Jump to content

chulo

Medlemmer
  • Content Count

    33
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

11 :)

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Fair enough, skulle eventuelt finne ut om noen her har bestilt samme kort fra dem etter den datoen ettersom prisen på produktsiden deres er oppjustert sammenlignet med da jeg kjøpte den.
  2. Fortsatt ingen spor av 3060Ti TUF jeg bestilte fra Netonnet 24. februar i år, og pengene har vært reservert/trukket helt siden. Har noen herfra kjøpt samme skjermkort fra dem etter denne datoen?
  3. Hvordan er de to likestilt for deg? Har ikke sett et eneste eksempel på noen her inne som tar profitt når de gir PS5 til kompiser
  4. Jeg rakk å få levering samme dag på nettsiden gjennom Porterbuddy, men den ble aldri levert på onsdag. Samtidig vet jeg de har jobbet mellom den tiden og nå, siden jeg fikk levert en iPhone-lader jeg bestilte fra Komplett nå på søndag.
  5. Skal hente selv fra butikk selv, regner du tre dager fra i dag eller står det estimert leveringsdato noen sted mtp. at du sier tirsdag?
  6. Noen andre som nettopp fikk sendingsbekreftelse på 3060 Ti Power-PC som ble kjøpt under DNB Supertilbudsperioden? Fikk en nå selvom den var forventet inn til lager halvveis ut i april
  7. Jeg blir nok å sende 6900 XT (uåpnet) i retur da jeg ikke har kabinett stort nok til å romme det, og foretrekker Nvidia uansett. Ble bare veldig revet med da noen postet linken her i går. Ser ikke vitsen i å selge det videre heller, da jeg ser de samme seks annonsene på Finn siden i går, ganske nærme kostpris
  8. Hvor mange skjermkort-returer til aktører som Komplett og Netonnet før det påvirker kundeforholdet negativt tror dere?
  9. Får gjøre det samme, hvor mange sekunder mellom hvert intervall?
  10. Har dere Distill på en samleside eller på hver og en av produktsidene?
×
×
  • Create New...