Gå til innhold

Formel 1 2021


Melding lagt til av Gavekort

For neste års sesong, bruk denne tråden:

 

Anbefalte innlegg

Mercedes:

Lewis Hamilton

George Russell

Red Bull:

Max Verstappen

Sergio Perez

McLaren:

Daniel Ricciardo

Lando Norris

Aston Martin:

Sebastian Vettel

Lance Stroll

Alpine:

Fernando Alonso

Esteban Ocon

Ferrari:

Charles Leclerc

Carlos Sainz

AlphaTauri:

Auki (todennäköisesti Pierre Gasly)

Auki

Alfa Romeo:

Valtteri Bottas

Auki

Haas:

Mick Schumacher

Nikita Mazepin

Williams:

Nicholas Latifi

Alex Albon

Auki = åpen plass.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bytex skrev (4 timer siden):

Haas er vel eid av en rik amerikansk motorsportfan som ville vise verden at man ikke trengte å ha et etablert bilmerke i ryggen for å starte et formel 1 team. Men de har selvsagt ikke de enorme ressursene til research og slikt som de store teamene har.

De har vel mer eller mindre innrømt at de ikke utvikler noe særlig videre på årets bil, men går all in på 2022 formelen. Går det skeis, har de en glimrende mulighet til å kvitte seg med laget med tanke på den nye $200M prisen som er satt om du ønsker å introdusere et nytt lag. Da er det billigere å bare kjøpe opp og rebrande Haas. 

Lenke til kommentar
Ratleto skrev (1 time siden):

En ting skal Mazepin ha, da. Og det er at engelsken hans er noe av det beste jeg har hørt fra en russer.

Det har jeg også lagt merke til! Det høres nesten ut som at han snakker med en liten britisk aksent.  I de intervjuene jeg har sett av han kan jeg aldri huske å ha hørt den typiske aksenten som mange andre russere har.   
Jeg kan innrømme at jeg ikke har gjort noen bakgrunnsresearch, eller kjenner til hans forhistorie eller oppvekst - men man kan jo trygt anta at han har gått på private, internasjonale skoler, og de benytter vel hovedsakelig engelsk som språk.

Lenke til kommentar
26 minutes ago, dysfunctional said:

Det har jeg også lagt merke til! Det høres nesten ut som at han snakker med en liten britisk aksent.  I de intervjuene jeg har sett av han kan jeg aldri huske å ha hørt den typiske aksenten som mange andre russere har.   
Jeg kan innrømme at jeg ikke har gjort noen bakgrunnsresearch, eller kjenner til hans forhistorie eller oppvekst - men man kan jo trygt anta at han har gått på private, internasjonale skoler, og de benytter vel hovedsakelig engelsk som språk.

Han har noen år på Oxford College, og etter det har han vel hovedsakelig kjørt for britiske team, og bodd i UK.

Noe som også gjør at man prøver å bortforklare noen av kommentarene han har med "dårlig engelsk" blir litt feil.

Endret av Stoddart
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...