Øystein 1130 Report post Posted December 4, 2020 (edited) Desember er allerede godt i gang, og noen brukere har allerede begynt å få sine juleavatar på plass. Men det er fremdeles mange som ikke har ordnet det. Klarer vi å fylle forumet med hyggelige juleavatarer i år? Post her og vis frem ditt mesterverk. Deretter kan vi kjøre en uformell avstemning på årets juleavatar! Trenger du hjelp med å ordne egen juleavatar? Bli med på juleverksted her: Edited December 7, 2020 by Øystein 2 Quote Share this post Link to post
Evil-Duck 5242 Report post Posted December 4, 2020 Den onde anda har fått på seg årets nisse lue 🎅 4 Quote Share this post Link to post
GiaMahan 1254 Report post Posted December 4, 2020 Bien fløy avgårde til varmere strøk, men julemusa kom på besøk 3 Quote Share this post Link to post
Uderzo 19496 Report post Posted December 4, 2020 Den klassiske avatar+nisselue 3 Quote Share this post Link to post
Omnia vincit amor 4874 Report post Posted December 4, 2020 Takk til @Evil-Duck for Photoshoping! 3 Quote Share this post Link to post
PaladinNO 1163 Report post Posted December 5, 2020 (edited) Gjorde jeg det riktig? Bildet mitt er ikke det enkleste å skulle klaske en lue på... Prøvde å få til noe ala "med lua på snei" - eller en stumtjener. Edited December 5, 2020 by PaladinNO 3 Quote Share this post Link to post
GiaMahan 1254 Report post Posted December 6, 2020 PaladinNO skrev (7 timer siden): Gjorde jeg det riktig? Bildet mitt er ikke det enkleste å skulle klaske en lue på... Prøvde å få til noe ala "med lua på snei" - eller en stumtjener. Nice! Her har kreativiteten fritt spillerom, og jeg synes du har løst det bra. Så kult ut! Tror ikke det trenger ikke å være nisselue på avataren forresten, så lenge det er noe som gir assosiasjoner til jul så er vel det viktigste. Ellers hadde vel Øystein spesifisert det i førsteposten. Quote Share this post Link to post
Gavekort 21218 Report post Posted December 7, 2020 Ble et lite avbrekk fra dovendyrene mine. 2 Quote Share this post Link to post
koots 599 Report post Posted December 7, 2020 Slapp å shoppe på en lue, kjekt å finne ferdig på nett 3 Quote Share this post Link to post
Øystein 1130 Report post Posted December 7, 2020 Jammen har ikke Diskusjon-logoen også tatt utfordringen. 👀 3 Quote Share this post Link to post
Øystein 1130 Report post Posted December 7, 2020 Trenger man hjelp med å lage juleavatar, eller ønsker å hjelpe andre - så kan man også spørre her: Quote Share this post Link to post
:utakt 2351 Report post Posted December 7, 2020 Noen som har noe julemusikk? 1 Quote Share this post Link to post
Øystein 1130 Report post Posted December 7, 2020 Denne må vel matche tråden godt: Quote Share this post Link to post
Gavekort 21218 Report post Posted December 7, 2020 Slår aldri feil med Vazelina: 1 Quote Share this post Link to post
geir__hk 770 Report post Posted December 7, 2020 Stilig. Nå er jo ikke akkurat min avatar noe som jeg har forbundet med bekledning, men gjør nå et forsøk likevel. 4 Quote Share this post Link to post
Øystein 1130 Report post Posted December 7, 2020 geir__hk skrev (1 time siden): Stilig. Nå er jo ikke akkurat min avatar noe som jeg har forbundet med bekledning, men gjør nå et forsøk likevel Rett og slett fantastisk! Quote Share this post Link to post
Mr.Duklain 1710 Report post Posted December 7, 2020 Har tatt på meg nissedrakt for anledningen 🎅 2 Quote Share this post Link to post
NAVer 1469 Report post Posted December 7, 2020 Low effort Johnny Knoxville som vanlig 2 Quote Share this post Link to post
ColdIce 811 Report post Posted December 7, 2020 (edited) En modifisert versjon av IP-Board sitt standard avatar bilde, tror denne er fra 2008. Ser faktisk nå at avataren ikke passer helt inn i den nye programvaren til forumet Edited December 8, 2020 by ColdIce 3 Quote Share this post Link to post
Skogslik 3831 Report post Posted December 8, 2020 Ble rett og slett en nisselue på ravnen, og det ene ''treet'' ble pyntet 😛 4 Quote Share this post Link to post