Gå til innhold

Formel 1 2021


Melding lagt til av Gavekort

For neste års sesong, bruk denne tråden:

 

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MartinF skrev (4 minutter siden):

Hvis vi får noen får runder her og half points og George på pallen så er jeg fornøyd. Kjedelig dette blir avlyst. Virker ikke som det er aktuelt å kjøre i morgen.

Skulle gjerne sett George Russell tjene noen poeng under (relativt) normale omstendigheter. Opportunistiske poeng er ikke det samme.

Lenke til kommentar
MartinF skrev (3 minutter siden):

George hadde ikke startet P2 under normale omstendigheter, så det er jo ute av bildet for lengst. Men jeg er ikke uenig i det du sier, men Williams er ikke der. Er det tørt, og ingen av de andre lagene kjører seg ihjel, så havner ikke en Williams topp ti.

Tja. Et race med våt veibane gir meritter, om ikke mer enn et vanlig race.

Lenke til kommentar
  • Gavekort endret tittelen til Formel 1 2021 (Dutch Grand Prix, 5. September)
Comma Chameleon skrev (50 minutter siden):

Elendig. Teit å kjøre de to rundene bare for å få en classification. Bortkastede timer. 

Hopp over feiringen. Dette var ikke et løp. Kjipt for Russell å få første podium på denne måten.

Både førerne og lagene har brukt hele helgen på det her. De som satte raskeste tid på quali i går fortjener å få noe igjen for det. De kan ikke styre været... Hadde vi kjørt igang med racing laps i dag, så hadde noen endt i veggen, og vi kunne fått personskader.

"It's part of the sport" sier noen. Joda, men når alle førerne (minus Max som lå fremst) sier at det ikke går an å kjøre i det her, så kan vi ikke kjøre. FIA gjorde det de kunne i dag, og det endte med et par laps under safety car, og halve poeng. Moving on. Jeg orker ihvertfall ikke grine om at dette liksom skal være en farse, og at det ikke er rettferdig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det andre GPer som har blitt avlyst pga. regn? Tror FIA er litt mer varsomme i disse dager, noe jeg forsåvidt synes er en fin utvikling av sporten.

Jeg i motsetning til enkelte andre (*host* Chris Harris *host*) synes ikke at det er et selvfølge at ungdommer helt nede i 21 år skal risikere livet sitt for en sport.

Lenke til kommentar
1 hour ago, MartinF said:

Både førerne og lagene har brukt hele helgen på det her. De som satte raskeste tid på quali i går fortjener å få noe igjen for det. De kan ikke styre været... Hadde vi kjørt igang med racing laps i dag, så hadde noen endt i veggen, og vi kunne fått personskader.

"It's part of the sport" sier noen. Joda, men når alle førerne (minus Max som lå fremst) sier at det ikke går an å kjøre i det her, så kan vi ikke kjøre. FIA gjorde det de kunne i dag, og det endte med et par laps under safety car, og halve poeng. Moving on. Jeg orker ihvertfall ikke grine om at dette liksom skal være en farse, og at det ikke er rettferdig.

Dette.

Lenke til kommentar

Jeg var på en jobbreise 5 timer unna Spa i helgen, så kjørte tur-retur på lørdag (totalt 13 timer i bil på Autobahn) for å få med meg kvalifiseringen, og siste Formel 3-løpet med Hauger. Satt på Gold 4 i Eau De Rouge (rett over der Lando traff veggen i Q3). Drittvær, men enorm opplevelse uansett. Første gang jeg så det live. Jeg hadde ikke mulighet til å se løpet uansett pga. forpliktelser på jobb, men det er jeg glad for nå!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...