 

Og Ropstad har hele veien forsøkt å underspille egen rolle, samtidig som han har forsøkt å legge all skyld på administrasjonen, smk og skatteetaten. Han har virkelig ikke tatt ansvar, og helt frem til 12 timer før hans avgang så forsøkte han å klamre seg til sitt verv, og skyldte på "å tatt uheldige valg". Det var ikke noe uheldig valg, det var et meget bevist valg fra en som ønsket å berike seg selv på bekostning av fellesskapet, og samtidig så er det respektløst i forhold til hans kolleger som alle blir stilt i et dårlig lys pga han og hans handlinger. 

I denne konkrete saken er det kun en plass å rette kritikken, og det er på Ropstad og hans grådighet samt manglende vilje til å bidra til fellesskapet. Og ekstra ille blir det fordi Ropstad i kraft av sin posisjon og verv er en meget privilegert mann, med privilegert økonomi. Bedraget handlet ikke om at barna trengte nye vintersko eller bunnet i et desperat ønske om et varmt måltid hver dag til familien. Juksingen handlet bare om generell grådighet og ønsket om å få ennå tykkere lommebok, selv om det gikk på bekostning av fellesskapet. 

Endret av bojangles
  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
7 hours ago, Gjest Baardsen said:

De er mennesker de også og synes sikkert som alle vi andre at skattenivået i Norge er altfor høyt.

Jepp, men likevel svindler ikke vi vanlige folk staten for hundretusenvis eller millioner av kroner. 

Quote

Skal vi være mest opptatt av å henge ut andre eller se an våre egne feil og mangler først?

Når statens ledere begår grov kriminalitet må det etterforskes og frem i lyset. Ellers avler man korrupsjon. 

Quote

Fei for egen dør og la de som vil få svindle så mye de vil.

Hvis du vil la folk svindle deg for penger privat så go ahead. Fellesskapets midler angår alle skattebetalere, og det kan godt være du ikke bryr deg et fnugg om det men mange andre bryr seg faktisk. 

Quote

 Heksejakt hører fortiden til. 

Dette er ikke en heksejakt, men en priviligert, overbetalt politiker som forhåpentligvis må ta konsekvensene av å lyge og jukse med systemet. 

  • Innsiktsfullt 3
Lenke til kommentar
1 hour ago, bojangles said:

Er skattenivået virkelig for høyt? [1] I forhold til hva? Hvilke ordninger i samfunnet er du villig til avskaffe for å betale mindre skatt? Skal vi fjerne sykepengene? Eller gratis helseordninger? Hva med fødselspermisjon eller alderspensjon? Jeg tenker at vi har et skattetrykk som speiler det samfunnet vi lever i. Vi har et sikkerhetsnett og siden vi har det må vi også bidra og betale for det. 

(...)

Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg betaler min skjerv og min skatt. Ikke alltid med glede og et et bredt glis men jeg betaler. Fordi jeg er et lite tannhjul i den store maskinen som er skatteinngang og omfordeling av ressurser og goder. Jeg heier på vår velferdsstat og inkluderende samfunnsmodell. [2]

 [1] Nei, jeg synes ikke skattenivået er høyt. Tvert imot var det høyere før, når folk hadde mindre i utgangspunktet, og jeg ser ingen grunn til å gi opp fellesskap-tankegangen. Spesielt ikke siden framtiden ser ut til å holde en rekke utfordringer som krever sterke løft i fellesskap for å løse. 

[2] Du kan snakke litt for meg også. Jeg har alltid betalt min skatt med glede, og ser ingen samfunn i verden som er spesielt mye bedre enn vårt. Selv i Norge har helseutfordringer i familien en stor økonomisk og praktisk belastning. Det er lett å se for seg enda bedre modeller, med enda bedre tilrettelegging for de aller svakeste. Men skal man bli født, er vårt samfunn mitt førstevalg hver gang.

Det ser ut til at denne verden er full av unge, sinte menn som mener Staten stjeler penger fra bedrifter og alle som lykkes med noe, og dermed føler det er rettferdiggjort når de selv snyter på skatt eller ordninger. Ropstad er kanskje ikke en av de sinte, men ser jo at han tilhører de som gjerne unnlater å bidra til felleskassa, også når bidraget er lovpålagt. Neste gang er det fint om media får igang sjekkingen av ordningene et par-tre uker tidligere i forholdt til valget. Da hadde kanskje KrF bare hatt to representanter inne nå, eller i alle fall fått bytta ut én.  

Endret av tommyb
  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 3
Lenke til kommentar

Ekspresident på Stortinget lot voksen sønn bo i pendlerboligen i flere år
https://www.aftenposten.no/norge/politikk/i/v53oJL/ekspresident-paa-stortinget-lot-voksen-soenn-bo-i-pendlerboligen-i-flere

Sitat

Olemic Thommessen (H) lot sin 29 år gamle sønn bruke stortingsleiligheten som studenthybel. Selv pendlet han til Lillehammer. – Det bør være innenfor, sier den tidligere stortingspresidenten.

Olemic Thommessen (H) har sittet på Stortinget siden 2001. Fra høsten 2013 var han stortingspresident. Administrasjonen var da underlagt ham, og han hadde i siste instans øverste ansvar for politikernes goder.

I 2018 måtte han gå av. Han hadde ikke lenger flertallets tillit etter byggeskandalen på Stortinget.

Den fremtredende Høyre-politikeren har hele tiden hatt gratis pendlerbolig i Oslo. Aftenposten har tidligere omtalt at Thommessen i januar kjøpte seg egen leilighet i hovedstaden. Det opplyste han ikke Stortinget om.

I dag kan Aftenposten fortelle at Thommessen i flere år lot sin voksne sønn bo i stortingsleiligheten. Sønnen var da i slutten av 20-årene og student i Oslo. Selv pendlet Thommessen ofte til og fra Lillehammer.

Hva i alle dager...

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (6 timer siden):

Hva i alle dager...

For meg virker som Thommesen forsøker å si at han også hadde leiligheten som sin primærbolig. Sammen med sønnen.

Sitat

– Ja, litt til og fra. Han hadde også bopel på Lillehammer, men det var i forbindelse med studier. Han bodde der sikkert også i mange helger mens jeg ikke var der, hvis det er det du spør om.

 

Lenke til kommentar
7 hours ago, sedsberg said:

Jeg lurer på hvor mye annet de driver med som vi ikke vet om? De kommer nok til å sikre seg bedre framover for å ikke bli avslørt igjen.

Jo mer journalistene graver jo mer dritt vil de finne. Kanskje vi bare skal få tatt et kjemperøsk nå og bli ferdig med dritten slik at vi kan starte med blanke ark mens de som blir dømt skyldige i skattesvik, svindel eller andre lurerier eller triksinger får seg en time out på vann og brød? Det oppholdet skal jeg gladelig bli med på sponsen på. 

Lenke til kommentar
53 minutes ago, frohmage said:

For meg virker som Thommesen forsøker å si at han også hadde leiligheten som sin primærbolig. Sammen med sønnen.

 

Sammen med sønnen ja, men sønnen var jo ikke på stortinget. Han var student og nesten 30 år gammal. Ok om sønnen var elev på videregående men dette klinger vel ikke helt bra vel? Bør det være greit husere voksne barn i gratisleilighet? Nei jeg tror ikke det, eller det føles ikke riktig for meg. Vi får se hva andre mener, jeg føler dette er nok en runde der eliten beriker seg selv og sine på bekostning av fellesskapet. 

Lenke til kommentar
bojangles skrev (5 minutter siden):

Jo mer journalistene graver jo mer dritt vil de finne. Kanskje vi bare skal få tatt et kjemperøsk nå og bli ferdig med dritten slik at vi kan starte med blanke ark mens de som blir dømt skyldige i skattesvik, svindel eller andre lurerier eller triksinger får seg en time out på vann og brød? Det oppholdet skal jeg gladelig bli med på sponsen på. 

Må nå huske at disse politikerne er så utrolig dyktige i jobben de gjør, ville vært en skandale å byttet ut dette med folk som ikke har lang og god nok politisk erfaring. Worst case så må vi ta inn folk med bred arbeidserfaring på stortinget. 

Eller vent.... Hadde kanskje ikke vært så dumt? 

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
bojangles skrev (1 time siden):

Bør det være greit husere voksne barn i gratisleilighet? Nei jeg tror ikke det, eller det føles ikke riktig for meg.

Det må da være opp til foreldrene (huseierne) å avgjøre om barna skal få bo gratis hjemme, men jeg er usikker på om jeg tror på at den tidligere stortingspresidenten faktisk bodde der samtidig som sønnen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
20 minutes ago, frohmage said:

Det må da være opp til foreldrene (huseierne) å avgjøre om barna skal få bo gratis hjemme, men jeg er usikker på om jeg tror på at den tidligere stortingspresidenten faktisk bodde der samtidig som sønnen.

Men i slike saker så blir det fort rot og mistenkeliggjøring. Hadde han pendlerleilighet fordi han trengte det selv, eller var det et påskudd slik at sønnen kunne bo gratis under studiene? Hvor var døgnhvil egentlig? Fikk han egentlig gratis bolig, lot sønnen bo der alene også pendlet han selv til og fra byen? Er det greit om det var slik? Blir ikke det å gi sønnen til et storingspolitiker fordeler andre ikke har? De fleste studenter jeg kjenner jobber så mange timer de kan per måned for å klare å betale bolig blant annet. Og mange klarer jo ikke studiene på normert tid pga mye jobbing for å spe på økonomien. Om sønnen til Thommesen i realiteten var den som bodde i stortingsboligen og disponerte den så er det svindel i mine øyne. Vi får vel se hva de finner ut. Er jo ingen grunn til å stole på uttalelser fra Thommesen selv i denne saken. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...